Bjuder på en favoritbild sen NYC

Tiden flyger förbi och bloggen har inte uppdaterats på evigheter! Jag har under de senaste 2 månaderna hunnit se så många fina platser! Seattle, Niagara Fallen, Washington D.C samt många fler mindre guldkorn! Mina värdbarn slutade skolan nu i veckan så nu är det officiellt sommar för oss alla! Kommande veckor kommer troligtvis/förhoppnings bestå utav en hel del lek, aktiviteter, strandhäng samt sommarvärme!

Denna helgen är det midsommar firande som gäller! Hemma i Sverige firades det igår men för min del firas det idag (lördag). Ska fira midsommar tillsammans med ett gäng au pairer nere i Boston och har nu precis kört ner. Ska först träffa Jennifer och hennes kompis Sara på ett svenskt litet fik (där jag nu väntar på dem) innan vi åker vidare till Moa där vi stannar tills imorgon! Jag är taggad!!
Hoppas ni hemma i Sverige hade en solig och rolig midsommar! 🌸

Idag är det lördag, äntligen helg precis som rubriken lyder! Har verkligen slappat idag, vilket jag o min förkylning (som fortfarande inte ger sig) säkert behövde. Igår eftermiddag kände jag mig faktiskt bättre och trodde att jag mer eller mindre skulle känna mig återställd efter en godnattsömn - men så blev det inte! Började hosta runt 8-9 tiden och kunde verkligen inte sluta. Klockan 10 smsa min värdmamma och frågade om jag var okej (då jag "gått o lagt mig" och att hon satt hostmedicin utanför min dörr - snällt! Efter den somnade jag lyckligtvis men vaknade runt 5:30 och hostandes började igen och jag kände mig nästan febrig. Så trist då jag verkligen trodde det skulle vända nu.

Förmiddagen spenderades mestadels i sängen/på mitt rum. Försökte googla tips för min och Hannas resemånad som börjar närma sig sakta med säkert! Så spännande!! Kommer berätta lite mer när jag faktiskt vet lite mer, än så länge är det väldigt många frågetecken och mycket kvar att planera. Sen städade jag mitt rum lite, började packa saker som jag ska skicka hem (då de inte kommer få plats i min resväska) så som vinterkläder, osv. Klockan 4 var det dags för au pair möte, BBQ-putlock var det dags för denna gången. Jag och Towe bidrog med vattenmelon samt grönsaker, chips och dipp. Tog även med en flaska lingonsaft som men värdmamma köpt åt mig då hon såg att det var svenskt. Fick träffat några nya au pairer samt ätit god mat - mums!
Nu är jag hemma i huset igen, ångrar att jag inte övertalat någon att hitta på något ikväll då det är en superfin sommarkväll, men jag borde väl egentligen vila upp mig. Imorgon ska jag följa med äldsta barnet på gymnastiktävling, tidig start med andra ord.
Hoppas ni alla haft en härlig lördag!

Tjena mors bloggen, har varit väldigt tomt här nu ett tag. Känner att mitt i allt stå hej så prioriterar jag faktiskt inte alltid bloggen, lägger all energi på att njuta av nuet och allt jag upplever här borta. Anledningen till dålig uppdatering har varit för att jag har varit extremt upptagen med massa resande!

Så 26-29 maj åker jag och min värdmamma till Seattle för att turista samt träffa hennes kompis Grace som bor där tillsammans med sin man och 3 barn. Kommer komma ett litet eget inlägg om det då jag har mer att berätta om denna resa samt har en hel del bilder!

Veckan efter vår Seattle resa drog min värdfamilj på sig förkyldningar av olika slag och jag verkade vara den enda som klarade mig (trodde jag minsann). Jag fick mer eller mindre sköta allt hemma då min värdmamma var sängliggandes i 2 dagar samt hade mycket men jobbet och min värdpappa jobbar väldigt långa dagar och kommer inte en förens 18-19 på kvällen. Så tisdag till torsdag jobbade jag konstant kändes det som och jag var helt slut varenda kväll!

Plötsligt var det fredag och jag hade mina egna saker att avklara, helgens planer bestod nämligen av bussresa till Niagarafallen! Detta för att avklara mina sista 3 credits som jag behöver för au pair programmet. Vi åkte tidigt, lämnade huset runt 07:20 för att åka med bussen från Boston runt 10 tiden. Med på bussen hade jag ett gäng kompisar; Towe, Tirsa, Hanna och Erica samt deras kompisar Moa och Jennifer som jag lärde känna under resans gång. Efter en lång bussresa var vi framme redan runt 19 tiden vid vårt hotell som låg på Kanadensiska sidan, med gång avstånd till fallen. Vi drog oss snabbt "ut på stan" för att hitta mat och dricka samt hitta lite i området. Första kvällen var vissa av oss ganska slitna efter bussresan och valde att stanna hemma på hotellet medan några av oss bestämde oss för att satsa på utgång. Tvingade mig själv ut, även om jag var väldigt otaggad så hade jag en jätterolig kväll!

Lördagen vad det frukost vid 9 tiden innan vi gick i samlad trupp till fallen. Vi gick bland annat i tunnlarna bakom fallen (Journey Behind the Falls) samt åkte båten ut till fallen (Hornblower Niagara Falls) - har ju redan åkt båten en gång tidigare när familjen var här, fast så utgick vi från Amerikanska sidan. Självklart togs det en hel del bilder, selfies som groupies! Vädret var toppen när vi var där, sol och ca 20-25 grader. Efter turistiga attraktioner drog vi oss tillbaka för lunch på ett mysigt ställe vid namn Kelsey's. Väldigt god mat och goda drinkar, tog dock ganska lång tid för alla beställningar vilket var lite segt. Sen drog vi för att köpa lite vin samt t-shirts då vi 6 svenska brudar bestämt oss för att vi alla skulle ha likadana tröjor, haha. Sen drog vi tillbaka till hotellet, några av oss gick till poolen och sen blev det lite förkrök på hotellet, mötte upp ett annat gäng människor som vi mött på fredagskvällen innan vi drog oss vidare ut. Ännu en lyckad utekväll med härliga människor, även om den inte bjöd på lika mycket dans som vi hoppats på.

Söndagen bestod mestadels utav bussresa hem, lämnade Kanada vid elva tiden och sen var vi inte tillbaka i Boston förens klockan 8 och sen ytterligare 1,5 timme hem. Det var en sliten Emilia som kom tillbaka till Maine igen, trots en toppenhelg!

Lyckades såklart dra på mig den där dumma förkylningen som alla andra i familjen hade innan och har nu kämpat med den ända sedan måndags (läs lördag då halsont startade redan då). Igår gick jag o lade mig halv 8 på kvällen och somnade bums, vakna 6:30 av alarmet men var fortfarande helt död - tecken på att jag har något i kroppen minsann. Idag är det torsdag, klockan är snart 10 och jag längtar redan tills ikväll då jag ska få lägga mig i sängen igen. Ska strax åka och handla, familjen och jag har bestämt att vi ska testa "Hannaford To Go" vilket innebär att du beställer all mat online och sen hämtar du upp den på matbutiken precis som en drive-in, galet vad amerikanare hittar på!
Vi får se hur det går för mig, wish me good luck!

Onsdagen startades med rejäl frukost och lite sista minuten packning innan jag och syrran sa tack o hej till min värdfamilj. Vi hämtade mamma och pappa på deras hotell och begav oss mot busstationen och bussen ner mot Boston. Bussen gick smidigt och bra som vanligt, har verkligen ingenting att klaga på C&J's bussar de har funkat toppen varje gång! Vi var framme i Boston runt 12:30 tiden och det första vi gjorde var att ta en lunch på centralen. Med mätta magar tog vi oss via tunnelbana ut till vårt hotell som låg vid Copley Square, perfekt område att bo på måste jag säga - mitt i smeten men ändå lugnt! Hotellet var superfint och trots lite små sängar så var vi väldigt nöjda. Resten av dagen hade vi inte så mycket till planer, men eftersom vädret höll upp så tog vi oss en promenad på stan samt spanade in Boston Common och Public Garden vilket är två väldigt fina parker. Vi kikade även in på Macy's och Primark vilket är helt gigantiska butiker med allt möjlig du kan tänka dig! Sen gick vi längs Newbury Street (shoppinggatan) tillbaka mot hotellet för att sedan käka middag på Cheesecake Factory vilket såklart är ett måste när man är i USA! Cheesecaken orkade vi såklart knappt äta efter maffiga huvudrätter så den tog vi "to-go" och käkade på hotellet senare under kvällen. Kanske inte riktigt lika mycket stämning som på restaurangen med ack så gott!

Morgonen efter (torsdag) åt vi frukost på The Friendly Toast innan vi gjorde oss redo för att åka en Boston klassiker, nämligen en DuckTour - med andra ord en guidad sightseeing-buss/båt som går både på land och på vatten. Coolt att se lite mer av Boston samt höra lite historia och sånt då jag endast upptäckt på egen hand eller med vänner. Sen återvände vi till hotellet en snabbis innan det var dags för min överraskningslunch till familjen. Hade bokat bord på restaurangen "Top of the Hub" som ligger på 52:a våningen i Prudential Tower med utsikt över hela Boston. Som tur var så var utsikten klar så vyn var fantastiskt fin! Där njöt vi av utsikten samt åt gigantiska sallader som var galet goda! Efter middagen åkte vi ner två våningar till Boston Skywalk (360 graders utkiksplats över Boston) där vi strosade runt ett bra tag. Vi drog oss sedan tillbaka till hotellet igen då ännu en överraskning väntade, nämligen min (sena) överrasknings-födelsedagspresent till syrran då hon fyllt år i mars. Drog med henne ner till teaterkvarteren där vi gick på The Blue Man Group, alltså de här blåa snubbarna som håller på med massa musik och färgeffekter. Både hon och jag var nog ganska chockade när vi gick därifrån, haha. Det blev i alla fall lyckat även om det inte riktigt utspelade sig riktigt så som vi förväntat oss. När föreställningen var över drog vi oss tillbaka mot hotellet, shoppade ett par nya joggingdojjor till syrran på Nike och köpte hamburgare och milkshake på Shake Shack. På kvällen gick vi tillbaka till "Boston Skywalk" och spanade in Boston "by night" när man kunde se stadens alla lampor lysa - vackert!

Fredagen startades med att köpa frukost på Star Market som vi tog med tillbaka till hotellet där vi picknickade på golvet, riktigt mysigt! Sen gjorde vi oss i ordning och tog tunnelbannan genom regniga Boston till Harvard University. Där strosade vi omkring och kollade på alla byggnader samt lite souvenirbutiker innan vi tog tunnelbanan tillbaka till centrala Boston. Även om vädret inte riktigt var på vår sida denna dag så var vi ganska glada ändå. Tillbaka igen gick vi bland annat till Market Place, Quincy Market samt Faneuil Hall, vilket var väldigt mysigt. Sen åkte vi tillbaka mot hotellet och Newbury Street där vi spanade in fler butiker. Efter lite shopping var vi så galet hungriga att vi tog första bästa vi såg vilket blev Joe's American Bar & Grill, prisvärt ställe med god mat! Syrran och jag fortsatte med lite mer shopping även efter middagen medan mamma och pappa drog sig tillbaka till hotellet. Fick bland annat äntligen köpt mig en Boston Red Sox keps samt lite presenter till folket som höll ställningarna på hemmaplan. i Sverige. Kvällen avslutades med snacks på päronens hotellrum och packning, morgondagen bjöd nämligen på ännu en ny destination!

Hejsan hoppsan läsare!

Vilken söndag jag har haft, smått stressig men ändå väldigt kul! Hela dagen har kretsat kring att vi skulle ha ett 5 kilometers lopp tillsammans med au pair gruppen. Eftersom loppet startade klockan 09:00 så gick jag upp redan 6:30 för att hinna käka lite frukost, då jag inte är en sån person som klarar att springa på tom mage. Runt 8 tiden mötte jag upp Towe o hennes yngsta värdbarn i Kittery där loppet skulle hållas, mötte även Bianca (en annan au pair) och vi hämtade våra nummerlappar samt "goodiebags". Efter ett tag kom även vår LCC som håller i alla våra möten osv, vi blev "påtvingade" blå t-shirts från Cultural Care, så vi alla såg ut som små smurfar. Runt 9 tiden var vi 6 au pairer totalt + vår LCC och vi drog oss ner till startlinjen och sen bar det iväg!

Trots relativt otränad så är jag riktigt nöjd med min insats, eftersom jag drog på mig en förkylning efter familjen varit här så hann jag aldrig komma igång med träningen ordentligt som jag hade hoppats! Kom i mål på 31:50 vilket jag kände mig galet nöjd med, då jag räknat med att gå i mål på typ 35-40 min ungefär! Kändes så bra!! Efteråt bjöds det på massor av mat - allt från soppa, frukt och smörgåsar till donuts, cupcakes och kaffe! När alla kommit i mål hade de även ett par barnlopp för olika åldrar, så sött! I slutet var det dags för prisutdelning och jag vann såklart inte något pris för min 5km insats MEN jag vann i en utlottning (fyllde i en pappersbit som man la i en av flera stövlar där de olika stövlarna stog för olika vinster, sen drog de ett namn) av olika priser. Så inte nog med att jag var nöjd över min insats i loppet, jag gick dessutom lämna platsen med gratis 50 minuters massage på ett spa i downtown -NICE!

När allt började rundas av stack jag hem och duschade supersnabbt innan jag åkte ner till Portsmouth på barnkalas för Towes mellersta värdbarn! Mitt yngsta värdbarn var bjuden så jag mötte upp den där, så mycket glada barn! Barnkalaset hölls ute, vilket var perfekt då vädret var fint och lagom varmt! Efter kalaset stack jag o Towe och käkade glass med hennes värdfamilj samt lite släktingar innan vi drog oss iväg och la oss på en filt i solen, lyssnade på podcast samt tog en söndagslur. Väldigt mysigt och avslappnande! När klockan närmade sig middagstid skjutsade jag hem henne och sen åkte jag hem och käkade grillat med min värdfamilj! Snacka om fullspäckad söndag!!

Värmen har kommit till Maine minsann, känns underbart! Veckan startades med lite kall och regning måndag så hoodie och jeans var min outfit för dagen. Lite tråkigt med dåligt väder då barnen hade tennislektioner, men de verkade knappt berörda. Tur var väl det då det älskar att spela tennis, direkt efter lillkillens lektionen frågade han om han skulle spela tennis snart igen, gullunge! Tyvärr får han vänta en hel vecka till nästa "lollipop-tennis". Det var dock bara måndagen som bjöd på halvuselt väder, resten av veckan har bjudit på riktigt sommarväder! Känner mig så lycklig, galet vad vädret kan göra att man känner sig piggare och mer motiverad! Igår var det ca 25 grader som max, idag var högsta toppen på ca 29 och torsdags beräknas bli över 30 grader!!

Tack vare det fina vädret har vi därför kunnat vara mycket utomhus! I tisdags började jag med min närmare 5km promenad innan jag hämtade grabben på förskolan. På eftermiddagen åkte jag o lillkillen och lekte med en av hans kompisar innan vi hämtade syrran från skolan. Under kvällen fick vi äntligen vår nya tvättmaskin med, har aldrig känt mig så taggad på att tvätta som nu, haha ;) Jag och min värdmamma hann även med en promenad men korta löpintervaller på kvällen vilket kändes riktigt skönt! Idag är det onsdag och lillkillen har varit ledig från skolan idag som vanligt. Vi åkte och köpte lite mat som saknades i kylskåpet innan vi drog oss vidare till stranden där vi träffade Towe och hennes värdbarn! Pojkarna hade jätteroligt och vädret var perfekt där, inte för varmt och inte för kallt! Slutade med tre blöta och rejält sandiga pojkar och två slitna au pairer. Att besöka stranden med barn är verkligen det bästa men också det värsta - sand ÖVERALLT!! Efter playdate åkte vi hem, lillkillen somna i bilen och fortsatte att sova lite till även när vi kom hem så jag fick lite mer egentid och hann få städat undan lite vilket var skönt. Vid 3 tiden åkte vi och hämtade äldsta värdbarnet på skolanc stannade och lekte en stund innan vi åkte och köpte glass, lyckliga värdbarn med andra ord! Eftermiddagen spenderades utomhus på ett lakan i gräset med pennor och papper, så mysigt. Efter jag slutat jobbet drog jag ut i löparspåret trots värmen, kanske inte jättesmart men jag hade verkligen ställt in mig på att jag skulle ut. Slutade med 1 km promenad samt nästan 4 km löpning - jag var helt slut! Möter värdbarnen när jag kommer hem o de säger "Ehh... Mia? Your face is very very very pink, just so you know!". Jo tack, kunde jag nästan anat! Kändes galet bra (efterråt!) dock och med tanke på att jag har en 5km lopp på söndag så var det skönt att känna på det lite igen. Nu ligger jag i sängen, redo för att sova. Dock är det 500 grader i mitt rum så vi får väl se om jag lyckas somna överhuvudtaget. Kram på er!

Sen jag kom tillbaka från NYC så har det verkligen varit fullt ös medvetslös! Mycket jobb, hektiska dagar samt mycket planer. Nu har jag nämligen nya spännande äventyr på gång! I slutet av maj åker jag och min värdmamma till Seattle!!! Så taggad, det ska bli så kul! Vi har diskuterat att åka tidigare fram och tillbaka då jag gärna hade velat se "greys anotomy staden" samt för att en av hennes bästa kompisar bor där. Det rann typ ut i sanden då vi insåg att det blev tajt med datum, hon hade mycket jobb osv. Igår satt vi och diskuterade resor o massa annat och sen kom vi in på det igen. Slutade med att vi blev spontana och hon kollade med sin kompis som skulle kunna ta emot oss i slutet av månaden och efter sovit på saken så slog vi (i morse) till och bokade biljetter! Tyvärr var de ganska saftiga prismässigt men som tur var kommer vi kunna bo hos hennes kompis, så det drar ju ner på kostnad för boende ganska rejält! Det ska bli så skoj verkligen! Jag är taggad!!

Då är jag som sagt tillbaka igen, tillbaka till au pair livet igen efter 2 lyxveckor med semester samt familjens sällskap. Jag hade nämligen x antal dagar ledigt när min mamma, pappa samt syster varit här och hälsat på. Så kul att verkligen kunna spendera tid och visa dem runt samt turista lite. Så tänkte försöka sammanfatta vad jag och familjen gjort dessa veckor i ett par inlägg.

Började med att jag och min värdmamma plockade upp hela gänget på Bostons flygplats på torsdagskvällen. Som jag nämnt i tidigare inlägg så var det precis en sån otrolig konstig men underbar känsla att se dem igen efter närmare 8 månader ifrån varandra. Sen åkte vi tillbaka hemåt till Maine, lämnade mamma och pappa på deras hotell innan vi tog med oss syrran hem till huset.

Dagen efter (fredag) jobbade jag som vanligt och mitt äldsta värdbarn var ledig från skolan så vi allihopa spenderade större dagen hemma i huset. Mamma följde med mig och mitt värdbarn när vi hämtade lillkillen på sin förskola, självklart tycker förskolefröknar om att spana in förskolor inte bara i Sverige utan även utomlands ;) . Hela dagen bjöds på fint väder så eftermiddagen spenderades ute med hinderbana a la Family Gustafsson, värdbarnen älskade det! På eftermiddagen när jag slutat tog vi bilen och jag visade dem runt i York samt spanade in den kända fyren The Nubble Light och avslutade med middag på mitt stabila hak York River Landing.
Lördagen startade vi med att äta frukost tillsammans med mina värdföräldrar på ett superfint ställe norr ut, galet god frukost! Käkade blåbärspannkakor samt ägg och bacon - GOTT! Hann även bli en del promenerande uppe i Ogunquit, så mysigt där uppe. Helt klart ett ställe som kommer vara kanonfint till sommaren! Senare drog oss tillbaka söder ut för lite juice-boost samt shopping på outletsen. Kvällsmat på Robert's Maine Grill samt ytterligare lite shopping avslutade dagen
Söndagen startade vi dagen med långpromenad längs Harbor Beach, vädret var fantastiskt och bjöd på 27-30 grader och sol! Eftersom det var Easter Sunday för alla amerikanare så var alla affärer stängda, så eftermiddagen spenderades i huset. Min värdfamilj firade påsk hos släktingar så jag, mamma, pappa och syrran hade en egen liten påsklunch, påsk a la Sweden med ägg, sill och lax! På kvällen åkte vi ut till New Castle, fint öppet område vid kusten dör vi satt på klipporna och njöt av värmen. Kändes som högsommardag trots att det bara var mitten av april. Kvällen avslutades på Harbor Beach med pizza i gräset vid solnedgången.
Löptur på närmare 5 km tillsammans med syrran startade måndagsmorgonen innan vi drog oss ner till outletsen för mera shopping. Vi spanade bland annat in Nike och Levis där vi lyckades med en hel del fynd. Lunchade på Panera Bread innan vi drog till Best Buy och hämtade min nya kamera. En Canon G7X Mark II blev nya tillskottet till min kamerasamling, wihoo! Därefter besökte vi även Marshalls och Target, nästan måsten att spana in när man är i USA, eller? Efteråt drog vi oss tillbaka till huset för middag med min värdfamilj samt barnens morfar. Blev kyckling, ris, majs och hummer - äkta Maine style! Där blev vi kvar länge och pratade om allt från amerikansk politik och historia till tak-material och fiske. Så konstigt men ändå så coolt och roligt att föra ihop två helt olika familjer, min svenska familj och min värdfamilj (som då pratar två olika språk) på en middag där du är den gemensamma länken. Kan säga att det är en märklig känsla, även om jag gillade den! Är så glad att de alla verkligen hann träffas!

matbilderna är tagna med min nya kamera

Morgonen där på (tisdag) skulle jag och syrran försöka få tvättat en maskin tvätt men självklart så ska ju tvättmaskinen krångla och våra jeans badade i tvätt. Slutade med att vi fick ta ut byxorna på balkongen och krama ut det värsta vattnet innan vi fick släpa med tvätten till mamma och pappas hotell och torktumla det där. Vi fick även tvätta upp lite vita plagg för hand, självklart fixar pappa värsta hänganordningen i deras badrum - superpappa! (Kan även meddela att vår tvättmaskin fortfarande inte är lagad och jag har icke tvättat sen dess - tur att jag har så mycket kläder!) När vi äntligen var klara med tvättningen drog vi oss ner till Kittery Outlets ännu en gång och ännu ett par påsar följde med oss hem. Vi åkte även till Applebee's och käkade middag, mitt och Towes standardhak! Spanade in några sista butiker innan vi drog oss hemåt för packning och förberedning inför morgondagen som skulle bjuda på ny destination, nämligen BOSTON!

fortsättning följer....

4 snabba bilder från helgen

Va dåligt det gått med uppdatering sen jag kom tillbaka, skämmes Emilia! Men jag jobbar på sammanfattning av semesterveckorna med familjen. Nästan färdig med 1 av 3, måste bara fixa med bilder också.

Så vad har hänt sen jag kom tillbaka? Jo, jag jobbat mycket veckan som var! Närmare 45 timmar, då mina värdföräldrar har väldigt mycket med sina jobb just nu. Sen i fredags jobbade jag till 15 o sen slängde jag mig i bilen, plockade Towe och drog ner till Wellesley utanför Boston för att weekendclass fredag-söndag tillsammans med Hanna. Vi bodde hos Hanna under hela helgen, vilket var väldigt mysigt! Vi hann tyvärr inte med så mycket utöver plugget, fredag däckade vi typ direkt när vi kom hem till Hanna. Lördag hann vi med lite shopping samt glass på Ben & Jerry's - SÅ GOTT! Söndagen blev det dags för mig och Towe att dra oss hemåt igen efter klassen var över. Har såklart lyckats dra på mig en förkylning under helgen som gör att jag inte mår prima och så ännu en lång jobbvecka framför mig, suck! Idag är det måndag och jag känner mig så sliten, haha. Rahel var här en sväng på förmiddagen och piggade upp mig lite innan jag nu svidat om och nu är strax redo för att hämta lillkillen på förskolan. I eftermiddag är det säsongsstart för tennislektioner för barnen, ska bli spännande och se hur det går.

Taco hej!

Halli hallå igen!

Bloggen har stått tom i ett par veckor nu och detta med anledning av att min familj har varit här och hälsat på! Inte nog med att de kommit hit o besökt mig uppe i Maine och träffat min värdfamilj m.m - vi har även rest runt i USA en sväng också - så kul! Vi hann med området där jag bor samt Boston, New York och Niagara Fallen i Kanada. 13 april mötte jag och min värdmamma upp dem på flygplatsen och gudars va tårarna föll när man fick se dem komma ut genom dörrarna! BÄSTA KÄNSLAN, men också otroligt underligt - som att två olika världar skulle träffas!

Nu är jag dock tillbaka på hemmaplan igen, igår skiljdes vi åt i New York. De skulle ta sig till flygplatsen och jag skulle hoppa på en buss till Boston för sedan byte vidare upp till Maine. Kändes tungt o lämna dem igen, framförallt när man umgåtts så tajt i 2,5 vecka! Idag är det som tur är bara söndag och jag har en dag att vila upp mig innan verkligheten drar igång imorgon igen!

Kommer komma mer uppdatering om vad vi hittat på framöver, men just nu vill jag bara sova!