Han skulle se sexig ut sa han

Klippte av håret lite

Åt den godaste maten på resan

God mat av värdfamiljen..

Museum på kultur och idéhistoria lektionen

Igår var det lördag vilket betydde att det var utekväll för oss tjejer! Dagen var som vanligt först åkte jag och Olivia in till Madrid på morgonen för att köpa skor till henne, så där gick vi inne en hel dag och bara gick och hade trevligt på Madrids shoppinggator! Blev även lite shopping för mig och efter detta drog vi oss hemåt och jag hann vila lite grann innan det var dags att börja fixa sig!

Kvällen började bra och vi hade det riktigt trevligt på en av de alla barerna i Madrid med våra små drinkar! Dock så blev det inte riktigt som planerat så runt 1 så tog och micha en taxi hem! Men som sagt det kommer fler helger!

Ja vad kan jag säga, dagarna rullar på som vanligt här nere i Madrid. Jag har varit dålig på att uppdatera men det är väll mest för jag inte haft någon ork men i torsdags och fredags så var vi lediga vilket betydde att vi fick en långhelg. Men jag har nog hunnit med en del, bland annat så har jag och Olivia besökt Ikea för att äta lite svenska köttbullar, vilket var väldigt många köttbullar, sen blev det även ett litet köp av svenskt godis!! Och såklart så har inte bara denna långhelgen bestått av roligheter utan även massa plugg :/

Men i fredags så stannade jag hemma och bara kollade på film tills jag,Olivia och micha skulle ta tåget in till Madrid för en myskväll med de andra tjejerna då vi åt en god middag och såklart blev det även en frozen yoghurt på kvällen! Däremot blev det en mindre rolig kväll för mig och micha som lyckades sätta oss på fel tåg och när vi åkt för långt så märker vi att vi skulle hoppat av på den förra hållplatsen, så istället hamnar vi mitt på en ödeplats i mörkret med massa fladdermöss.. Inte så rolig kväll men det kom ett tåg tillslut som tur var och vi kom hem hela!

Lite härliga bilder från dagarna!!

Vi är glada även om vi hamnat fel :D

Söndag idag, och dagen har varit bra! Vaknade vid 10 och gick sedan upp för att åka till en marknad vid Madrid, vilket sedan slutade med en shopping dag/mysdag i Madrid då vi var rätt sena till marknaden och ska ta den nästa söndag istället! Men det har varit en lång dag med många roliga händelse, och runt sju tiden var jag hemma igen och sitter just nu bara i sängen och väntar på kvällsmaten och sörjer lite för imorgon börjar skolan på riktigt! Inte så jätte kul...

Ja igår var de lördag och dagen började med att jag och Olivia åkte till gymmet för att fixa gymkort vilket inte gick på helgerna så vi fick köpa en en-dagars biljett eftersom vi var så suga på att bada! Men därefter så bestämde vi oss för att åka till La Moraleja där vi kollade lite småaffärer och sedan vidare för att handla lite.
På kvällen hade vi alla sagt att vi bara skulle ta de lugnt men det blev det ändringar på, så jag Olivia och Sara drog in till diversia för att möta upp några från klassen. Vi satte oss på några uteställen och pratade och bara tog de lugnt! Blev en rolig kväll ändå!!

Igår var det fredag och vi började vid 9, därefter skulle vi ta bussen till ett stort bergsområde där man kunde bada! Kan säga att det var väldigt varmt och väldigt mycket vi skulle gå men roligt var de. På kvällen drog vi in till Madrid för att käka middag med en del från klassen, väldigt trevligt var de också!

Lite härliga bilder från fredagen

Vandring och shopping dag i MADRID!!