Pühapäevad on alati nii mõnusad, sest mitte midagi tegema ei pea. Traditsiooniks on pühapäevased pannkoogid, mida seni oleme nautinud kuskil kohvikus, kuid nüüd sain emalt imelihtsa retsepti, mis mind enam alt ei vea - ülepannkoogijahu + piim. Selle järgi tulevad alati õige maitse ja väljanägemisega (ma olin ennem päris kehv pannkoogi valmistaja).

Pärast veetsime hea mitu tundi reisi otsingul, kuid ei suutnud millelegi pühenduda täna veel. Kui detsembris ei jõuagi minna siis kindlasti lähme veebruaris hoopis, sest siis on põhjust tähistada :) Praegu on mõtted Tai ja Maurituse peal. Look at all that beauty

Pärast lõunal veetsin tunnikese Myfitnessis. Õnneks on trenni tegemise tuhin taas tagasi ja eks sellele aitab kaasa ka asjaolu, et planeerime siiski rannapuhkust , haha!

Nüüd aga valmib õhtusöök ning ootan Su Nägu Kõlab Tuttavalt järjekordset saadet. Uus töönädal toob ka põneva Tallinnast väljasõidu, nii et kindlasti saan jagada pilte ja muljeid ka sealt. Tsau!

Selle aasta suvepuhkuse veetsime Kreeta saarel. Seal on nii ilus, et kindlasti tahaks tagasi minna. Muidugi on tänase sombuse ilmaga eriti asjakohane neid pilte vaadata ja nii hea on mõelda, et ehk saame ka juba detsembris kuhugi eksootikasse - ootame seda õiget pakkumist veel. Basseinis olemisest ära ei ütleks..

Teadmata põhjustel on mul väga palju jagamata pilte - peamiselt endast ja toidust muidugi, haha. Kõikide nende selle aasta piltide hulgast leidsin ka Kreeta puhkuse pildid, millest ilmselgelt tuleb eraldi postitus teha. Seniks aga külm ja karget Novembri algust (brrrrrr...)

Ilmselt ei ole ma ainuke, kes mäletab aegasid, kui Stockholmis sai käidud shoppamise eesmärgil ja just nimelt H&M's, mida siis veel Eestis ei olnud. Laevalt otse metroosse, sealt kesklinna ning siis juba ostulainele. Alati tundus ka, et on nii vähe aega ja ei teadnud kas ikka jõuab kõikides H&Mides käia, haha. Muidugi hiljem sai ostetud hilbud kruiisilaeval peole selga pandud - eks sel oli oma võlu eks? Nüüd aga enam põhjust nii väga shoppama ei olegi minna, kuna Tallinna pilt on meil poodidega rikastunud. Seega otsustasime Taneliga, et lähme kruiisile, kuid see kord eesmärgiga Stockholmi vanalinna uudistada ja kohvikuid nautida.

Metrooga sõitsime sadamast otse Gamla stan'i ja jätsime klassikalise T-Centralen'i vahele. Ilma oli eestilikult külm ja sombune, aga olime õnneks vastavalt riidesse pannud.

Vaatasime vahtkonna vahetust, vanalinna saare ümbrust ja võtsime siis Espresso House'is kohvi- kusjuures, cappuchinod Stockholmis kõikjal üli piimase mekiga (proovisime kolmes kohas päeva jooksul), nagu Tanel ütles "lehma maitse". Kas keegi sama täheldanud või ainult meile sattus?

Hiljem tegime ikka klassikale Gallerian keskuse tripi ka, kus vaatasime Footlockeris uusimaid tosse ja kiirel sammul sai läbi käidud ka Gina Tricot ja Cubus. Lõpuks läksime ka Urban Outfitersi otsingule, kuid kohale jõudes selgus, et üldse kinni pandud. Samal tänaval oli ka Sephora, aga see oli overcrowded ja me olime liiga väsinud juba. Ühesõnaga, me ei olnud üldse ostulainel.

Laevakruiisi nautisime väga, üle pika aja võtsime rootsilaua nii hommikul kui ka õhtul. Kindlasti soovitame õhtusööki - valik oli väga suur ja hea.

Loodan, et teile meeldis, et kirjutasin ka veidi piltidele juurde. See postitus oli mul draftides üsna pikalt (märtsi algusest), kuna olen pikalt juurelnud selle üle, millist blogi ma luua soovin. Nüüd aga jõudsin seisukohale, et Just go with the flow. Head aprillikuu algust!

Bye-bye

Hannele

Soetasin suvel uue kaamera ja esimesed klõpsud sai tehtud Hara allveelaeva baasis Lahemaal. See on väga vinge koht, kuhu minna uudistama, kui soovid veidi adrenaliini tunda turnides!

Hei! Olen tükk aega mõelnud, et nii väga tahaks blogi pidada ja ei suutnud enam põhjuseid leida, miks ma ei peaks. Jagan siin teiega edaspidi minu huvi pildistamise, filmimise, kõige hea ja parema vastu. Stay tuned!

NB! Suured tänud minu Ninelile, kes tutvustas nouw.com platvormi blogimiseks!