Mötte upp D i Fuengirola vid marknaden. Blev mest "fönstershopping" där, men jösses vad stor den marknaden är. Sen åt vi en lätt lunch, Café con Leche och varm macka med tonfisk och tomat.😋 Sen fick jag tag på nya gympadojor till mig och Lisa.💜 Ingen powerwalk idag, fast gått en hel del har vi gjort ändå.

Måste erkänna att jag har dålig koll på veckodagarna. Blir ju lätt så när man inte har så många måsten. De enda riktigt fasta rutinerna är nog min träning. Allt annat har jag lärt mig att hantera när det behövs. Dagens powerwalk är avbockad, blev delvis utefter stranden i blåsten.

Stränderna har fått ta mycket stryk av alla stormar nu i vinter, så ibland får vi klättra bland stenarna.

Älskade Charlies födelsedag idag! Inte i förrgår som jag först skrev.😂 Känns verkligen som igår, jag gick omkring som en äggsjuk och väntade. Klyschigt, javisst, men man har lov, när man faktiskt är  farmor.💖

El Zoco marknad blev målet för vår powerwalk så över 13000 steg knåpade vi ihop. Inga jätteinköp för någon av oss, men alltid kul att kolla. Självklart hade vi som vanligt en paus med kaffe.

Redan onsdag, och idag ska motorcykeln in på lite service och besiktning imorgon. Håll tummarna. Så som synes så har vi vardagsliv även här på Solkusten :) Fast i ett verkligen behagligare klimat än iallafall jag är van vid. Livskvalité.

Två biscuits var fick vi idag till våra Café con Leche :O

Tror inte att jag gått en enda powerwalk utan att fotografera.😝 Vi är ett gött litet gäng som går ihop nästan varje dag. Nu går vi ungefär samma runda varje gång, med vissa undantag, självklart. Till och med servitörerna på favoritstället kan våran beställning.😂

Blåsigt värre idag, så vi fick sitta inomhus.

Så goa och söta frukter, om någon kan namnet? Hojta gärna till.

Har tagit det lugnt hela dagen.🌞 Förutom powerwalken på förmiddagen då.😝 Åkte en sväng för att uträtta ett par ärenden. Passade på och köpte en cheesecake till fikat vi hade med vänner på eftermiddagen. Dom kom över för att se mina Budapest bilder.📷

Fick en bild på en glad Carl💙 som varit ute och shoppat med sin mamma.💜

Första vårdagen. Även här i España så blommar det mer och mer. Underbart.🌸 Idag blev det tillbaka i de vanliga rutinerna med powerwalk och kaffe med tjejerna. Så skönt för kroppen, även om vi gick mycket i Budapest. Så var det ju ingen direkt power i traskandet.😜 Så jag njöt i solen utefter stranden. Borta bra men "hemma" bäst.😎

Stränderna har fått en del stryk av alla stormar vi haft den här säsongen.😢

Blev några mobilbilder sista kvällen när vi promenerade genom Budapest efter en underbar badupplevelse  och middag.💞 Tack Annicka för att jag fick följa med och se din stad.💜

Nu är vi landat på Málaga flygplats och ska "hem" till Marbella. Har varit en mycket trevlig resa med mycket upplevelser. Blev en tripp till ett köpcenter innan resan, och en sista middag här i Budapest.😀 Fick bli en gulaschsoppa.👌