För 2 helger sedan åkte vi till Umeå för att köpa lite julklappar samt för att gå på Ikea och köpa lite grejer till badrummet. Vi hittade nya badrumsmöbler och jag fick även med mig några julklappar. Vi hälsade även på min farmor innan vi åkte hemåt igen. Jag ska visa er hur fint det blev i badrummet när jag tagit några bilder✨

På söndagen var vi runt lite på stan i Skellefteå för att kolla lite julklappar, jag köpte omslagspapper och sånt man behöver för att göra fina julklappar. När vi kom hem fick jag något ryck och slog in dom flesta✨

Fick hem min fina nya väska som jag förälskat mig i✨

Veckan gick fort och på fredagen var jag på strålande humör och längtade otroligt mycket efter helg. Valde att använda min nya mössa, nya halsduk och nya väska✨

I helgen har jag julbakat och jag är så nöjd med både mina saffransbullar och pepparkakor. Hoppas ni haft en bra helg och en bra start på den nya veckan. Jag ska bli bättre på att uppdatera kram på er!✨

Nu var det ett tag sedan jag fick iväg ett inlägg men nu kommer en uppdatering sen sist! Linus har varit en ängel och gjort om vår garderob, nu har vi fler hyllor, snyggare hyllor och snyggare väggar samt mer förvaring. Helt perfekt om ni frågar mig, nu ska vi bara hitta några fina korgar att ha på nedersta hyllan. Har ni några tips på snygga korgar får ni gärna tipsa!✨

Fick äntligen hem min beställning från cocopanda som innehöll mestadels sminkgrejer. Annars har jag fått hem två glossyboxar denna månaden och bara boxarna har ju varit magiskt fina✨

I torsdags var den snökaos i Skellefteå och det var oklart om jag ens skulle ta mig iväg till Stockholm.. Men hörni det fick vägen, det tog bara sjukt lång tid innan vi fick landa i Stockholm så mina vänner som skulle möta upp mig där var väl inte allt för nöjda med det. Var iaf hur mysigt som helst att äntligen få träffa Frida och Moa igen💕

Fredagen bjöd på massa trevligheter! Först åkte vi till MOS och shoppade en hel del grejer. Alltså i vissa butiker fick man verkligen panik för att det var så sjukt mycket folk, man kunde seriöst knappt röra sig.. När vi kom hem till Frida igen åt vi en god middag och drack lite vin. När vi började känna oss nöjda åkte vi mot centrum för att hitta stället vi tänkte gå ut på. Haha vi kom fel, vi hamnade på något som hette himlen som låg på 25 våningen så utsikten var magiskt men det fanns inget dansgolv så efter en shot så drog vi vidare. Nästa ställe hade inte heller något stort dansgolv så där blev vi inte långvariga heller. Men på det tredje stället blev vi kvar ett tag där fanns ett bra dansgolv men musiken var bra och ibland riktigt kass! Hur som helst blev det en lyckad kväll!!✨ På lördagen åkte vi in till centrum för att shoppa, pendeln gick inte så vi fick ta buss. Shoppingen gick dåligt och på kvällen blev jag sjukt dålig.. Så lördagen blev inte som vi tänkte oss kan man säga.

Söndagmorgon då var jag nervös, att flyga när man mår illa är inte kul men hörni jag tog mig hem och allt gick bra. Åkte samma plan som Brolle hem till Skellefteå och han var då allt annat än tyst så det var bara störigt hehe. Jag börjar äntligen må bättre efter att ha haft feber och inte kunnat äta sedan lördagkväll. Så nu hopps jag att jag kan jobba imorgon då jag redan varit borta från jobbet i tre dagar. Hoppas allt är bra med er kram✨

Den 4 nov var vi bjudna på halloweenfest hemma hos Sofia och Alexander. Det blev en väldigt lyckad kväll och det är alltid kul att få klä ut sig lite✨

Förra veckan så fyllde jag år och det firade vi i lördags. Mina släktingar kom förbi då så det blev proppfullt med folk i våran lilla lägenhet men det var mysigt! Fick jättefina presenter och så fikade vi en hel del. Vi åt middag på olles och sedan for vi vidare på pinchos för att äta efterrätt och dricka drinkar✨

Igår köpte jag en klong gloria och en vas från khäler vilket är två saker jag velat ha så länge! Unnande mig detta för pengarna jag fick på min födelsedag och är så nöjd✨ Här även köpt lite annan ny inredning för att piffa till lägenheten. Linus syster flyttar till Stockholm nästa helg så vi har fått lite saker av henne och så köpte vi hennes fina korgstol😍 Vi har även hängt upp vår tv vilket vi är väldigt nöjda med!

Vi kom till Puerto Rico vid 14-15 på söndagen, checkade in, kollande in lägenheten och sedan hamnade vi i en solstol! På kvällen gick vi ut och åt middag och gick en promenad för att kolla läget✨

Dag 2 spenderades vid poolen för att jobba på brännan. På kvällen gick vi ut och åt middag nere vid stranden✨

Dag 3 åkte vi till den stora stranden Armadores och det var så härligt! Vi var där tidigt och hyrde en solstol och sedan fylldes det på med folk tills stranden blev helt proppad av folk. Vi åt lunch på stranden och hade det otroligt bra✨

Dag 4 spenderades återigen vid poolen och vi gick ut och åt middag på kvällen. Annars hände det inte så mycket mer spännande den dagen✨

Dag 5 spenderades också vid poolen. Men mot kvällen gick vi till Puerto Rico shoppingcenter, kollade lite och åt middag. Det var helt sjukt varmt den här dagen så vi smälte typ bort. På vägen tillbaka till hotellet köpte vi lite finare drinkar och sedan var kvällen slut✨

Dag 6 åkte vi till Mogán för att kolla in marknaden som är där varje fredag. Jag köpte en magnet så skulle väl inte säga att det fanns så mycket man ville ha men men. Vi kollade väl inte så noga för när solen började visa sig så blev det för varmt för att gå där. Vi kollade även in den vackra miljön då Mogán kallas för lilla Venedig för att det är så otroligt vackert! Jag köpte en glass och sedan åkte vi tillbaka för att spendera resten av dagen vid poolen✨

Dag 7 då var det moln på hela himmelen men det var ändå sjukt varmt så vi gick till en strand nedanför berget för att sola och bada lite. Vi åt lunch på stranden och drack lite alkohol på balkongen innan vi skulle iväg för att äta middag. Haha duken på restaurangen som vi åt middag på såg verkligen ut som en julduk, eller vad säger ni??

Dag 8 vi vaknade tidigt och la oss i en solstol för att jobba på brännan en sista gång. Sedan packade vi ihop oss och åkte mot flygplatsen. Flyget var försenat, vi fick inte våra taxfreepåsar och vi kom hem till snö och is. Vi landade 23.30 och skulle köra hem med sommardäck på det underlaget yay. När vi äntligen kom hem ville man ju packa upp och greja så det blev ganska sent innan vi la oss i sängen för att sova. Jag var död på måndagmorgonen och ångrade att jag inte tagit ledigt men det är lätt att vara efterklok. Hade hur som helt en fantastisk vecka✨

Linus kom hem i torsdags med en blomma och choklad, han är så gullig som uppmärksammar att vi varit tillsammans i 2 år nu✨

Igår var mina favorittjejer här och vi pratade, drack lite och gick ut på krogen. Vi hade verkligen en superkväll tillsammans som alltid! Så tråkigt att vi numera bor så långt ifrån varandra och inte kan ses lika ofta som vi tidigare kunde. Men nu värdesätter vi varenda sekund som vi spenderar med varandra och det är ju positivt på ett sätt✨

Nu är väskan packad och jag börjar få lite resfeber samtidigt som jag längtar sjukt mycket efter sol och värme! Imorgon 09.00 går planet till Gran Canaria✨

I veckan har jag varit stammis på OK, då jag hämtat ut paket 3 gånger den här veckan. Det jag är mest nöjd över är tröjorna som jag fick hem från Andrea Hedenstedts kollektion hos NA-KD. Så sköna och så fina, är verkligen helt kär! Annars så fick jag hem några sandaler som jag köpte från nellys rea och snart kommer jag glida runt i dom. Igår växlade jag pengar och köpte mig en powerbank och nu har jag nog ordnat allt inför resan, vilket känns skönt. Jag hämtade även ut ett paket som innehöll 3 saker som jag har beställt inför halloween. Imorgon får jag finbesök av mina favorittjejer som stannar till på lördag och söndag åker vi så känns som jag har fullt upp! Hoppas allt är bra med er, kraaam✨

Alltså fina bästa Ester bjöd i lördags mig och Sofia på en fantastisk skaldjursmiddag!! Alltså allt var så sjukt gott och fattar ni vilken tur jag har som har träffat två fantastiska tjejer som älskar skaldjur lika mycket som mig!✨

Igår söndag, jag och Linus skulle vara effektiva och städa.. Vi gjorde lite ärenden och sedan så spenderade vi största delen av dagen i soffan med snacks och tv-tittande✨

Måndag och Linus har åkt till Umeå för att jobba igen😢Att han försvinner varje måndag gör att jag hatar måndagar ännu mer. Jag började iaf min måndag med ett besök hos tandläkaren, vilket gick bra. Jag jobbade längre än vanligt idag och hämtade sedan ut ett paket innan jag cyklade hem. Fyfan vad det blåser, det är verkligen storm.. Ikväll har jag storstädat så nu är det snyggt och prydligt i hemmet vilket känns bra. Nu ska jag bara tvätta och göra lite småsaker sedan är jag faktiskt redo att lämna landet!✨

Äntligen börjar den här veckan lida mot sig slut och jag längtar obeskrivligt mycket efter helgen! Hörni jag började veckan med att göra en skrapskada på jobbilen när jag skulle parkera i det trånga parkeringshuset där vi har våra bilar.. Alltså kan ni tänka er en sämre start, nä tänkte väl det. Annars har jag dragit på mig en förkylning och är allmänt trött och slut och längtar så till att få vakna utvilad. Men jag ska inte klaga för om ca en vecka befinner jag mig i ett varmare land och lever livet✨

I fredags efter jobbet åkte jag och Linus till Robban direkt efter jag slutat jobba. Mamma bjöd på tacos, vilket aldrig sitter fel. Annars så kollade vi på idol och gåsmamman och mycket mer än så hann vi inte med✨

När vi vaknat på lördagsmorgonen åt vi frukost innan vi for till Lord (det är en klädbutik i Robban för er som inte vet det). Sen tog jag och mammi en promenad och eftersom det inte regnade så var det rätt så härligt! Mot kvällen blev det drinkar, snacks och en sjukt god middag! Hoppas er helg varit bra kraaam✨

I fredags hade vi jobbfest med tema finlandsfärja/silja line. Det blev verkligen en lyckad kväll och jag hade så kul✨

I lördagas var jag på stan och handlade lite saker inför utlandsresan, hittade en klänning och lite annat smått och gott. Hämtade även ut mina nya filatofflor som jag längtar efter att få använda. Förstår ni att om 19 dagar befinner jag mig i Spanien!! Jag längtar så sjukt mycket!! Annars så var min lördag lugn, planerna blev inställda och det enda roliga jag gjorde var att prova på det nya drycken jag köpt på systemet från Carolina Gynning✨

Annars så är det dåligt väder och Linus jobbar i Umeå typ hela veckan så jag skulle ljuga om jag sa att livet var på topp. Hoppas allt är bra med er, kram på er alla!✨