jag blev kär, DIREKT! det gick inte att stoppa. tänk alla sommarkvällar med vin på uteserveringar med tjejerna och datenights med min man - då passar dessa perfekt! 🌟 älskar dom! #nellyholic

Nu har vi varit hemma i 4 dagar och vi skulle mer än gärna åka tillbaka till det här hotellet hundra gånger om 🌟🌟🌟🌟🌟 allt var verkligen så himla bra! dock känns inte phuket eller Kamala beach där vi bodde, som något för oss egentligen. men nu har vi iaf provat 😊

jetlagen sitter i och vi är uppe med tuppen. strax blir det frukost. därefter ska jag göra mina fransar, ÄNTLIGEN! sedan ska jag möta upp alex och sannis på stan, längtar efter en heldag och kväll med mina tjejer ❤❤❤ glad fredag!

hej! vi har lite jetlag ändå alltså. vi kom hem i förrgår och igår jobbade jag 🙋🏼 gick hur bra som helst faktiskt! vaknade av mig själv 04.15. MEN när vi kom hem igår och efter att vi ätit middag, somnade jag som ett barn i P's famn runt halv nio. haha. och imorse vaknade vi runt 5-6 och hade svårt att somna om men vi lyckades till klockan 8 iaf.

men då gav vi upp och klev upp för att äta frukost (världens längsta blev det!) och så såg vi de 2 avsnitten av bonusfamiljen som vi missat 😊jag har standby men har klarat mig än sålänge, jag håller på att tvätta kläderna från resan, skönt att få det gjort! solen skiner så vi ska snart ge oss ut för en promenad. puss o kram ☀️

nu har vi landat hemma. bästa leo hämtade oss på arlanda. vi har hunnit packa upp en aning, hämta ut paket och handlat inför den obligatoriska tacomiddagen 🙌🏼 äter inte ni också alltid det när ni kommer hem? SÅÅÅ EFTERLÄNGTAT!

nu ska vi mysa ner oss i soffan och kolla på Parneviks. det kommer komma upp fler bilder från resan under veckan 😊 puss o kram

ja det är ungefär såhär en vanlig dag sett ut nu den senaste veckan! först en gudomlig frukost, sedan sol och bad innan det är dags för lite lunch och då står club sandwichen högst på listan 🏆 men strax därefter kommer melonshaken 😍 mums alltså!

sedan fortsätter det med sol, bad, läsa lite.. innan vi kör lite "after-beach" på balkongen med en kall singha, lite yatsy och tilltugg såklart innan middag. våra dagar får fem av fem 🌟 helt klart!

är så lycklig över vår takterrass! så himla goda drinkar och världens finaste utsikt över hela Kamala bukten och solnedgången 🙌🏼 magiskt! så här har vi spenderat många kvällar innan middag. dessa bilder är från i fredags på vår 8 månaders dag 💘

såhär firade vi Idas födelsedag, hoppas du är mer än nöjd hjärtat! 💖 grattis grattis i stora lass!

godmorgon allihopa! eller ni hemma kanske inte ens har gått och lagt er än iofs, haha 😅 det blev en väldigt otippad kväll igår på bangla road i phatong. asså vi fick sån chock! kunde inte i min vildaste fantasi tänka mig att det skulle vara sådär. det blev buckets, nästan en ping-pongshow, en rosa disco tuktuk osv. haha bilder kommer

nu är vi lite småslitna men ska snart gå ner till frullen, alltså denna ljuvliga frukost 💛 två hela dagar kvar i paradiset så nu får vi passa på att suga ur det sista ur semestern!

hej allihopa! här kommer ett litet bildregn från semestern, har hur många bilder som helst att visa upp men här kommer några iaf 😊🙏🏼

ida och tryggve är på besök och idag fyller hon 25! vi tog en longtailbåt till freedombeach där vi spenderade dagen och nu blir det drinkar på vår takterrass innan vi tar en tuktuk till patong för middag! ha en fin lördag allihopa så hörs vi! 😘

det blir lite dåligt med outfits-bilder tagna här nere, det hinner lixom oftast bli mörkt innan man är påklädd och klar för kvällen, men här kommer några i alla fall! ska försöka fota lite fler resten av resan 🌟

idag kom första regnskuren på resan, ja inte så liten heller kanske haha. hela himlen öppnade sig. vi badade i vår jacuzzi en sväng i regnet, mysigt. nu är P och tränar så jag har lite egentid på balkongen med håkan, ett glas vin och bloggen. perfekt 🍷👌🏼 puss på er