En god lördag!

Morgonen startar med Rödbetsjuice och 3 lugna km på dag 21/ runstreak och vilodag övrigt.

En underbar glass till frukost med banan , päron , ingefära och den andra smaken blev banan / lingon på en sås av mixade lingon och dadlar från Fontana eko. Mullbär som topping med färsk mynta.

Lunch med melon 👌🏻

Trevlig lördag med sol 😎

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - click here!

Likes

Comments

Underbar fredagsmiddag ! Det går att göra så mycket gott av det enkla 👌🏻

Löpning är verkligen bästa medicinen för hjärnan och frukt/grönt är min bästa " bränsleblandning" och sömn för återhämtning så nu är det sova som gäller 😴 Dagar då jag är noga med att sova middag " håller batteriet " längre .

Likes

Comments

Det sägs att man blir kreativ av löpning 😂

Jag skapar Fruktburgare✌🏻 Toppen !

Dagens underbara långpass runt lunch på 16,5 km och lugnt i härlig natur . Dag 21 på min runstreak .

Trevlig kväll !

Likes

Comments

Godmorgon !

Det krävs mycket kalorier vid löpning och på denna livsstil mer än en vanlig kost 👍

Rödbetsjuice köpte jag på Life och perfekt att dricka innan löpning med glutamin . Grönt pulver i mina fruktsmoothie eller kräm ofta till lunch.

Nice Cream frukost är favorit och går att variera mycket 😜 Frukt och bär/ gärna med ingefära och gurkmeja.

Trevlig fredag! 😎

Likes

Comments

Godmorgon !

En underbar dag med sol och äter en frukost och springer ett pass på 1,03 med intervaller idag : 4*6 min med 1 min promenadvila emellan . Frukost nr 2 efter löpning och upplever att det verkligen krävs mer kalorier på denna fruktbaserade livsstil .


Nicecream : 6 bananer infrysta innan i skivor. Mixa med gurkmeja , ingefära färsk och en del med grönt pulver ( clorella, korngräs , vetegräs el spirulina )

Extra banan och 500 g fryst tinad mango och 500 g fryst ananas ( Ica Basic ) och en extra kiwi . 2 frukostar ca 1300 kalorier.

Ha en underbar dag😎🍓🍌🍍

Likes

Comments

https://youtu.be/KE5Z1gKiD1s

Michael Arnstein är en inspirerande frukterian och löpare👍 och hans främsta syfte är att förbättra sin prestation / tid och att kroppen återhämtar sig fortare och min upplevelse redan är den samma - snabbare återhämtning och fantastiskt att ha bättre fysisk idag än för 20 år sedan .

Trevlig kväll! 🍎🍅🥑🍆🌶

Likes

Comments

Jag äter en fruktbaserad kost och från 1/6 så provar jag livet som frukterian för min hälsa . Tidigare så dagtid men avslutade med en varm vegan / glutenfri middag men fick ofta allergibesvär i ögon och ett sämre mående . Varma grönsaker är det mest " påfrestande" min kropp klarar.

Snabbmat till lunch nu två dagar :

Måndag lunch blev en stor mättande lunch innan träning på : Bananer 5 st , 3 st mixade med gurkmeja/ ingefära till sås och russin över och salladsblad runt om.

Tisdaglunch: En mindre lunch på 1,5 kilo vattenmelon .

Likes

Comments

En Nicecream bomb efter morgonlöpning idag min 18:de dag med runstreak och mår så bra på det!

Nicecream : 8 frusna bananer i skivor mixas lite tinade innan med färsk mynta , 1 äpple , ingefära och lite kanel till en underbar mjukglass. En banan färsk i botten .

Likes

Comments