Såhär har min träningsvecka sett ut:

måndag: ben
tisdag: bröst / axlar
onsdag: rygg + armar
torsdag
fredag: ben
lördag: cardio + mage
söndag:

Move your blog to Nouw - now you can import your old blog - click here!

Likes

Comments

Min lördag startades med ett cardio + magpass på gymmet, vilket var härligt! Dock känner jag mig bara såå himla trött idag, både mentalt & fysiskt, blev därför heller inte lika lång cardio som jag tänkt. Blir nog definitivt vilodag imon, kanske har kört för hårt med kroppen nu såhär veckan efter semestern😅

Likes

Comments

Hej fina ni!

Idag tog jag faktiskt lite sovmorgon ( <333 ) och vaknade upp till regn ( älskar hihhi ) 😍
Det var därför uteslutet att ta cykeln till gymmet, så fick skjuts vilket kändes som rena lyxen hahha.
Idag stod ännu ett benpass på schemat och var liiite orolig då träningsvärken sedan det förra sitter kvar något. Men efter lite foam rolling & stretch så kändes bättre och jag körde på!

Dagens benpass:
- uppvärmning 5 min cykel, foam rolling, stretching
- marklyft
- Enbenspressar
- hip thrusters i Smith
- Bulgarian split squats
- cable squats
- cable kickbacks

Jag hoppas att ni får en bra fredag! 💗

Likes

Comments

Då vi besökte självaste chokladlandet på semestern ( Schweiz ) så köpte vi med oss en hel del choklad att testa och fick faktiskt frågan om jag kunde recensera och skriva lite vad jag tyckte, så here you go, den första😄

Nu kommer ni tycka att jag är korkad ( hahha ) men när jag köpte denna så insåg jag inte att det var vit choklad ( ?? ) av någon konstig anledning. Var nog lite stressad inne i lindt butiken och plockade på mig några bara😅
Och jag som inte alls är förtjust i vit choklad, fick mig en liten chock när jag insåg att denna var det. Men, köpt är köpt och ville ändå smaka!

Och jag tyckte faktiskt att den var helt okej! Väldigt väldigt söt ( som all vit choklad🙄 ), men ändå inte så extremt för mycket söt som vissa vita kan vara. Och sen med lite bitar av ljus choklad gjorde den ännu godare! Men som sagt, är inte så förtjust i vit choklad så därför blir det inget toppbetyg😉

Den får 2 av 5 stjärnor

Likes

Comments

Hej på er!

Idag är det torsdag och vilodag från gymmet för min del! Passar ganska bra då jag är väldigt mör i kroppen efter dessa senaste pass, blir så när man varit på semester och inte tränat😅

Har iaf precis gått en liten promenad i värmen ( ångrar starkt att jag tog långarmat ) och nu tänkte jag fixa lunch!

Likes

Comments

Våga vara stolt.

Vänster bild är tagen i mars 2016 ( bilden visar inte min längsta vikt ). Hade då redan styrketränat ett tag efter sjukdomen, men vågade varken lyfta tungt eller äta så mycket som krävdes. Var här underviktig.
Den högra bilden är tagen nu i sommar och det är en starkare & gladare tjej. Lyfter tungt och äter mycket, för det är det som krävs. Våga ät och våga lyfta tungt.
Jag är stolt över mig själv över hur långt jag har kommit, inte bara fysiskt, men också psykiskt.
Jag anser mig själv som frisk idag. Nästintill iaf. Jag vann.

"Planer" för ett bra tag framför är att fortsätta bygga. Jaga högre vikter på gymmet, ligga på ett överskott och gå upp i vikt.
Sedan får vi se vad som händer i framtiden🙈 Jag är bara 17 är och går i skolan så detta är absolut inget bestämt, men har faktiskt fått lite sug på att tävla..🙄
Och snälla kommentera inte en massa om att det är så fel att tävla när man har haft problem med ätstörningar. Jag förstår hur ni tänker, men jag tycker att det är så mycket mer än så. Tänk att få pusha sig själv så hårt, vilken upplevelse, vilken resa, jag tror man lär känna sig själv på ett sätt som man annars inte gör.
Men som sagt, blir inte än på ett bra tag isf, ville bara dela med mig utav lite tankar, kram!

Likes

Comments