Vardagen började om direkt. Jobbade hela måndagen, vi var ute lite i solen och åt glass med brukaren. Har även hunnit göra klart min tatuering, sjukt nöjd!
Ätit middag på röda lyktan med Kristin. Det var riktigt gott faktiskt. Jag har haft Asta hos mig och vi bara mös på, gick på promenader osv.
Jag och Kristin gick på en lång promenad, tror det blev ca 1 timma och 15 minuter. Härligt väder ute och vi kunde prata igenom allt vi missat under tiden vi varit ifrån varandra.

Klockan ringde 05.00. Vi klädde på oss och började gå mot tunnelbanan. Väl framme så hämtade jag ut mitt bordingpass och checkade in väskan.
Sen kom det jobbiga avskedet, så otroligt jobbigt att krama Sanaz hejdå. Kändes konstigt att göra det. Ställde mig i kön till säkerhetskontrollen och vinkade hejdå en sista gång.

Det visade sig att planet var försenat 1 h, så fick ligga på fönsterbrädan på Malaga AirPort. Tillslut fick vi borda och vi tog oss iväg. Lyckades faktiskt sova någon timme.
Landade på Arlanda och insåg att jag skulle spendera 8,5 timme där, och göra vad? Jag såg serier, youtube, försökte sova, lyssnade på musik och tillslut kunde jag checka in väskan igen.
Där var även planet hem lite försenat :))
På planet hem så kunde jag inte sova, jag lyssnade på podcast och läste i tidningarna. Mamma hämtade mig från Kallax, kom hem till min egna säng och somnade som en stock!

Under min sista dag i fina Malaga så började vi dagen med en frukost ute i det vackra vädret. Efter ungefär 1,5 h av surr och god frulle så gick vi vidare till stranden. Blev en kort vistelse eftersom molnen kom fram, men bättre än ingenting iaf.
Vi kom tillbaka till lägenheten och såg lite one tree hill. Sen fixade vi oss inför sista middagen.
Vi hittade en liten mysig Italiensk resturang vid en sån vacker kyrka, aldrig sett nån så vacker. Vi drack sangria, åt pizza och fick ett glas cava av restaurangen. Så mysig kväll.
När vi kom hem så packade jag min väska och gjorde allting klart inför dagen efter. Vi somnade vid 1 någongång och alarmet skulle ringa kl 05.00.

Denna resa var något jag verkligen behövde, kanske inte var världens bästa väder varje dag men det spelar ingen roll. Så skönt att komma iväg. Passade bra också då jag visste att det snöade i Piteå.
Tack än en gång Sanaz
💕

Fredagskvällen för mig och Sanaz började med att jag mötte upp henne efter hon slutat jobbet. Vi promenerade ner mot hamnen och det var sååå otroligt fint. Vi fick ett bord med riktigt fin utsikt, beställde in sangria och bara tog det lugnt. Jag beställde hamburgare med pommes och Sanaz tog kött och pommes. Riktigt gott, men man blev sjukt mätt alltså.
Där satt vi säkert i 3 h och pratade om allt, verkligen det bästa. Sen mötte vi upp Cornelia och Ronja, vi tog oss ett glas vin och bara pratade.
Som vanligt sluta det med att vi inte somna före klockan 3 på natten!

Sitter just nu på Malaga flygplats där mitt flyg är försenat, snart bording igen. Äntligen.

///skulle ha publiceras 08.10 imorse//

Hallå alla! Livet i Malaga är gode så nice. Under dagarna då Sanaz jobbar så ligger jag på stranden och njuter av solen och värmen. Nu hittar jag faktiskt gode bra här i staden, kan iaf gå till och från stranden utan problem.
Men jävlar vad mycket man går alltså, tror stegen är upp mot 13 000 då jag lägger mig för att sova. Men samtidigt tänker man inte på det, jag är bara fascinerad av staden, hur vackert det faktiskt är här. Ungefär som gamla stan i Stockholm fast vackrare.

Igår kväll mötte jag upp Sanaz och sedan träffade jag alla hennes vänner på en bar där vi såg fotbollen. En mysig kväll med lite sangria, mat och fotboll. Både jag och Sanaz var helt knäckta då vi kom tillbaka så vi surrade på ett tag men sen somna vi direkt.

Just nu så håller jag på att göra mig redo inför stranden, Sanaz for för kanske en kvart sen. Ser ut att mulna på vid 2 så ska snabba mig iväg till stranden!

Låter bilderna tala för sig själv. Jag har det helt underbart här, "lite" bränd är jag nu iaf.

Nu sitter jag på Arlanda med en lemonade i handen på starbucks. Har även Sanaz i telefon medan jag är väntar på nästa flyg som går 12.20.
Innan jag checkar in så måste jag hitta något att äta, får se vars det blir.
Nästa gång vi hörs är jag i Espana!

I fredags så vankades det firande av mig. På dagen så mötte jag upp Ida och vi gick på systemet. Sedan kom natta till mig och vi åt tacos till middag. Vi började fixa oss, facetimea med Sanaz och tog oss en cider. Vid 7 började resten komma. Jag fick superfina presenter, har gode bra vänner alltså! Vi bestämde oss för att inte gå ut, så vi var i läggan hela kvällen, och in på natten mot morgonen.
En bra kväll med bra människor.

Lördag började jag klockan 3 och efter jobbet for jag bara hem och såg serier tills Ebba ringde och ville hem.
Idag började jag 8 och jobbar till 21 ikväll. Då blir det att packa klart, städa, duscha, skrubba, raka benen. Och sedan sova för måste upp vid 5 imorgon för jag ska till MALAGA!

Jag har inte sagt detta här. Men om 3 dagar sitter jag på flyget till Malaga, Spanien!!! Så sjukt. Ska äntligen få träffa Sanaz. Att få spendera en vecka med henne och i ett betydligt varmare land ska bli så jävla skönt.
Därför kommer denna dag bestå av att köpa det sista inför resan.

Ja ni, nu är jag ingen tonåring längre. Igår fyllde jag hela 20 år. Idag blir det premiären på systemet för ikväll vankas det födelsedagsförfest! Så taggad.