Nu är jag hemma från Sundsvall vi åkte tyvärr ut i kvartsfinalerna b-slutspel och jag spelade bara första matchen i fredags för sen skadad jag mej i ryggen så jag kunde inte spela nånting under helgen, men nu är jag tillbaka och skolan börjar på onsdag och jag är verkligen inte taggad på att börja i 8an

Idag har jag bara legat i sängen för att jag vaknade med huvudvärk så jag kunde inte gå upp ur sängen men jag satte på en film på viaplay, så jag käkade frukost vid 2 kanske och sen gick jag å la mej igen och somna till 5 för då skulle jag äta middag, för jag hade fotbollsträning 19.00. Den här veckan kommer jag ha fullt upp för att imorgon har jag min första innebandyträning på den här säsongen jag är hur taggad som helst och sen på torsdag fotbollsträning igen, och sen på fredag så drar jag och mitt lag på fotbollscup i Sundsvall tills på söndag och jag är svin taggad. Då kommer det att bli roligare inlägg

Ååh jag har ångest vilken jacka och skor jag ska köpa, för jag behöver fylla min garderob med lite höstkläder så jag håller på och kikar efter massor av jackor,skor och stickade tröjor😍🍁

Är det bara jag som längtar till hösten?! Fatt hur mysigt å få börja klä på sej en stor mysig stickad tröja och ett par jeans med uggs eller Johnny bulls, jag är iaf taggad på hösten men jag hoppar gärna över vintern och SNÖN

Den 30 juli så drog jag och min bästavän med familj och min mosters familj till Turkiet, vårt plan gick från Arlanda 18.00 och flygresan tog 4 timmar så vi landade i svensk tid runt 12 på natten, vi landade på antalyas flygplats och när vi kom och skulle hämta vårt bagage så fick vi vänta på dom i 1 timme för att bagagen hade råkat komma upp på fel band så väskorna hade kommit på bandet där alla väskor från Göteborg kom upp men aja. Sen så skulle vi hoppa på en buss påväg till Alanya och det var seriöst -10 på bussen men bussresan tog ungefär 2timmar, så vi var framme runt 3 på natten. Men när vi kom fram till hotellet så dog man nästan hur fint det va, men sen när vi kom upp på rummet så somna jag direkt. Men nästa morgon gick vi upp runt 9 och sen gick vi ner och käkade lite hotellfrukost sen upp på rummet och borsta tänderna och sen gick jag och min bästavän Julia ner till havet och låg å solade och badade som man brukar göra, det var nästan för varmt att ligga och sola hela tiden man klarade inte av det för de va runt 35+ i skuggan och i solen kändes det som att det va runt över 50+, men men man ska inte klaga över värmen senare på kvällen så stannade vi på hotellet och käkade middag för att vi var så trötta, sen dagen efter låg vi och badade å solade som vanligt och sen på kvällen åkte vi in till Alanya och shoppade och käkade på min favorit resturang i Alanya och den heter Café opera, jag va i Turkiet förra året också och det var då vi hittade den restaurangen där så käkade jag kyckling currysås med ris och pommes hur gott som helst sen alla andra dagar låg vi och solade och badade och senare åkte vi in till Alanya och shoppade å käkade men sen näst sista dagen i Turkiet så valde vi att åka Parasailing och det är när man åker typ i en jätte stor rund fallskärm som ser ut som en ballong och man åker i den efter en båt det var så kul till och med jag gillade det som är jätte höjdrädd, men sen den 7 Augusti så var våran semester slut för i år i Turkiet vi landade på Arlanda klockan 03.00 på natten och sen när vi hade hämtat väskorna och skulle gå ut mot taxin så möts vi av Julias föräldrar och kille hur mysigt va inte de?! Men jag rekommenderar verkligen Turkiet, okej folk vill säkert inte åka dit nu efter allt som har hänt men vi märkte inte av nånting där vi va så det var helt lugnt men puss på er nu får ni se massor av bilder

Idag har jag verkligen inte gjort nånting, först så vaknade jag vid 12 idag och då så låg jag i sängen tills klockan blev ett typ den gick jag upp och käkade lite frukost sen gick jag och la mig och kollade på en film som heter Min lilla syster den va verkligen jätte bra jag rekommenderar verkligen den, sen har jag bara legat i sängen hela dagen och kollat lite på youtube och sånt. Det kommer lite mer inlägg imorgon om Turkiet 2016 men ha det så bra puuuuuss

Hej allihopa! Jag heter som sagt Hannah Ovredsson och jag är 13 år men snart 14 år i oktober. Jag spelar innebandy i Alunda IBF och fotboll lirar jag i Olands FF, jag är en sån tjej som inte e så mycket för skolan utan jag är hellre med mina vänner