Min frukost imorse, kvarg med frukt och ett glas färskpressad apelsinjuice, mmmm... Och så lite sällskap av baloo.

La mig i solen ett ganska bra tag och basa läste tidningar och en bok som jag verkligen tipsar om!! (Omgiven av psykopater heter den och handlar om hur alla har olika personligheter och psyke osv...)

Sen drog jag till Martina där vi chillade, snackade och badade. Sen blev det en tur ner till seglarskolan för en liten seglartur men slutade med att vi paddlade kajak, haha fett kul. Riktigt underskattat med såna stunder med sina goa vänner<3

Nu är det verkligen sista dagarna på sommarlovet och jag försöker njuta ut till 100%!!!

Jag och mikkan satt båtvakt nere vid hamnen där hon bor natten till onsdag. Så när vi var klara hick vi bara upp och la oss, skönt med närheten. Sen på morgonen blev det äggmacka (MÖMS) och lite sånt gött.

Sen solade vi bara hela dagen med musik och gott snack och så tog vi lite bilder också, hehe.

Mysig middag med joeipan! Vi slängde ihop lite tacos och satte oss i kvällssolen och nu sitter vi bara och myyyyser:)

I söndags hade goa Miyo lunch/brunch i stan med ett gott tjejgäng! Det var såå otroligt god mat och bra upplagt. Vi firade Miyo med pressenter, liten suprise och efter gick vi till Liseberg för Hov1 skulle spela, sicka läckerbitar, mums. Dagen slutade med att jag gick hem och bara tog det lugnt och myste i min säng, hehe...

Beställde dessa skor från topshop, och tycker dem är fett balla!! Kan piffa upp en basic outfit väldigt lätt!

Idag var det sista dagen innan hemfärd till kalla regniga svenneland... Har haft det underbart men liiite hemlängtan har man allt, efter kompisar och sängen såklart, hehe.

Idag gick vi till några klippor nära hotellet och det var aåå härligt! Jätte fin utsikt över bergen och underbara bad. Det var inte alls mycket folk där heller, vilket det är på de flesta franska beacher... Vi hittade även en klippa som man kunde hoppa från, såå härligt och såå fint! Så vid 6 tiden så gick vi upp och duschade och fixade oss till middagen som vi åt lite högre upp på en kulle typ. Så sjukt fin utsikt, speciellt när solen höll på och gå ner och gjorde bergen alldeles röda och fina!!