Våran utflykt avslutades med ett besök hos pingvinerna!
En riktigt häftig dag verkligen!

Godahoppsudden.

Sedan var vi påväg till det som kallas för "Cape of good hope", Godahoppsudden. Afrikas sydvästligaste punkt.
Innan vi hann fram fick vi lite sällskap påvägen utav några schimpanser.
Vi stannade sedan för lunch innan vi skulle gå upp till "Cape point".

I tisdags hade vi våran första utflykt, det började med en båttur.
Vi åkte bara några minuter sen såg vi huur mycket sälar som helst. Går knappt att se dom på bilderna för att det var så många.
Och alltså kolla på utsikten, vart man än kollar här så är det en helt otrolig utsikt! Så himla fint!

Igår åt vi vår middag på ett jättefint ställe som låg precis vid havet. Dessutom så såg vi sälar som simmade precis utanför, så häftigt!!
God mat, trevligt sällskap, underbar utsikt, en perfekt första kväll helt enkelt!

Nu är vi påväg!☀️
Herregud så skönt det ska bli. Just nu sitter vi på flygplatsen i München, planet lyfter vid 19 tiden och vi landar 7.30 i morgon.
Så blir en lång natt, hoppas verkligen jag lyckas sova lite grann.
Hörs mer när vi är framme!☀️

Godmorgon! Bästa bästa frukost, blev en juice/smoothie på apelsin, äpple, ingefära, spenat och grönkål. Till det åt jag även soygurt med musli och jordgubbar.

Stängnings dags som vanligt på torsdagar. Men innan det blir det 1 timme kondition och axlar.
Ha en fin torsdag!

Såhär ser det oftast ut när jag handlar haha, frukt och grönsaker<3! Det godaste jag vet verkligen!

Efter några dagar av sjukdom förra veckan så står jag äntligen på benen igen. Har tränat, jobbat, vilat kroppen och hunnit med ett frisörbesök, så nu är håret 25 cm kortare. Känns väldigt annorlunda men SÅ bra! Ska försöka få till någon bild.

Nu ska jag fortsätta trampa på crosstrainern sedan hem och tvätta samt göra matlådor för resten utav veckan. Ikväll blir det mys med Cornelia!

Så var det fredag igen! Klagar inte dock!
Jag jobbar fram till 19 idag och i morgon är det stängning som gäller. Är ledig på söndag vilket ska bli skönt, hoppas på att jag är hyffsat frisk så jag kan träna med Michaela!
I morgon ska jag till frisören, gud jag är så taggad! Vet inte när jag fixade mitt hår sist. Inte helt hundra hur jag vill ha det, återstår att se i morgon!
Ha en jätte härlig fredag allihop!

Fy nu har jag varit sjuk och hemma ifrån jobbet i fyra dagar. Idag är första dagen jag äntligen känner mig lite pigg och feberfri. Har varit helt sängliggande sen i söndags..
Men i morgon blir det nya tag, så då ska jag jobba igen.
Träningen får dock vänta ett tag, har bokat in ett pass först på söndag med Michaela, hoppas jag är frisk nog då!