Jag har köpt ny säng! Efter jobbet i lördags åkte jag upp till Mio och slog äntligen slag i saken, en ny underbar kontinentalsäng köpte jag! Sovit i den två nätter nu och jag har inte sovit så bra på lääänge. Det är otroligt viktigt att sova i en bra säng. Det sved lite i plånboken, men det är värt det.

Här är länk till sängen!

Köpte en annan huvudgavel till än den som hör till, då jag har snedvägg där min säng står så blev den för hög! Så fick specialbeställa en annan, så den kommer inte att komma förrens om 3 veckor!

Här är länk till den!

Igår var det alla hjärtans dag! Jobbade till 3 sen mötte jag upp Emmie och Lovisa och tog en fika på grafitti! Bra att ens vänner är singlar också så man har nån att spendera den dagen med 😂 Köpte med mig en bukett blommor hem till mamma, älskar när det är färska blommor i huset och hon förtjänar det ❤

I lördags så hade jag lite AW med min bror och hans fru på Harrys! Supertrevlig kväll, åt pasta med oxfilé och grönpepparsås. Sjukt gott. Några goda öl senare så begav vi oss hemåt! Perfekt kväll ❤

I fredags var det dags att se Johan Glans! Tog tåget in redan på eftermiddagen med Lovisa, gick runt och kollade i stan och shoppade lite! Åt middag på O'learys, älskar att man kan få USA feeling även i Sverige så fort man går in på den restaurangen! Sen mötte vi upp Lovisas familj och kollade "world tour of the world" på Halmstad teatern! Sjukt rolig kväll, längesen jag skrattade så mycket! Vi åkte hem till Lovisa med alla sen efteråt och hade ostbricka med vin! Underbar kväll som jag kan leva på länge!

En mysig fika för två veckor sedan med Klara och Linnéa! Älskar att kunna sitta i flera timmar och bara prata!

Förra helgens händelser, på fredagen var jag på Torstens med Lovisa. God mat, gott vin och gott sällskap!

Lördagen till söndagen bodde jag i stuga i Ullared! Med päronen och min syster. Två dagars shopping där inne och bara att få komma ifrån hemma miljön lite! Mycket lyckad helg

Fick med mig en ny vårjacka hem från jobbet igår, en avslappnad vardagsjacka. Färgen är ljusare grön i verkligheten, man ser inte riktigt hur den ser ut i färgen på bilderna!

Igår hade jag Lovisa över för movienight och boka mer flyg och hotell! Så nu är inrikesflygen till Portland och Seattle bokade och hotellet i Cali när vi kommer dit och Portland hotellet bokat! I Cali blir de ett favorithotell hos mig, Hyatt regency newport beach! Bott där fyra gånger tidigare så vet att det är ett toppenhotell och med gångavstånd till Fashion Island!

I Portland blev det hotell som ligger precis bredvid floden och supercentralt, behövs när man inte kommer ha nån bil att köra runt i. Ska dock finnas gratis bussar från hotell som kör runt en och även gratis cyklar att låna! Staypineapple Hotel rose heter det!

I Seattle har vi inte bokat hotell än, men blir nog ett Staypineapple hotell där också. Hittade ett fint som låg 500 meter från The space needle, kan ju inte bli mer perfect?

Sista 6 nätterna kommer vi vara i Cali igen och det lutar mest åt att det blir samma hotell som i början då också! Läget är ganska oslagbart och speciellt med hur nära det är till både min bror och Bailie och Fridis!

Så glad att vi bara har två hotell och tågresa mellan Portland och Seattle kvar att boka, snart kan vi planera mer riktigt vad vi ska göra där sen! 😄

Mellandagsrea fynd från MQ, jag älskar att göra ett bra fynd men man ska inte luras av alla billiga priser. Köp plagg som du får användning av och som är klassiska. Inte en massa saker som är supertrendigt just nu, som är inte så inne om tre månader. Klassiska plagg i basfärger som jag kan jobba i och ha till vardags! Klänningen är väl den enda som sticker ut lite mer med snörningarna vid axeln, men den är svart och en LBD finns det alltid plats för i garderoben 😉