Halloj de var ett tag sedan!!!
Ville bara säga att jag har haft fullt upp den senaste veckan.
Veckan börjades med att min klass var ute med en båt som heter Athene. Alla åttor på min skola, åker på de. Jätte mysigt för älskar verkligen min klass. Alla är sådan bra vänner, och man kan umgås med alla typ. Vi seglade till en ö utanför Göteborg( hönö ) Där sov vi en natt och sedan seglade vi hem igen, och på vägen hem stannade vi till på vingö och gick till vingafyr. Så coolt att vi fick lägga till där en stund, har aldrig varigt där förr.

Efter det rullade skolan på som vanligt, tills fredag. Då har jag varigt på läger med min komfa grupp, vi åkte buss i 3 timmar till vi kom till nissanström kursgård. Där har jag varigt hela helgen, och idag kom jag hem. Har varigt jätte roligt, ser fram i mot nästa läger.
Fick dock inte med mig några bilder ifrån lägret..
Detta blev ett långt inlägg, man tänkte att jag gör ett sådant. Eftersom det inte har bloggat något på ett tag... Haha kram..

Nu har man börjat skolan, ännu ett suck...Men den första dagen var jätte mysig, vi var och badade med klassen och åt rulltårta. Rulltårta hade vi bakat tillsammans, haha den blev jätte bra. Men idag har vi startat men riktiga lektioner igen, men dagen var bra ändå. Kram på er!!

Har blivit helt fast vid Orange is the new black . Den är så bra, kan verkligen tipsa er om den. Satt hela dagen igår, är helt fast verkligen. Kram på er!!

Dessa tre outfits är så himla mycket jag. Älskar alla tre jätte mycket, men hur snygga är dom inte. Kram Hannah!!

Lite bilder ifrån idag, när jag och pappa cyklade och fotade lite. Blev nöjd med bilderna faktiskt. Känns lite som att sommaren kommit tillbaka en stund nu i Sverige. Kram på er!!

Lite bilder ifrån att jag och två andra kompisar drog in till Göteborg, och gick på Liseberg. Hade inte för förväntat mig såhär mycket folk, helt sjukt mycket människor. Köerna var lång så det blev inte så mycket åkt med kul hade vi ändå.

Efter det att vi hade kommit hem ifrån Liseberg så bestämde vi oss för att vi skulle sova i ett tält hemma hos Lisa. Mmmm det var ju inte alls kallt nej.....haha. Men fick inte med mig så många bilder ifrån tältet, men men. Kram på er!!!

Mycket god dag i Båstad med la familja, vi stannar även här inatt. Jätte mysigt att gå runt och kolla på tennisen. Är inte jätte intresserad av tennis med det var kul ändå, nu ska vi snart gå på restaurangen som finns på hotellet. Kram på er!!

Riktigt mysig kväll och även dagen. I morse så seglade vi iväg, vi seglade i typ 5 timmar. Jätte mysigt och nu på kvällen har vi bara suttit i båten och mysigt. Vi tog även lite bilder nu på kvällen som jag blev mycket nöjd med. Älskar verkligen att sommaren börjar komma tillbaka i Sverige, badade till och med idag. Men nu ska jag sova så hörs vi igen imon kanske, kram !!

ÄLSKAR Göteborg så himla mycket. Han inte blogga igår kom hem rätt sent klockan var nog runt tio halv elva. Men dagen var jätte bra jag och pappa åke in runt klockan ett. Vi satt på bryggan och tittade på båtarna och väntade på att mamma skulle sluta.Hon slutade jobbet klockan halv tre. Så efter det gick vi till starbuks och fikade. Sedan åkte vi färjan över till frihamnen och allting som hörde till Volvo Ocean Race. Vi gick runt där i några timmar och sedan gick vi till en resturang och käkade mat. Jag tog fläskfilé med tjocka pomes och någon sås ( vet inte vilken det var!!) Sen åkte vi hem en mycket bra dag tyckte jag, kram på er :D

Lite bilder ifrån min Midssommar afton, så mysigt och jätte god mat bjussa dom på!! Vi dansade runt stången och spelade brännboll. Vi firar den på en ö som heter Gåsö och hela öns befolkning var nästan där. Jätte mycket folk för att vara ön, andra år har det nog inte varigt så här mycket folk!! Kram så hörs vi snart igen.