​Idag tog vi en vattentaxi runt Fort Lauderdale, vi fick se fina hus och båtar för flera tusen miljoner. Båten på sista bilden kostade bara 310 miljoner dollar, lite lagom sådär :)

Imorgon har vi vår sista heldag på denna resan innan flyget går hem sent på kvällen.

​Hej där.

Anledningen till att det stått tomt här på bloggen några dagar är helt enkelt bara för att vi inte gjort något som har varit intressant att skriva om. Vi har varit två svängar på det enorma köpcentrumet Sawgrass Mills vilket egentligen var något att dokumentera men det blev inga bilder där tyvärr. Vi har även kollat in den lite mindre gallerian i närheten av vårt hotell, vilket alltså innebär att det har varit tre dagar fulla med shopping.

Idag fyllde Hugo 21 år, så vi började dagen vid poolen i någon timme. När klockan blev fyra tog vi en taxi till Las Olas Boulevard och kollade runt där innan det var dags för mat på Cheesecake Factory. Sååå mycket mat men så himla gott! Vi båda var mycket mätta och nöjda efteråt så vi tog en taxi till hotellet nästan direkt efter maten.

Nu har vi endast 3 dagar kvar på våran resa. Imorgon bär det av till Miami.

​Och så var vi framme på sista stoppet för denna resan, Fort Lauderdale. Vi kom hit efter mycket om och men (denna resan också). Tillslut lyfte planet och vi kom fram till Miamis flygplats ca 6 timmar senare än beräknat. Mindre roligt, men nu ska vi njuta av sista veckan innan hemfärd. Imorgon blir det shopping på Sawgrass mills! :D

Vi har det bra här på Aruba. Solar och lever livet. Idag tog vi oss in till huvudstaden Oranjestad och kollade runt. En trevlig liten huvudstad med hus i olika färger. Nu har vi endast en heldag kvar på paradisön.. den ska vi ta vara på ordentligt. På onsdag lämnar vi för Fort Lauderdale.

Efter snorklingen gick vi ut på en kortare kvällspromenad i solnedgången. Detta är helt enkelt bilder från denna veckans omgivningar tillsammans med en bild från ett bröllop som ägde rum precis nedanför stranden. Så himla fint!

​Nu har vi tackat och lämnat Denver bakom oss, vilket äventyr det var!

Det tog oss totalt ca 18h att ta oss hit. Med ett försenat flyg pga endast en pilot och sedan inget tillstånd att lyfta när vi väl skulle lyfta gjorde att vi landade på Aruba vid halv ett natten till i söndags. Nu har vi däremot gjort oss hemmastadda och haft två otroligt fina dagar på stranden. Idag hyrde vi stand up paddleboards, dessvärre immade vår kamera igen så det blev inga bra bilder därifrån. Istället får ni bilder från vår kväll som innehöll otroligt (!!) god mat och trevliga drinkar.

Imorgon ska vi ut med en segelbåt och snorkla.