Herregud vilken härlig fredag det blev!
Middag, julfilm, idol, julklappsleken, massa massa julgodis, glögg, saffransbullar och världens bästa sällskap!

Nu har jag och Simon ätit frukost, jag har även tagit mig en lugn promenad. Vill så gärna träna men det får vänta någon dag till, vill inte riskera att bli sjuk igen..
Ska hoppa in i duschen nu, sen ska vi med ett gäng andra på äventyr i Göteborg! Mer än så har inte Simon avslöjat, spännande!

Har äntligen efter tre dagar lite matlust.
Så såhär såg min morgon ut, ligger fortfarande o drar mig i soffan. Tanken är att jag ska ligga här resten utav dagen hehe.
Men i morgon blir det jobb igen! Ska bli väldigt skönt.

Vilken jäkla vecka... har varit full rulle på jobbet sen jag kom hem ifrån Stockholm.
Men i onsdags var jag ledig så då fick jag fixat en massa inför julen och första advent. Bakade bland annat de ovan. Min favorit blev saffransbiscottin. Michaela som tipsade om det! Mums mums mums!

Fy attans vilken härlig helg jag har haft!
Har kännts som en liten mini semester uppe i huvdstaden.
I fredags var vi på Mamma Mia vilket var super bra! Har ni möjlighet att gå på det så gör det, rekomenderas!
Efter några glas vin, god middag och en dunder show så drog vi oss mot Kasai för dans resten utav kvällen.
Lördagen började vi med god hotellfrukost och en promenad innan vi drog oss mot Mall of Scandinavia. Fick bockat av en del julklappar så det var skönt.
Kvällen spenderade vi framför en film och snackis i flera timmar. Tack tack tack för en så himla härlig helg!!
Nu har vi bara någon timma kvar hem o då blir det fix för veckan!

Helt klart det godaste brödet!
Slängde ihop detta igår kväll, perfekt med några skivor till kvällsmat.
Ost och spenat fick det bli på, att ha lite lite hallonsylt är inte dumt det heller..

Att dessa bullarna fyller upp min frys är då inget jag klagar över!
Slog på stort och körde på två varianter. En med blåbär och vit choklad, den andra med mandelmassa, kardemumma och vit choklad. Så såå goda båda två!!
Saffransbullar är nog det godaste som finns!

En super härlig helg i Köpenhamn lider nu mot sitt slut. Efter lite strul med tåget så är vi nu påväg hem igen.
Har mestadels ätit god mat, shoppat o strosat runt. Hade verkligen velat ha någon dag till så man kunde se lite mer utav staden.
I morgon är det tillbaks till jobb och träning, liite skönt det med!

Bästa kombon som finns!! Hallon, banan, ingefära, kvarg, vatten och proteinpulver med smak av vanilj! Tröttnar aldrig!

Idag är jag ledig från jobb, men ingen sovmorgon här inte.. var uppe vid 6 för att åka o byta däck på bilen. Nu har jag hunnit med ett pass på gymmet och lunch här hemma.
Ska om en stund åka till Malin för att fixa mina fransar! Skönt o ha det fixat inför helgen då det bär av till Köpenhamn! Ska bli så himla mysigt att komma iväg lite.

Efter träning och jobb åkte jag hem till Michaela för idol mys! En helg kan nog inte starta bättre🌸

Nu har jag precis kommit hem från ett pass på gymmet så ska hoppa in i duschen o sen träffa mamma en sväng!
I eftermiddag blir det mys med Cornelia och tidigt i säng😴 har öppning i morgon på jobbet!

Oom man älskar frukost?!

Så var denna helgen också över!
Min fredag spenderade jag med hela familjen på Tullen, blev en super god middag!
Igår fixade jag och Simon en del till lägenheten, massa små fix som är kvar..
På kvällen åkte jag hem till Julia för massa massa mys! Blev tacos och godaste fruktsalladen till efterrätt!! Hon har precis fått hem sin lilla valp Sigge, hur fin som helst!

Idag blev det ett kort pass på jobbet innan jag åkte till gymmet en sväng. Blev 45 minuter på crosstrainern innan bodyattack. En kalas helg helt enkelt!
Nu ska jag faktiskt ta o lägga mig, ska vara på jobbet vid 5.30 imorgon..