Vardag

Sitter i soffan atm med bästis. Vi har lagat tacos och ligger i matkoma nu..

Vardag

Idag är det lördag och jag startar dagen med kaffe. Tänkte äta en macka också. Idag ska jag träffa två kompisar och bara ta det lugnt hemma. Eftersom att det är sista dagarna innan mina föräldrar kommer hem ifrån Norrland. Hoppas ni får en toppendag!

Vardag

Nu var det ett bra tag sedan jag sist bloggade.. Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Idag vaknade jag klockan 12 sov nästan 13 h sjukt ju! Gjorde inget speciellt idag förutom att mina homies kom hem till mig ikväll. Vi kollade på Idol och efteråt gick de hem. Nu ska jag sova!

Resor

Jag har varit sämst på att blogga verkligen.

Förra veckan var jag i Grekland. Det var mysigaste och bästa veckan! Vi bodde på ett jättebra hotell med en stor pool och olika restauranger på anläggningen. Hotellet låg endast några minuter från stranden så det var skönt. Vi gjorde allt möjligt under veckan bland annat hyrde vi moped två dagar i rad, testade fiskspa för fötter, hyrde trampbåt, åkte ring efter en motorbåt osv. Jag hade i alla fall en superbra resa <3

Vi åt så himla mycket god mat under veckan, lite för mycket sötsaker...

Jag tänkte berätta lite kort vad jag har gjort de senaste dagarna. I fredags var jag med mina föräldrar hela dagen (bilderna under är från då), i lördags fyllde min bästis 20 år så då firade vi henne och i söndags var jag hemma hos en släkting på visning.

Idag har jag inte gjort någonting, skjutsade bara lillen och hans mamma. Ska bara vara hemma idag är trött, senare tar jag nog en promenad med Sara. ´

Ha en fortsatt bra dag! :)

Sorry för sämsta uppdateringen men har inte haft någon mobil. Den har varit på lagning i fem dagar då jag tappade den i marken i söndags, standard mig är superklanting! Nu ska jag försöka bli bättre på att blogga.

- I torsdags var crewet här och vi åt pannkakor till middag

- Igår bokade vi resa till Grekland!!!

- Dagens lunch med mami

Vardag

Igår hade lillen avslutning på dagis. Det bjöds på sång och massa fika, jättemysigt! Just nu sitter jag och äter frukost lite sent. Idag ska jag träffa mitt crew får se vad vi hittar på.

- 5 juni

I söndags var jag på match på friends arena. Det var Sverige mot Wales, och vi vann! Ser ni Zlatan på min bild? hehe. Sedan åkte vi till Hammarby Sjöstad och åt middag. Det var en bra dag!

- 6 juni

I måndags hade jag en heldag med lillen. Vi var på Andys lekland och lekte runt en massa! Efteråt åkte vi till Vega baren och åt middag ute i deras trädgård. Det var en mysig dag!

- 7 juni

Idag vaknade jag upp med feber. Jag låg hemma hela dagen i soffan och kollade på mina favoritserier. Mot kvällen hämtade bästis upp mig med bilen. Vi åt middag och bara snackade massa.

Nu ska jag sova, god natt! ​

Outfits

Klänning - nelly.com

Igår var jag på studentmottagning för Julia! Det var jättemysigt sedan gick jag ut en sväng i staden.