På måndag drar sommarformen igång och jag är anmäld. Jag är så taggad. Men det är ändå lite skrämmande. Man har liksom sett hur bra många andra gjort ifrån sig i de tävlingarna och man sätter då så höga krav på sig själv. Men alla är olika och det är något som man måste komma ihåg. Alla har inte samma förutsättningar som andra. Allt jag kan göra är mitt bästa, och jag är taggad på att göra allt i min makt för att komma i mitt livs form.

Tävlingen håller på mellan 1 maj till 22 juli. Det betyder alltså att jag är på semester en vecka under tävlingen, men så länge jag håller koll på mina kalorier och gör min träning så ska det går bra.


Är det någon av er som ska vara med på Sommarformen?

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

Var precis och hämtade ut ett paket från Tyngre, med dessa roligheter som innehåll. Gillar deras proteinpulver, men har dock inte smakat kanelbulle. Den smakar förmodligen lika bra som de andra! Milkshakesen ska bli väldigt intressant att smaka på, har hört mycket gott om den som smakar jordgubb!
Deras nya PWO ska också bli spännande att smaka på. Ska testa den redan idag tänkte jag.

Har ni smakat på någon av dessa? Vad tyckte ni isåfall?😃

Likes

Comments

Såhär har min dag sett ut typ, haha, morgonträning, frukost, dusch, sova middag, kvällsträning och kvällas! 😉

Likes

Comments

Hejsan, och godkväll! Hur är det med er? Med mig är det fint. Har vart ett ganska långt uppehåll här nu, minns inte när jag bloggade senast. Men det var iallafall innan min födelsedag så det är mer än en vecka sedan iallafall.

Nu är jag tillbaka igen dock, och hoppas att ni inte är allt för ledsna över det..😉 Har ju hunnit vara hemma och firat min födelsedag förra veckan, kommit igång med träningen efter 3 dagars vila och jobbat en vecka. Typ.

Idag har jag iallafall jobbat 10-18 och ska om en liten stund iväg för träning igen. Ser ut att bli bröst och rygg idag.

Likes

Comments

Måndag:
Idag är det inte jättemycket mer som händer. Hittills så har jag tränat, städat och ätit.
Ska senare iväg till jobbet för att jobba 15-22.


Tisdag:
Startar dagen med fokus rumpa på gymmet för att sedan dra iväg till jobbet
där det väntar jobb 12-18. Efter jobbet blir jag upphämtad av L och hans
mamma, och då ska vi åka och sola på det nya solariet nära mitt jobb.
Sedan på kvällen blir det kondition för min del medan L och hans pappa
tränar något annat. Ska också börja läsa på om krönikan jag ska skriva
som första uppgift på svenskan.


Onsdag:
Tänkte åka med L när han åker till jobbet för att köra lite kondition på
morgonen. Jobbet 10-17 innan jag åker hem och fixar lite innan vi ska
slänga lite skräp i grovsoprummet som enbart har öppet på onsdagar.
Även idag ska jag läsa på och börja småskriva på krönikan.
På kvällen är det gymmet som gäller, bröst, axlar och triceps är det
som ska få jobba hårt.


Torsdag:
Träningen idag sker på morgon/dagen och det är rygg, biceps och
mage som står skrivet. Väl på jobbet så är det stängning som gäller,
och denna gång är det 16-22.


Fredag:
Får idag bli tidig träning, men enbart kondition då det egentligen
är vilodag på fredagar. Jobb 9:30-18 för att sedan piffa till sig lite
på jobbet innan det är AW/middag med två från jobbet. Ser just
nu ut att bli Phils Burger. Ska bli mysigt och gott med lite god mat
och goa drinkar.


Lördag:
Sovmorgon innan jag åker och tränar helkropp + intervaller. Mark
och benböj-lördag, yeey!😚 Funderar också på om man ska dra
iväg till Nacka Forum för att fixa naglarna och brynen. Men det får vi
se då. På kvällen är det "kalas" för en jobbarkompis med några
andra från jobbet. Ska bli riktigt kul!


Söndag:
Denna söndag har jag absolut inga krav. Storhandla inför
kommande veckan och packa till tisdagen. Åker ju hem då.
Aktiv vila, vilket betyder 60-90 minuters kondition.

Likes

Comments