Har inte uppdaterat på ett bra tag nu. Men livet rullar på jobbar och där imellan umgås jag med vänner och familjen. Var ledig denna helg vilket behövdes, men under fredagen så blev de lite fredagsmys med Sarah och ElinV vi bokade även in en resa vilket ska bli sjukt kul! På lördagen var de fullt schema babyshower för min syster som ska få barn i Juli. Och efter de var de bara att ta på sig en klänning för vi skulle fira Hanna som blev 20, så kvällen började hemma hos henne och sedan vidare till Hantis blev en väldigt sen kväll så är seg idag med, men vad gör de när man hade så kul?

Hoppas alla fick en bra Valborgskväll, det hade iallafall jag vi tjejer började hemma hos mig med drinkar och grillning. Sen drog vi oss till Kungsör för hemmafest med massa trevligt folk. De vart inte många timmars sömn, så de var riktigt drygt att gå till jobbet vid halv 1 men som tur var så var passet kort. Men nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova. Natti natti

Helgen kom precis rätt! Och känns lite extra skönt att det är helg när man jobbade förra. Igår efter jobbet mötte jag upp tjejerna för att gå till systemet och handla mat tills ikväll. Senare så träffades jag och Sarah och åt och hon klippte även mitt hår. Idag ska vi tjejer mötas och grilla eftersom de är Valborg. Efter grillningen drar vi vidare till en fest. Känner att detta kommer bli en bra valborgshelg.

(Slänger in en bild från London när vi var där för några veckor sen)

Hej, ska försöka uppdatera lite här på bloggen om mina framtidsplaner som jag håller på att skapa, mer om dom i ett annat inlägg. Mina gamla inlägg från Thailand och Bali får ligga kvar om någon vill läsa om det äventyret. Nu ska jag cykla i väg till jobbet och köra ett 5 timmars pass, så hoppas ni får en fin dag.

Igår kväll så gick jag och Linn och bowlade här på hotellet. Efter det gick vi ut och där träffade vi några Australiensare som jag och Linn träffade för två år sedan i Malta. Under kvällen/natten så blev även Linn av med sin mobil och bankkort. Idag har vi hängt på stranden med killarna från igår, sen har vi även varit hos polisen här nere för att anmäla stöld. Nu ska vi snart gå ner och äta.
(Några bilder från bowlingen igår.)

Dagen startades på stranden, de är en fin strand med väldigt höga vågor. Så vi badade inte idag. Något som var väldigt underligt var att de var två stycken som ville ta kort med oss på stranden troligtvis för att vi är blonda. Efter ett tag på stranden så gick vi till poolen och la oss där. Nu sitter vi och äter och dricker drinkar på restaurangen vid hotellet.

Då var vi framme på vårat hotell Bali, kuta. Resan gick skapligt fort trots en mellanlandning. Först fick vi vänta på flygplatsen på Koh Samui i typ 3 timmar innan planet gick sen så tog planet från Koh Samui till Singapore 1,5 timma sen fick vi vänta 1 timma typ sen så tog planet till Bali typ 2,45 timmar. Planet från Singapore till Bali var ett väldigt skönt plan man fick filt, kudde sen fans de även tv skärm så man kunde kolla film. Sen var de bara en kort taxi resa till hotellet som tog typ 15 min. När vi kom till hotellet slängde vi bara in väskorna och gick och åt. Och nu sitter vi på vårat rum och ska snart sova. Det skiljer 7 timmar på Sverige och Bali.

Nu sitter vi på flygplatsen i koh samui och väntar på planet som tar oss till Singapore sen så får vi vänta där drygt 2 timmar innan vi sätter oss på nästa plan till Bali. Så till kvällen är vi i Indonesien.

Idag så gick vi till shoppinggatan där jag tog en massage, de var så skönt och avslappnade. Sen så gick jag ner till stranden på ett ställe och fixade mina naglar. Vi gick och åt middag på stranden sen tillbaka till hotellet. Eftersom vi är lite trötta idag så har vi inte orkat med så mycket mer än så.