Hej igen. Ett tag sedan jag skrev här igen. Mamma var här förra helgen, hon kom på torsdagen så vi hängde då och sen på fredagen jobbade jag halvdag för att sedan spela match på kvällen. Vi vann matchen och jag gjorde mitt första mål på hemmaplan ef…

Hej igen! Helgen har inneburit match och åter matchfokus! Vi hade på söndagen match mot Endre på Gotland vilket innebar att vi åkte minibuss och sedan färja redan på lördag em/kväll sedan blev det övernattning för att sedan käka frukost och sedan åk…

Hej igen! Sen i söndags har det egentligen varit en helt vanlig vecka.. alltså jobb tis,ons och idag torsdag samt imorgon. Annars har vi haft träningar som vanligt inför matchen på söndag mot Endre. Vi studsar tillbaka starkare efter helgens förlust…

Hejhej! Ja det har varit väldigt längesedan jag skrev här nu. En av förklaringarna är att jag har fått jobb på hotell Fregatten här i stan. Där jag både får städa och jobba i restaurangen.  Kul att ha något att göra på dagarna och det är lite därför…

Hej igen! Ber om ursäkt för att jag inte har skrivit här på ett tag... Den här veckan har jag varit sjuk så har tyvärr inget kul att visa upp eller skriva om. Jag har bara kollat på serier och sovit i princip... Vet inte hur många serier som jag set…

Hej igen. Det var ett tag sedan jag skrev här men lovar bättring på den fronten! jag har gjort mycket under dessa 10 dagar. Jag hade match borta mot Karlstad där vi tyvärr förlorade med 7-1. Siffrorna tyckte inte jag speglade matchen då det var myck…

Tjena. Som ni ser i rubriken så kommer detta inlägg handla mycket om min mamma❤ Min fantastiska mamma som nu är här och förgyller mina dagar😍 hon kom igår (torsdag), då bestämde vi oss för att käka lunch ute och sen ta en fin cykeltur på strandprom…

I lördags hade vi 2 matcher i Jönköping. Där mötte vi först Jönköping och sen Fröjered. I andra matchen fick jag spela back vilket är nytt för mig. Gick över förväntan och det var verkligen jätteroligt att se banan från ett annat perspektiv! I sönda…

Tjenatjena. Har varit dött här på bloggen sen i lördags men försöker nu igen 😉 Jag och Frida var i alla fall på bio i söndags. Vi såg Suicide Squad. Det var typ en blandning av en action och en komedi haha 😁 kul hade vi i alla fall😅 I veckan har …

Tjena! Sen onsdagens inlägg har jag spelat match tränat m.m. Torsdagen var chill fram till ca 17 då kom Linn och Frida över och vi käkade middag innan matchen, sen var det vår första träningsmatch mot Malmö FBC. Vi förlorade tyvärr med 2-3 men tyckt…