Det blev träning trots att jag egentligen inte kände för det. Blev ett benpass alá rehab och lite hopplock då jag glömt träningsdagboken hemma, så fick freestyla lite. Mina BootyBuilder gummiband kommer väl till pass och det känns i rumpan när man använt dessa kan jag lova. Nu ser jag fram emot en skön dusch och mat när jag kommer hem. Sen måste jag se till att göra mina rehabövningar, varit rent för dålig på att göra dom.

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - Click here

Likes

Comments

​Söndag och jag har faktiskt tagit det lugnt ett par timmar denna helgen och slappat i soffan framför några filmer, något jag väldigt sällan gör. Kände dock att jag behövde bryta slappandes med lite dammsugning och kolla till mannen som håller på att färdigställa vår gästtoalett. Han fick kasta sig in till Biltema i alla hast innan de stänger då vi glömt att köpa någon sak till toaletten (igen!) Själv ska jag ställa mig och laga matlådor för veckan som kommer, blir en favorit i repris och en ny favorit Karibisk kyckling, båda med ris till.

Likes

Comments

Igår hände något som fick mig att tänka till, tänka på varför jag inte får de resultat jag vill av träningen. Det fick mig att fundera på när det har gått åt rätt håll, vad har jag gjort då och vad gör jag nu? Sedan jag träffade min man har jag gått upp 6-8 kg, kilon som jag mer än gärna vill bli av med, men som jag precis som alla andra inte har lust att jobba för (jag är precis som alla andra, bara människa!) Jag inser att när vikten gick på det håll jag vill tränade jag betydligt mer och åt på ett annat sätt, så därför känner jag att det är dags att göra om och göra rätt. Göra det jag vet fungerar.

Här tänker jag dela med mig av min väg mot drömkroppen, vad som funkar och inte funkar för mig. Viktigt att komma ihåg är att vi alla är olika och att det som funkar för mig inte allltid funkar för någon annan.

Likes

Comments