Hola!
Dagen började med att jah, Alicia och Lollo satte oss på stranden men eftersom det var så dåligt väder hämtade deras mamma upp oss och så drog vi till mijas pueblo en stund. Vi åt sjukt god glass! Fick prova på sangriasorbet.

Vid 16 drog jag till värdis för att äta och mysa in i det sista. Kändes som om jag fortfarande bor hos henne!

Den här veckan har varit helt underbar och jag är så glad att jag åkte! Costa del sol kommer nog alltid att vara ett väldigt speciellt ställe för mig och jag kommer defenetivt åka dit flera gånger! Nu börjar jag jobba på måndag och det känns svintrist men sånt är livet

Hola!
Tog bussen till funkan direkt när vi vaknade och lämnade grejerna på hotellet. Vi gick sedan och hälsade på skolan vilket var så roligt! Inte jättemånga man kände igen mem alltid lika roligt att träffa lärarna.

Vi tog bussen till miramar för lunch och shopping och sen promenerade jag bort till värdis för mys och sen åt vi middag ute. Jag, värdis, hennes kompis och med Daniel och Måns som bor hos värdis iår. Sjukt roliga killar!

Efter det förade och fixade vi oss på hotellet för en utgång i funkan. En väldigt lyckad sådan och vi va på hotellet vid 5 på morgonen men lite sömnbrist överlever man!

Hola!
Idag började dagen ganska tidigt. Vid 9.40 tog vi bussen mot malaga och när vi närmade oss bestämmde vi oss för att stanna och shoppa lite. Hittade dock inget men det gör inget :)

Framme i funkan ett par timmar senare käkade vi churros på churros and noodles. Den mest värda fikan när churrosen kostar 4 kronor styck! Vi gick en timme på ferian och tog sedan bussen hem till Alicia där vi lagade mat, snackade skit och myste!

Hola!
Idag fick vi skjuts upp till nerja av Alicias mamma. Så snällt av henne! Tar ändå 2 timmar! I nerja har vi umgåtts med Moa, Måns, Mina och Anton. Vi har solat, ätit gott och umgåtts. Det är verkligen en dag och kväll att minnas!

Idag drog Alicia och hennes mamma iväg på vandring så jag stannade hemma med Lollo. Vi solade och snackade en massa! Verkligen lärt känna henne under den här resan! På kvällen strosade vi runk i Puerto banus. Lollo köpte dessutom sin första louis Vuitton väska och vi fick gratis champagne inne på affären. Va en helt ny värld för mig det där! Påvägen hem köpte vi med oss mr noodles. Love it!

Hola!
Tillbaka på kusten och ingen är gladare än jag! Vi åkte direkt från flygplatsen till miramar för lite shopping och mötte därefter upp Michelle för en fika på conrados. Mycket gott men framförallt väldigt trevligt! Jag och Alicia tog bussen till san pedro och spenderade resten kvällen av hemma ätandes pasta Carbonara och en massa mys!

hej!
igår åkte vi ännu mer bil och åkte längs Atlanten! Det är verkligen superfint här men väldigt kallt!

hej!
nu är vi på väg till campingen där vi ska spendera natten. Idag har vi åkt trollstigen och herregud vilken utsikt! Det var så fint!

Vi började dagen med att åka färja

För att åka vidare till Europas brantaste vägg

En massa bilder från trollstigen

Vi avslutade dagen med en båttur

Här befinner vi oss just nu. Pappa har en app som säger att vi befinner oss 1077 meter över havet

idag har jag, mamma och pappa suttit i bilen närmare 11 timmar för att ta oss till Norge. det är min första gång i grannlandet så jag är excited! Vi är nu i en stad Tynset och här ska vi sova en natt och sedan åka längre ut mot kusten! Idag på väg hit stannade vi ett par gånger vilket var skönt men det gjorde att allt tog väldigt lång tid. När vi kom upp till svenska fjällen fick vi se en älg och nio renar som sprang på vägen!

hej!
idag är sista dagen för mig på kreta. samtidigt som jag är nöjd med mitt beslut så känns det inte helt lätt att åka hem men jag tror att det kommer bli bra ändå! idag var det tänkt att jag och Sarah skulle åka parasailing men det blåser för mycket så det får bli en heldag på stranden istället. hoppas på att få lite bränna innan man kommer hem men vi får se..

Bilder från sista dagarna här