Igår var det dags att säga hejdå till Billy som flyttade till Schweiz.
Egentligen skulle jag också ha flyttat ner igår, men eftersom jag fick reda på att mitt lag har 2 till veckors uppehåll och Billy och hans lag ska ändå åka på cup i Prag, så kände jag att jag lika gärna kunna stanna hemma i 2 veckor till. Idag bär det av till Stockholm med mina föräldrar och på kvällen blir det att åka till Uppsala för att spendera resten av veckan där.

Ciao!

Igår var jag och Billy ute och paddla kanot med mina föräldrar i Högbo. Som många säkert redan har läst på Billys Facebook, så slutade trippen inte så bra. Vi hade vart ute och paddlat en timme ungefär, sedan gick vi i land på en liten ö för att fika. Efter fikat satte vi oss i kanoterna igen för att börja paddla till nästa stopp där vi skulle äta lunch. Jag och Billy började paddla på i ett bra tempo eftersom vi kände att vi började få kontroll på paddlingen, och när vi är mitt ute på Öjan så började det komma vågor.

Men vi reagera inte så mycket över det och fortsatt att paddla på i samma tempo, och mitt i allt råkade vi börja paddla på samma sida av kanoten... Och eftersom vi paddlade på i vår fart tog vi sån kraft på samma sidan, samtidigt som det kom en våg så vår kanot välter omkull mitt på Öjan. Jag hinner inte reagera förrän jag kommer i vattnet och hamnar under kanoten, dyker sedan bort från den och ser att Billy ligger i vattnet på andra sidan av kanoten. Mina föräldrar som paddlade lite längre bort fick vända och börja paddla mot oss för att hjälpa. Vi låg där och kunde inte göra någonting, vi försökte simma med kanoten mot närmsta land, men kom ingen vart.. Vi bara låg och gungade med vågorna.

När väl mina föräldrar kom fick vi slita tag i deras kanot och dom fick paddla in oss till land där vi fick tömma vår kanot på vatten för att senare kunna fortsätta turen. Det slutade med att jag och Billy blev av med varsin sko, hans t-shirt och hans solbrillor.

Kvällen avslutade vi med en middag på Kanalkiosken (en restaurang i Sandviken).

Adios!

Här kommer bildbomb nummer 2 från Grekland.
Grekland var faktiskt helt underbart, förutom de två molniga dagarna vi fick. Dom har god mat, trevligt folk, fint hav och massa annat bra, skulle verkligen rekommendera att åka dit någon gång om man inte besökt det tidigare.
Under veckan hängde vi mesta dels vid poolen, för både jag och Billy är poolmänniskor. Men dom har ett fantastiskt fint hav som är blått och varmt. Maten är jättegod, Gud vad man har smällt i sig både förrätt och varmrätt nästan varje dag. Vi var även ut på en båttur där vi besökte en jättefin, lite mindre strand. Sedan under turen stannade dom på ett ställe mitt i havet där man kunde hoppa från båten eller åka rutschkana ner, superkul. Där hoppade även Billy första gången ner på sådan djupt vatten, han var så duktig och man njöt av att se honom.

Det var en kort sammanfattning av veckan, har man frågor är det bara att fråga.

Kram!

Här kommer en bildbomb från vår resa från Grekland, jag ska göra ett till inlägg senare där jag skriver och berättar lite mer om resan.

Har blivit lite dålig uppdatering igen nu, men det är för att vi håller igång hela dagarna och att jag då inte får möjligheten att skriva. Jag och Billy är fortfarande i Sundsvall, och ni kanske undrar vad vi gör här. Vi är ledare för ett innebandyläger för kids mellan 10-15 år. Vi tränar dom med våra egna pass och vi har 5 grupper om dagen. Lägret håller på från måndag till fredag, men vi ska vara här tills på söndag.
Lördag och söndag kommer vi spela en utomhuscup, då man spelar 3 mot 3. Det är en turnering där vi kommer att spela för företaget Toyota.
Det får bli lite bilder från Sundsvall och gårdagens käk.

Kram

God kväll!

Nu är jag och Billy på Allstar i Sundsvall, vi äter mat och ska se EM-finalen mellan Frankrike-Portugal, heja Portugal!!!

Vilka håller ni på?

Kram!

Igår var jag på Hannas födelsedagsfest, hon har nämligen fyllt 22 år. Vi drack massa bål, shots, åt pizza och lekte lekar. Det var en riktigt trevlig kväll som slutade med utgång för alla förutom mig, jag åkte till Sundsvall tidigt imorse så jag skippade utgången.

Ciao!

Igår var jag ut och luncha med min farmor, vi åt på Tzatziki. Det blev en jättemysig lunch ute i solen och en massa snack. Det är inte så lång tid kvar nu innan vi åker tillbaka till Schweiz, så man måste passa på att träffa alla innan man åker.

Senare på kvällen var jag ut och åt med min kusin Therese, vi åt på Kanalkiosken. Det var faktiskt första gången för oss båda och äta där, och nu i efterhand undrar man hur man inte kan ha varit där tidigare. Det var jättegod mat och väldigt mysigt.

Ciao!

Som ni kanske redan har sett på mina andra sociala medier så har jag och Billy bokat en resa till Grekland. Vi ska åka till ett ställe som heter Halkidiki, jag har aldrig hört någon i min närhet varit där så det ska bli spännande. Som man har sett på bilder så verkar det vara ett mysigt litet ställe med en fin strand. Vi åker måndagen den 18 juli och blir borta i en vecka. Det ska bli så skönt att åka iväg och förhoppningsvis få riktigt med sol.

Kram!

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att det blir så dåligt bloggande nu på sommaren. Jag har fullt upp och springer omkring överallt, så jag hinner inte att sätta mig och skriva om allt jag gör, tyvärr..

Idag är det tisdag och det är dags för yoga igen, Woohoo. Jag har verkligen börjat tyckt om yoga och det är superskönt att gå på. Igår var jag in till Gävle och shoppa lite, det fick bli lite nya träningskläder. Jag kan lägga upp bilder på dom senare.

Nu ska jag kila, bye bye!