Något som jag tänker köpa när jag får pengar är pyjamasen och tofflorna så jag kan gosa resten av hösten och vintern!

Pyjamasen hittar du här | Tofflorna hittar du här | Tröjan hittar du här | Koftan hittar du här | Byxorna hittar du här | Väskan hittar du här | Skorna hittar du här

De senaste dagarna har jag i princip bara åkt bil. Började med att vi åkte till Stockholm i söndags till Gunillas släktingar och sov där över natten. På måndagen så sa jag och pappa att vi skulle bada, det va svin kallt! Säkert 19 grader, men vi doppade oss ändå.
Efter det gick vi tillbaka till stugan och åt lite sen vidare till ytterligare andra släktingar och sen tillbaka till stugan igen. I tisdags skulle vi till Robertsfors och hyra en stuga där men vi orkade inte åka längre så vi stannade på bye camping istället. Onsdags åkte vi då vidare och stannade i Robertsfors, hyrde stuga och tog det lugnt, fiskade på kvällen och lite så. Igår fortsatte vi och åkte upp hit till Arvidsjaur, såg en ren bredvid vägen, så himla kul!
Iallafall så checkade vi in på ett hotell. Gick runt lite och kollade på dagen och senare mot kvällen spelade vi frisbeegolf. Man kan verkligen va ute hur länge som helst för det blir nästan aldrig mörkt.
Iallafall så har vi sagt att vi ska äta frukost vid 9 och lämna hotellet vid 10 för att sen åka vidare neråt igen. Kommer stanna till på lite mysiga ställen på vägen.
Sen kommer vi nog sova en natt någonstans på vägen eftersom att vi har ca 80 mil kvar till Dalarna.
I Dalarna ska vi sen stanna i en vecka för det är massa gamla bilar hela den veckan.
Ska bo i en stuga där hos några kompisar så det kommer bli hur bra som helst.
Och det är så himla kul att höra allas dialekter, ju längre upp man kommer desto "roligare" pratar dom. Framförallt nu här i Arvidsjaur, dom snackar så himla fort och så roligt så man fattar nästan ingenting, haha.
Ni får lite mobilbilder här nere.

Bild från Stockholm.

En bild på utsikten på södra berget i Sundsvall.

Bye camping, kl är 00.00 och har precis blivit "mörkt"

2 bilder från när vi fiskade i Robertsfors.

En bild från lite av hotellet i Arvidsjaur.

Är alltid så kass på att blogga, dessa senaste veckorna har jag haft konfa också. Konfirmerar mig på lördag, allt har gått sååå fort!
Va på konfaläger måndag till torsdag då samma vecka som midsommar, det va också ganska kul att hitta på en massa saker där.
Efter konfalägret hann jag bara vara hemma i någon timme sen tog jag bussen till Camilla och spenderade min midsommar där.
Igår umgicks jag ganska mycket med mamma. Började med att vi gick till marknaden på morgonen och köpte jogginskor och skor jag kan ha inne på handbollen. Vi hade inte ätit frukost så gick in och gjorde det där inne på ett fik.
Cyklade hem och träffade Olivia i några timmar, snackade lite och kollade på film, lite senare stack jag hem till Adam i en timme och kollade på film sen hem till mamma igen. Vi körde ner och åt pizza och sen in till Malmö och bestämde oss för att se bio.
The internship tror jag den hette, hade tydligen fått jätte dålig kritik av tidningarna men jag tyckte ändå att den va helt okej.

Båda bilderna är från konfalägret.

2 bilder från midsommar, första bilden på mig, Amelie och Camilla i hennes mosters stuga.
Andra bilden på mig och Hanna som vi senare träffade på dansgolvet.

Kollade på MFF's förlust mot häcken med konfan

Frukosten med mamma igår.

Drar mig segt mot skolan nu för ännu en chill dag.
Idag har vi lektioner fram tills lunch och sen ska vi på någon konsert.
Igår kollade vi på niornas femkamp, ganska kul ändå bara att där va några stycken som skadade sig och någon fick åka till akuten.
Senare idag ska jag inte hitta på något speciellt, ska bara hem och sen till gymmet med laget.

Har också fixat ny design så det ser lite bättre ut än vad det gjorde innan, hehe.