Efter jobbet så for jag till Ebba där hon hade gjort en charkbricka. Sedan bjöd hon även på olika drinkar, mycket goda. Vid kvart över 12 gick vi mot Tage skybar och tog oss en drink, pratade med lite folk. Slutade med att vi hamnade på Kalles..
Somnade här hemma vid kanske 3.

En sjukt mysig kväll med Ebba där vi prata om så sjukt mycket!

av min semester. Denna dag har jag blivit väckt innan klockan 07.00 av att de packar grus precis utanför fönstret :))))) men men, jag gjorde lite frukost som bestod av äggmackor och en kopp kaffe till det.
Lyckades somna om ett tag medan de säkert hade sitt 9 fika, haha.
Jag har börjat se serien "huset fullt" och den är ganska mysig ändå. Dock riktigt gammal, men den är som charmig. Tog mig en powerwalk efter lunchen, slutade med att jag gick 3 km. Skönt att få komma ut och röra på sig. När jag kom hem körde jag lite fys och mina ryggövningar.

Nu på kvällen har jag tvättat, städat i lägenheten, duschat, ätit middag och färglagt i min målarbok. Ett bra avslut på denna semester! Har varit otroligt härligt med semester, men ska faktiskt bli skönt att börja om och jobba.
Nu ska jag lägga mig i sängen och se nått avsnitt av huset fullt. Sovgott!!

Igår var det babyshower för min fina fina storasyster!! Alla hade med sig lite mat så det blev knytis, och riktigt god mat var det. Mycket mysig eftermiddag och Camilla verkade tycka det var riktigt roligt. Snart så kommer mitt systerbarn vara här, längtar ihjäl mig ❤️

Efter babyshowern så for jag till fårön där Ante, Kristin, Elvis och David var. Hann bara vara där i ca 30 min innan vi började åka mot busstation för att åka mot farmen. På bussen körde vi lite dricklekar och sen i Älvsbyn fylldes hela bussen helt plötsligt.
Blev ändå en lyckad kväll igår, vi såg Devetdu och John de sohn. Bussen rullade vem efter 2, dock var vi hemma i Piteå kl 4. Hem direkt för att sova, helt knäckt.

Min lördag var riktigt bra! Sista helgen på semestern, på onsdag börjar vardagen om.

Är helt kär i djupeffekten på min mobil, bilderna blir ju sååå otroligt bra.
Sen sist vi hördes så har jag varit på bio och sett Annabelle 2(som var riktigt läskig, vilket gjorde den riktigt bra), umgåtts med vänner, varit i Lillpite, haft Asta hos mig över natten.
Idag hämtade mamma upp Asta på förmiddagen och efter det åt jag lax till lunch. Chillade hemma ett tag innan jag och Kristin for till systemet och handlade lite. Nu under kvällen åt jag och Kristin på tre kronor, resten av kvällen var vi hos Kristin. Vi åt lite gotta och såg film. En mysig fredagkväll.
Nu ska jag sova, har några grejer att göra under förmiddagen imorgon som måste bli gjorda! Sovgott alla.

Igår så umgicks jag med Ebba, vi solade ett tag under dagen. På kvällen åt vi middag på Olles, alltid lika gott! Efter det såg vi serier resten av kvällen, Ida anslöt oss efter ett tag.
Idag så bestämde vi oss tre för att fara till Umeå och gå på Ikea. Vi tog oss iväg från Piteå vid halv 2. Väl framme i Umeå så drog vi direkt till Avion och Ikea.
Det slutade med att jag handlade mest, fick med mig en bokhylla som ska stå i hallen. Köpte även prylar att ha på den. Vi byggde just ihop den och det passar superbra i hallen! Riktigt nöjd.

Nu ska jag sova, är sjukt trött efter flera timmar på Ikea.

Klockan 08.00 stod vi på Anna och Sammes terass, startade musiken och började stampa i takt. De kommer ut och konfettin flyger i luften. Chockade är de, speciellt lilla Svea.
Vi tar Anna i vår bil och sätter en ögonbindel på henne. Kör till stan där vi äter frukost på stadshotellet och Anna får börja sina uppdrag. Hela förmiddagen fick Anna göra uppdrag som ledde oss till Öjebyn där vi gjorde en höghöjsbana. Sjukt kul! Trodde jag skulle dö pga min rädsla för höjder. Sedan var det yoga på schema, där Anna fick vara med och instruera.
Hela kvällen var vi i kvarnen i Jävre, alla hade tagit med så otroligt god mat. Vi pratade, lekte lekar, fikade och bara mös på. Alla var dock otroligt trötta efter dagen, så jag Ebba och Elsa började rulla hem strax innan 12.

Väl hemma somnade jag direkt. En mycket mysig dag med fina tjejer och mycket skratt.

Sen pdol har jag umgåtts med vänner, solat, varit till Luleå med familjen, ätit grillat i Lillpite. Fick äntligen min telefon igår!! Som jag längtat. Idag har jag varit hos sjukgymnasten för ryggen och fick mig några rehabövningar, hoppas på förbättring nu. Efter jag varit där drog jag och Ida till hammenviken för att sola ett tag. Vi bestämde oss för att åka hem och göra middag, våfflor, sjuuukt gott.
Senare på kvällen spelade jag lite volleyboll, körde omkring lite efter det men jag var ganska sliten så for hem. Har bara kollat på serier och ska nu sova, ögonlocken håller på att falla igen.

Min helg har varit grym! Fått umgås med sjukt bra människor under alla dagar. 4 dagar av mycket skratt, alkohol och musik. Nu är jag ganska sliten, men helt klart värt.

Det är bara att tagga igång tills nästa år!

Jag och Camilla bestämde oss för att fara till hammenviken, där solade vi och badade. Fyfan vad kallt det var! Ida anslöt också, det var så otroligt skönt att faktiskt kunna sola. Dock så var vi inte där jättelänge, började blåsa mycket efter klockan 3.
Vi rullade hemåt, jag och Ida for på systemet och handlade inför pdol som börjar imorgon!! Vi käkade middag hos mig och mötte sedan upp några för att spela volleyboll. Gick ändå hyfsat bra med ryggen, men vågade inte slänga mig osv.

Snart ska jag börja rulla mot Älvsbyn för att fixa mina fransar. Efter det ska jag hämta ut mitt VIP band och sedan komma hem för att städa lägenheten.
Ikväll ska jag hänga med Sanaz(!!) och resten av tjejerna, ska bli så mysigt att gänget är samlat igen.