View tracker


​jahaja

Då gick jag in på min andra vecka med ändrade kostvanor och träning.


Kosten går riktigt bra , trodde jag skulle få riktiga problem.  Men dessa 7 dagar har gått hur bra som helst 👍 men det är länge kvar, så det är bara och hänga i ,


Imorse blev det axlar , bröst och lite rygg, avsluta passet med att gå på löpbandet 30 min då jag inte hinner med och knalla under mina arbetsdagar. Dock kändes det riktigt bra idag 😀

Imöra tar vi hand om nedre rygg och ben


Bara att kämpa på , ser fram emot 4 veckors -mätningen och få vad som hänt med kroppen.


Schilllevippen  ✌

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

View tracker

/\

|

|

Maten för natten :) kyckling , potatis , grönsaker och en kvargbaserad sås , samma i båda lådor, mellanmålet keso , en banan och lite nötter :)


Tjenixen!

Aa då har det gått någon dag sen sist jag skrev! Har väl kanske just inte hänt så värst mycket , gick iväg i fredags morse och skulle köra mitt andra gympass, kan säga så här, att TRÄNINGSVÄRKEN jag hade sen ben passet i torsdags morse, var helt obeskrivlig :) hur som helst skulle jag köra lite axlar och bröst och försöka få med även rygg. Det kunde jag fet glömma, 2 axel övningar och jag var dyng slut i armarna :/ orka inte ens göra 10 armhävningar!


Jag blev chockad över hur otränad o klen jag är :D blev lite omotiverad , men satt mig på cykeln 10 minuter och samla mig lite för att göra ett försök till :) fick hur som helst med 2 bröst övningar till, sen orka inte andreas armar mer , viljan fanns men den räckte inte :)

Lördagen var tanken så att jag skulle iväg o köra rygg efter lite vila , men träningsvärken var ännu värre :) så jag spendera all tid med familjen och hälsade på nära o kära :) men senare på kvällen kom samvetet igång, och sa att nått måste jag göra iaf , så det fick bli lite plankan och lite armhävningar :)

Nu idag så var träningsvärken obefintlig jämfört med igår och träning för idag var kondition och fotbolls match :) kul med utomhus matcher igen! Hade mer ork och energi än vad jag trodde , vet inte men undra om kosten hjälpte mig där :)

Nu sitter jag på jobbet och ska koncentrera mig på det! Imorgon e det gym dags igen, och kosten går bra dock lite ovant fortfarande, men funkar bra , känns även bättre på nå vis i kroppen , mindre uppblåst, känns piggare osv :) så nu kickar vi igång vecka 2, full fart och en jävla disciplin är det som gäller, gör så gott jag kan!


Ta hand om er <3

Likes

Comments

View tracker

Halloj!

Ja det här med och skriva blogg det är inte min grej , så mycket fel lär det bli.

Dock skriver jag mest för att kunna blicka tillbaka på mig själv och se hur jag mådde, hur kost och träning gick , förmodligen upp och ner.



Så till saken nu.

Jag har ingått i ett skräddarsytt kost och tränings program hos en personligtränare. Så resan starta imorse med första gympasset och det var inte helt bekvämt, men det blir nog bättre med tiden! Det tog bra och kändes ordentligt i benen efteråt. Känns även i benen ännu (spaghetti ben) .

Dock tjuvstarta jag med kost schemat redan i måndags och går iaf bra hittills, har ett ät fönster per dygn där jag får äta ett visst antal timmar.

Lite siffror och bilder kommer i ett senare skede då min kagge självklart fortfarande är kvar efter ett pass ;)

Kommer försöka uppdatera varannan dag, hur jag mår , hur det känns , hur det går med träning och allt runtomkring, hur det funkar med familjelivet och träning. Dock tror jag det går med stöttning hemifrån :)

Ha det gött :)



Likes

Comments