Ny städat rum👍🏼💟

Hej hej alla!

Var på The FOOO Conspiracy i helgen, det var nog bland den bästa helgen. Dem bjöd verkligen på sig själva och bara körde.

Innan konserten träffade jag och mina kompisar: Manfred Erlandsson, Frida Söderlund, Johannes och Viktor Höglund. Det var jätte roligt. och tack så mycket att ni tog er tiden att ta kort med oss.😍

Tack så jätte mycket alla som var där och gjorde helgen till något att minas💓🌸

Här kommer lite bilder från när jag var i Kiruna och skulle bestiga Kebnekaises sydtopp.

Om ni ser den väldigt snöiga bilden när jag tar en selfie, där står jag på Sveriges högsta berg (Kebnekaises sydtopp). Har inte haft något internet under denna resa så kunde inte lägga upp bilder varje dag🌸♡

Dag 1 börjar med att vi är i Nikkaloukta och sover där

Dag 2, nu börjar vandringen till Kebnekaises fjällstation

På vägen till fjällstationen ska vi åka lite båt men innan båten gick så passade vi på att bada lite, det var väldigt kallt

När vi kom fram till fjällstation så satte vi upp tälten och sov för kl 06:00 skulle vi gå upp och äta frukost och försöka nå toppen

Och nu börjar vandringen

Ungefär 2 timmar kvar innan vi kommer upp på toppen

Nu står jag på Kebnekaises sydtopp efter många timmars vandring

Kebnekaises fjällstation

Baslägret med nästan alla tält

Sedan var det dax att flyga hem

​Hej alla. Den 3:e-9:e Augusti ska jag åka med 11 andra ungdomar samt 3 ungdomar till Kiruna med flyg, efter det ska vi åka lite buss, vandra samt åka lite båt tills vi kommer till Kebnekaises fjällstation. Och där kommer vi utgå och försöka ta oss upp på Kebnekaises topp.

Jag tänkte skriva lite varje dag när jag är där uppe så att ni får veta vad som händer; jag tänkte lägga upp lite bilder där ifrån också.

Ha det bra🌸

Hej allihopa! Nu har jag sommarlov känns jätte bra. Var på Cityfesten igår det var jätte roligt. Kom hem sent och tänkte sova ut på morgonen, men nej då sätter larmet igång i huset. Pga att min mamma som satte igång fel larm och när min brorsa gick upp satte det igång. Och larmet satte igång klockan 08:20. Bra start på sommarlovet.

Ha det bra <3

Hej alla! Ska konfirmera mig imorgon. Det ska bli jätte roligt men är jätte nervös. Jag ska stå och prata inför typ 300 personer. Men det ska bli roligt, kan visa en bild i morgon på mina kläder.

Godnatt ses imorgon<3

Tjena allesammans! har inte varit så aktiv på bloggen den senaste tiden, har haft väldigt mycket plugg som vanligt. Nästa vecka är alla prov avklarade så det ska bli jätte skönt. Sen är det sommarlov efter någon vecka. det ska bli så himla roligt. Sköt om er

Ni borde testa denna glass, den är jätte god. På skalan 1-5 får den en stark 5:a av mig. Det är Magnums nya glass som heter: PINK Rasberry.💟