​igår när jag slutade jobba hämtade mamma, mats och sofia mig med båten och så åkte vi över till danmark och åt middag och glass. det var en såå fin kväll. när vi kom hem tog jag bussen in till stan med ebba och satte oss på en uteservering och drack vin.

finaste Mathilda och Alex gifte sig i lördags. på morgonen fixade sig alla tjejer på mitt rum. sedan körde jag mamma och mats och dekorerade ett hotellrum där de skulle sova efter bröllopet. vid 5 gifte de sig i brunnby kyrka och sedan var festen precis bredvid.

sitter på jobb just nu, ska jobba hela denna veckan och sedan är jag ledig en vecka innan jag äntligen flyttar tillbaka till new york. jag längtar ihjäl mig just nu.

igår hade vi möhippa för finaste mathilda. det blev en väldigt bra dag och kväll.

idag är jag ledig men eftersom vädret är som det är så ska jag bara ligga i sängen hela dagen och försöka få undan lite plugg som ska vara klart första dagen i skolan. inte långt kvar nuu, trodde aldrig jag skulle längta till att få komma tillbaka till skolan haha men jag saknar det verkligen.

i fredags körde jag pappa och bella till Köpenhamn och åt lunch och shoppade. på kvällen gick vi ut och åt middag och sen sov vi där. supermysig dag.

sedan har jag jobbat resten av helgen. Josefin kom hit igårkväll och åt middag och så satt vi bara och snacka, henne har jag saknat<3

igår var en så mysig dag. har legat hemma i soffan med feber och förkylning nästan hela veckan men igår gick jag upp tidigt och fixade med csn inför höstterminen och sedan körde jag och jobbade några timmar. efter jobb körde jag hem till farmor och sedan blev det helt plötsligt jättefint väder så när jag kom hem satte jag mig ute och pluggade lite.

sedan spenderade jag kvällen med ebba mattias och anton.

i torsdags körde jag och ebba till köpenhamns flygplats för att hämta upp Jenni och Chris. körde sen och käkade lunch och sedan handlade vi mat och dricka inför midsommar och fixade med det resten av dagen.

på midsommar hade vi först poolparty hemma hos mig på dagen och på kvällen drog vi vidare hem till nelly.

i lördags jobbade jag några timmar och på kvällen var vi ett gäng som chillade hemma hos jenni.

nu har jag inget mer att se fram emot denna sommaren så nu räknar jag bara ner dagarna till jag flyttar tillbaka till New York haha.

​hade en så mysig och rolig kväll igår med ebba och ebba innan vi drog ut i stan. det blev en ganska tidig kväll men har ändå varit helt död idag så har legat ute och solat och sen har vi haft middag ikväll för farmor.

har haft en underbar helg. vi bodde hemma hos ebbas moster på Lidingö vilket var riktigt mysigt och väldigt nära festivalen dessutom. det ösregnade på lördagen så vi såg Justin Bieber och lite av David Guetta sen drog vi in till stan till Skybar istället. igår var vi inne i stan på dagen och shoppade lite och sedan satte vi oss och drack vin på en uteservering innan vi åkte tillbaka till Lidingö och käkade middag med hennes moster. kom hem sent igårkväll så idag har jag sovit ut och legat i soffan och kollat på orange is the new black.

igår efter jobb åkte jag och ebba in till stan och drack vin och planerade lite inför summerburst. sedan tog vi en drink på utposten och till sist gick vi till o'learys och käkade middag. bra onsdag hehe. imorgon drar viiiii så nu ska jag ta tag i packningen och välja outfits. festivalen är fredag och lördag och sen har vi en hel dag att spendera i Stockholm på söndag innan vi flyger hem på kvällen.