resor

Idag innan lunch åkte vi och snorklade. Fy satan vad jag älskar det. Jag var först i och sist ut. Simmade in en gång för att hämta telefonen så jag kunde filma och fota under vatten, har ju då upptäkt hur jävla najs det är med en telefon som är vattentät. Fick till några fina bilder, men mest filmer dock. Vi tog en bulle hem efter en ca 10 minuter av en helvetes promenad längs vägen för att få en taxi dock. Det kommer jag aldrig göra om, inte i ca 31 graders värme iallafall punkt.

Sedan lite lunch där jag åt sötpotatis med avokadoröra. Har sedan dess bara solat, badat och tränat. Idag blev det ett långt och jobbigt pass. Körde cardio, mage och 2 tabata set, var helt död efter men så himla skönt var det faktiskt. Nu blir det en lång dusch och sedan fix inför en middag. Kram.

resor

En vilodag igår från allt. Både från träningen, bloggen och sminket, haha. Skämtåsido. Men igår gjorde jag absolut ingenting, surfade(!!!) solade, åt, drack världens godaste frozen jucie med Peach&Passionfruit, solade ännu mer och sov, typ.

Riktigt skön och lugn dag, vi åt på en Asiatisk restaurang igårkväll, jag åt sushi och dumplings, så himla coolt ställe och super godmat. Vi ska faktiskt dit igen en gång till innan vi åker hem för det var så himla bra 😃 Somnade supertidigt igår men var lika trött idag efter 10 timmars sömn. Livet som student med semester.

resor

Precis kommit upp till hotellrummet efter ett träningspass. Tränade armar och körde lite tabata på cykel. Asså sååå jävla jobbigt men det är en sjukt kul träningsform. Körde ca 1,5timme sedan tog jag och lillie en prommis längst stranden medans solen gick ner.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för middag. Taxin kommer och hämtar oss ca 19.30 så måste skynda mig lite nu. Hoppas ni har det bra i Sverige 😚

Vardag

Hej och Godmorgon! (kl. är 10.15 här) Ligger just nu i sängen efter frukost nere på cafet här på hotellet. Tog en bagel och frukt med en pepparmint latte (!!!) asså det är så sjukt gott med pepparmint i kaffe. Recommend, recommend. Nu ska jag byta om till min bikini och sedan gå ner till Stranden.

Igår låg vi bara nere vid poolen och stranden hela dagen, hann med 2 träningspass. Ett på morgon innan frukost där jag tränade bröst, axlar, rygg och armar och lite cardio, ett kort och intensivt pass. Senare mot kvällen blev det ett längre pass, tränade ben, rumpa och cardio. Körde spinning och fyfan vad jobbigt, men kul, ska börja köra spinning mer och mer. Idag är jag såå seg i kroppen men ska nog ta mig ner till gymmet senare iallafall. Hörs

Vardag

Hej! Sitter just nu på hotell rummet i Amsterdam. Planen var ju bara en mellan landning i Amsterdam den 3/1 men eftersom vi missade planet så fick vi ta in på hotell och nästa plan går 5/1, alltså imorgon. Så idag har vi bara shoppat och legat nere i spat. Super mysigt! Snart ska vi äta middag bara här på hotellet och sedan packa ihop det sista inför imorgon. Later'

Det är så mysigt att blogga och läsa tillbaka. Så jag tänker att jag kör igen, haha.

Idag är det julafton och det är så mysigt, befinner mig på min mormor och morfars landställe i Hudiksvall. Jag kommer att åka hem den 26dec sedan 2 janarui kommer jag att åka till Aruba med Familjen, det är typ mina planer framöver. Ska dock fira nyår, jobba, träna och shoppa lite. Vi hörs mer later

Haha självklart slutade inte kvällen tidigt igår utan jag drog direkt efter jag varit med Malin och Andrea till Jacob som bor i Stocksund som hade krök. Kom dock dit runt 00 så det blev rätt sent. Det var Elisabeth, hennes kille Axel och hans kompisar + lite andra peps. Super trevligt, landade hemma runt 3 på natten och somnade direkt.

Idag har jag hunnit med ett möte, en dejt med Elisabeth över massa snack. Drog sedan hem och direkt till gymmet. Idag sprang jag och körde lite rumpövningar. Atm så sitter jag vid sminkbordet och håller på att bloggjobba lite samtidigt som jag lyssnar på en ljudbok. Ska snart ta en låååång dusch och sedan äta middag. Ikväll ska jag fixa naglarna och planera resten av veckan och även träffa Alex. PUSS