Godmorgon! Äntligen fredag och sista dagen på jobbveckan, efter jobbet ska jag gå iväg och träna tänkte jag sen efter det åker jag iväg och handlar och köper lite fredags mys. Ha en bra helg!

Snart helg

Sååå glad
Ska börja med yoga äntligen. Idag börjar jag med yoga för stress, idag och 9 lektioner till. Har också anmält mig till Yogiakademin, så i september ska jag åka ner till Biarritz i Frankrike för en vecka full med yoga och nya lärdomar. Ska bli så himla roligt!!
#levalife

Vill känna mig gränslös, leva hur jag vill, vart jag vill. Vakna upp med fjällhöga toppar, pålande vatten och ett nytt äventyr som väntar på en varje morgon!
#drömliv

Godkväll! Ligger just nu helt utslagen i soffan och väntar på min gubbe, han har spenderat påskhelgen ensam uppe i Sälen i sin familjs stuga. Som rubriken säger äter ja kvällsmat, har köpt lite nyttigare allternativ så här innan sommaren. Eftersom ja har gluten blir det mycket frukt och glutenfria alternativ, då ikväll fick det bli knäckebröd på chia frön. Banan med keso och solrosfrön.

Hade ingen roligare bild på min Goa kvällsmat så ni får se en bild på en bättre middag, va och åt tapas på Baron i Karlstad här om kvällen.
PUSS

Årets drygaste dag är nu här. Hatar dagen efter nyår. Så trist och segt. Är iallafall inte bakis idag thankgoooood

Godmorgon! Kickar igång denna nyårsdagen med lite inspo bilder, räknar ner dagarna tills då jag och Olle åker till Mauritius i februari. Ska bli så underbart att få åka iväg. Har aldrig varit så långt ner tidigare så ska bli spännande. Vi ska va där i 2 veckor. Om någon vart där dela gärna med er av tips på vad man borde se och göra?

När vi var på besök i Scotlands äldsta stad Edinburgh. Gav resan som en julklapp till min man, men mest till mig själv då Edinburgh är känd för sin mysiga julmarknad. Vi strosade runt i affärer, kollade in gamla byggnader, klättrade upp för berget Arthur's seat och bara andades in Scotlands härliga atmosfär och natur.

2 bilder från julafton. Hade en väldigt stressig men mysig jul men min älskade familj. Vi börjar alltid hemma hos min farmor och farfar sen efter kalleanka öppnar vi paketen därefter åker jag och min bror hem till mamma för att fira med hennes sida av släkten, gissa om det var skönt att komma efter allt flängande.

Lite suddiga bilder från helgen som varit. I lördags åkte jag in till stan för att möta upp Sara därefter drog vi till en kompis som hade bjudit över oss på fest, vi var en massa gamla kompisar som jag inte träffat på länge så det var kul!
Vi styrde över festen vidare på verket, dansade och hade kul tills Sara och jag blev hungriga och drog till citygrillen för en varsin kebab tallrik. Tog taxi hem och somnade gott i soffan. Idag var jag och Olle iväg och kollade fotboll på sannerudsvallen, u16 spelade cup där. Tror det var Island mot Dannmark, sen åkte vi ner till Fryken en stund och bara solade och mådde gott tills wilmers kalas började.

Min semester är slut för denna gång också, hela 2 veckor hade jag haha! Så vi firade med taco mys och film.