De siste ukene har jeg prøvd meg på ett nytt treningsprogram, jeg fant det selv på nett og har allerede blitt ganske glad i det. Jeg er av typen som blir veldig fort lei av å kjøre samme løpe dag ut og dag inn, da mister jeg rett og slett motivasjonen. Men jo flere øvelser jeg lærer meg, dess større muligheter har jeg for å utvide treningsprogrammet med alternative eller ofte bedre øvelser.

Her har dere ett program spesielt rettet for hofter og puddingen, veldig gode øvelser som du i grunn kan bygge på både vektmessig og repetisjonsmessig etterhvert.


Dette er øvelser som funker godt og jeg får hvertfall god kontakt, ett lite tips er også å bruke strikk under øvelser der det passer seg. Jeg bytter på og bruke dette programmet og ett annet annenhver uke, da rekker jeg ikke bli lei =)


-Klem

Flytt bloggen din til Nouw - nå kan du importere den gamle bloggen - klikk her!

Likes

Comments

Jeg skal jobbe stort sett i hele dag, så det blir ikke tid til å dra på treningssenteret. 

Da gjør vi det beste ut av det vi har hjemme! I ettermiddag legger jeg ut treningsprogrammet jeg har brukt de siste ukene!
-Ha en strålende dag

Likes

Comments

Jeg har så lenge jeg kan huske hatt ett anstrengt forhold til min egen kropp, fra jeg var 12 til rundt 14/15 hadde jeg "diettperioder" der jeg kunne gå dager uten å spise, dette gjorde så jeg fikk kontroll over kroppen min og jeg elsket følelsen av å være sulten, nå i en alder av 25 år vet jeg veldig godt at jeg skulle fått hjelp. Jeg har alltid vært liten, og alltid hatt hofter og lår. Jeg har aldri på noen måte vært overvektig, langt ifra, men likevel har jeg stått timesvis foran speilet og lett etter feil. Det har tatt meg mange år å komme til det punktet der jeg sier meg fornøyd med eget utseende, jeg er fortsatt ikke helt der om jeg skal være ærlig.

Jeg har også født to barn og det er ikke til å skjule at kroppen har endret seg enormt, men jeg har vært en av de heldige, jeg fikk verken strekkmerker eller la på meg noe betydelig og med to tøffe svangerskap gikk jeg heller ned enn opp etterpå også, så jeg kom ut av det enda tynnere enn før. Dette er selvfølgelig noe alle og enhver har følt seg nødt til å kommentere, så jeg har virkelig ikke tellingen på hvor mange ganger jeg får høre at jeg må legge på meg, eller at jeg behøver ihvertfall ikke tenke på hva jeg spiser.. Poenget mitt her er jo nettopp dette, at uansett tykk, tynn, høy, lav har vi alle våre "djevler". Folk må slutte å reagere så fælt, ja jeg vet vi skal elske oss selv og alt det der, det er jo det jeg strekker meg etter, men i prosessen må vi ikke bli så fornærmet. Hvis du har ei venninne som syntes lårene hennes er store, hjelp henne med å finne en løsning og forstå, ikke angrip henne med at du har større lår eller so on.

Jeg velger med omhu hvem jeg drar til byen med nettop på grunn av dette, for det er veldig fortvilende å prøve bukser blant annet. Jeg har ganske store hofter, nei du kan ikke se det veldig godt når jeg har klær på, men de er allikevel feilproposjonert i forhold til resten av den lille kroppen min, dette er en av mine djevler og den største vil jeg si. Så neste gang du bli fornærmet fordi jeg ikke likte den buksen jeg prøvde, fordi du tross alt har mye større rumpe enn meg eller hva enn det skal være så tenk litt over det. jeg sammenligner meg ikke med deg heller. Jeg ser kun meg selv i det speilet ikke rumpa di.


Merkelig innlegg men jeg fikk ytret meg så smått.

- God kveld

Likes

Comments

Jeg har bestemt meg for å lage denne bloggen av en grunn, og det er at når jeg har skrevet det ned på papiret må jeg gjennomføre.

Kort om meg, jeg er 25år og tobarnsmor. Holder for øyeblikket til på det glade Sørland men er opprinnelig fra Vestfold. Student og over gjennomsnittet interessert i trening, noe denne bloggen kommer til å bære preg av.

Viljestyrken er på topp og jeg ønsker å nå alle mine mål, derfor lager jeg nå en blogg for å vise verden at det man vill får man till!


Ha en fin kveld

Likes

Comments