En ledig helg som passerar så fort! efter min lyxdag i fredags med nytt hår och nya fransar så fortsatte det bara 😍 P och jag var på visning av en vinds-etage-våning innan vi åkte till Strandvägen 1 för att äta den godaste råbiffen jag vet! (dessutom nytt recept för säsongen) MUMS! sedan tog vi en taxi till cirkus och såg Ledins show, mycket bra! 🙌🏼💫

I lördags mös jag med pärlan och lilla vicke på Mellqvist hela dagen 🐶☕️😍 han är så söt! kvällen spenderades med P och alla hans bröder, plus ida och johan. vi beställde in hela menyn gånger 2 på caliente och sedan spelade vi shuffleboard på biljardpalatset! vilken dag ❤️

igår var vi trötta och hängiga, vi har varsin förkylning här som vägrar att släppa. så det blev en dag hemma igår med gåsmamman och tacos, inte helt fel det heller iofs 💑💖 hoppas ni har haft det lika bra som jag i helgen! puss o kram

åh man blir alltid så lycklig när man får fint och härligt hår igen 😍 har spenderat hela förmiddagen på Daisy Grace salong i Sturegallerian 😄 Linda var verkligen så duktig! så nu är mina slitna toppar och min mörka utväxt ett minne blott, YEY! ✨

och nu är jag påväg till lashia för att fixa mina fransar, riktig lyxdag idag! 🙏🏼 ibland behöver man verkligen det! ikväll har P och jag date-night så vi ska äta middag på Strandvägen 1 innan vi ska se Ledins krogshow på cirkus! 😄🥂 så kul! GLAD FREDAG!

nu har en vecka gått sedan jag uppdaterade här. min andra hälft var borta tills i söndags, så under den veckan hann jag med en väldigt massa jobb och när helgen kom blev det tjejkväll! en riktigt stökig middag på boquerian följt av en utgång, SÅ KUL! 💃🏼🥂 det behövs verkligen girlsnights! 😍

så i söndags kom mannen hem med presenter och vi bara myste hela dagen och åt tacos! så härligt att se honom igen ❤️ skönt att ha honom hemma vid min sida igen och slippa vara ensam.

den här veckan började med två stylingar, himla roligt! känns verkligen att jag utvecklas och nu har jag fått jobba med alla kollegor så det känns super, alla är grymma 😄🙏🏼

efter jobbet i måndags var det middag bokad på Pinchos med mallan och ida, så himla härligt! ni ger mig så fin energi 🥂🌟gårdagen såg lite annorlunda ut, där måste jag ge mig och alex en klapp på axeln för att vi körde gymmet efter varsin LÅNG arbetsdag 💪🏼💦 HEJA OSS!

idag är det standby-dag, änsålänge har jag klarat mig. blev sovmorgon och frukost med älskling. nu är det soffläge (SOM jag behöver det) kollar igenom PH och bachelor 😊 sedan ska jag även röja upp här hemma med disk, packning och tvätt. ikväll kommer P’s förändrar hit på middag! puss på er

helgen i Småland sprang förbi i vanlig ordning! det blev idolmys i stugan med mamma och pappa, en förmiddag på stan med tove och malte innehållandes shopping och fika 😍 massa mys med isak och god mat hemma hos farmor och farfar! mycket fina dagar 🙏🏼

sen kan jag berätta att jag skrivit på för en anställning som inredare/stylist 😄så ska jobba extra vid sidan av flyget och studier, SÅ KUL!! så det är vad jag har gjort nu i två dagar. amelia och jag stylade ett hus på 200 kvm i måndags och igår gjorde ellen och jag en lägenhet på fm och amelia och jag en annan på em. så himla tacksam att jag får den här chansen ✨🎊🙏🏼

kvällen igår spenderade jag med alex, god mat och massa catch-up. SÅ MYSIGT! 💗 kände hur jag var helt fylld med energi efteråt, och det är de där enkla spontana vardagskvällarna som gör det 😊 mysigt!

sedan packade jag om väskan för att stanna i luleå i två nätter, så här är jag nu. har tagit ett varmt bad och ska faktiskt sova för natten, SÅ trött. längtar efter min man!!!!! bara 4 dagar kvar. fast innan vi ses ska jag hinna med 11 flygningar och på lördag blir det middag och utgång med tjejerna 💃🏼🥂 så tacksam för allt! puss o kram

hej igen! solen skiner över stockholm, jag har fortfarande problem med min mage så ska på återbesök hos läkaren idag. därefter ska jag ta bilen till Småland. händer så mycket nu framöver så kommer inte hinna hem och få på vinterdäcken innan snön kanske faller, haha så sjukt att man redan behöver tänka på det men ah.

min andra halva flyger till Canada inatt så är gräsänka hela veckan! men bara magen rättar till sig så kan jag i alla fall sysselsätta mig med jobb (HOPPAS!)

ska bli mysigt att komma hem till min lilla bebis 🐶 igen, saknar honom alltför mycket. nä nu måste jag packa min väska så jag hinner till läkartiden! puss o kram

hej allihopa! 🌟 här är det dålig uppdatering, förlåt för det. det har hunnits med en hel sedan vi hördes sist. sjukskrivning för min mage, vi har stylat och fotograferat P's lägenhet, tacokväll hos isabell och matthias, middag med tjejerna och en heldag ute hos P's föräldrar ☺️ det har hänt något annat VÄLDIGT roligt, så jag hoppas att jag snart får berätta det för er hihi.

nu har sannis varit här på lite fika, kanelbullens dag och allt! så mysigt 💛 ikväll ska P och jag på exklusiv premiär av dokumentären av Winnerbäck på Rigoletto OCH Lasse kommer vara där och köra en spelning innan filmen 😍 så grymt! ha en fin kväll!

sista dagen spenderade vi på stranden vid hotellet i Cala Major. vi drack godaste sangrian, läste böcker, badade och solade. så himla härligt! sen körde vi en after beach vid poolen och poolbaren. alltså sån dröm med den utsikten från hotellet! ☀️

på kvällen åkte vi in till Palma och strosade en sväng vid katedralen innan vi besökte Ingrossos restaurang La perla där vi hade bokat bord. ALLTSÅ HUR GOD PASTA? 😍 så himla trevlig restaurang med både personal och mat, mums.

TACK FÖR SÄLLSKAPET och bästa helgen ❤

dag 2 åkte vi till Illetas för sol och bad på min favoritstrand Cala Comtesa ☀️ P gillade den lika mycket som jag! vi hade världens finaste dag. sedan kom vi hem och drack ett glas cava innan vi gick för härligaste middagen på Il paradiso. med solnedgång, god mat, drinkar och bara tid för varandra 💖 DU är bäst!

här har ni vår första dag i Palma! vi bodde på ett jättefint hotell direkt på stranden i cala mayor. vi satt ute på terassen vid havet och åt frukost och sedan låg vi i varsin solstol hela dagen och läste böcker och drack öl, ja ni fattar ju. den vanliga semesterdagen 😄

på kvällen tog vi bussen in till palma, strosade runt i lite butiker och i gamla stan innan vi åt tapas på ett av mina favoritställen. mums. därefter köpte vi glass och strosade vidare innan vi avrundade kvällen med varsin drink på bar abaco 🍹👌🏼 ÄLSKAR det stället!

så, detta var vår första dag, fortsättning följer 💛

hej allihopa! nu är vi hemma igen, eller rättare sagt vi var hemma igår fm 😊 underbart är kort OCH gud så härligt vi har haft det! (kommer upp bilder senare) idag har jag hunnit med massor av ärenden på stan och en lunch i solen med alex ☀️ stockholm bjuder verkligen på underbart väder nu! riktig britt-sommar 🙌🏼

förutom mina ärenden hann jag med lite shopping, bl.a. en lampskärm från svenskttenn 😄 blev faktiskt riktigt fint här i lägenheten! sedan har jag plockat undan inför fotografering av P's lägenhet, packat upp väskorna från resan, tvättat och nu ska jag springa och hämta några paket! 🌟 älskar full fart men påminner mig själv ibland att sakta ner..

imorgon händer något spännande och på torsdag är det fotografering av lägenheten! resten av helgen blir det jobb ✈️ puss o kram