Idag har jeg været til fødselsdag hos min onkel. Han holde brunc. Det var mega hyggeligt,.

Efter det kom min lillesøster ud til min mormor, imens mig og min mor var i Kolding storcenter. Det var også mega fedt.

Jeg fik en ny jakke, et par nye sko fra Vagebundt og en bluse.

Blog på mobilen - Blog via mobilen - Nouw har en af markedets bedste blogging apps - Klik her

Idag var Cecilie, Liva, Amalie og jeg til by night i Fredericia

Vi startede med at gå lidt rundt i byen og kigge butikker, og Amalie købte et par nye Nike sportsbukser.

Efter det gik vi ned på en kinesisk restaurant og fik en boks hver!

Vi tog vores mad med over på Gasværksgrunden og sad og spiste der ovre, vi snakkede og hyggede imens vi spiste.

Efter vi havde spist gik vi lige så stille ned imod stranden, for at bade.

Vi hyggede os helt vildt. Liva og Amalie kom hurtigt ned i vandet, Cecilie og jeg var lidt langsommere. Da vi havde badet i cirka 10 min. kom Amalies mor og lillesøster og sagde, at hun skulle hjem.

Cecilie, Liva og jeg fandt en palle, der havde ligget i vandkanten, vi vendte den om og skubbede den ud i vandet.

Vi havde cirka brugt 50 min ude i vandet og var lige så stille begyndt at fryse. Vi gik ud og tog vores tøj på igen og gik ned i byen igen.

Vi gik ned på den Gyldne Ovn og fik varm kakao og nachos og sad og snakkede.

Bedste by night nogensinde.

Tak for en fed dag piger<3<3

Idag har jeg ikke lavet noget særligt, så jeg har valgt at jeg istedet laver en top 5 liste over de film jeg bedst kan lide.<3

Nr. 4 er World War Z

Filmen udkom den 11. Juli 2013 (i Danmark)

Hovedrollerne er: Gerry Lane spillet af Brad Pitt og Karin Lane spillet af Mireille Enos.

Hvad handler filmen om: World War Z’ handler om en rabies-lignende epidemi, der får de smittede til at udvise ekstremt aggresiv adfærd. Der går ikke lang tid fra filmen starter til den blæser derudad i forholdsvis højt tempo. Først i den sidste tredjedel sænkes tempoet,, hvor filmens absolut bedste og mest spændende scener finder sted. Brad Pitt er vores helt, som med nærmest overnaturlige kræfter begiver sig ud for at finde smittekilden, i håb om at finde en kur mod ‘zombierne’.

Nr. 3 er Maleficent.

Filmen udkom den 29. Maj 2014 (i Danmark)

Hovderollerne er: Maleficent spilet af Angelina Jolie, Tornerose spillet af Elle Fanning og Prince Philip spillet af Brenton Thwaites

Hvad handler filmen om: Maleficent fortæller den hidtil ukendte historie om Disneys mest omtalte skurk, og det svigt der forvandlede hendes hjerte til sten. Hævntørst får Maleficent til at kaste en forbandelse over menneskekongens nyfødte datter Aurora, men hun opdager snart, at prinsessen kan være nøglen til fred mellem deres to verdener.

Nr. 2 er Tomb Raider 2

Filmen udkom den 21. juli 2003 (i U.S.A)

Hovderollerne er: Lara Croft spillet af Angelina Jolie og Terry Sheridan spillet af Gerard Butler.

Hvad handler filmen om: Lara Croft står over for sin endnu mest krævende og farlige udfordring, da hun skal finde vej til et tempel under vand. Overlevende vil vide,, at templet gemmer på den sagnomspundne Pandoras æske.

Men vor seje heltinde er ikke den eneste, der er interesseret, så Lara må bekæmpe adskillige skurke undervejs på sin eksotiske rejse

Nr. 1 er Bordertown

Filmen udkom den 18. maj 2006

Hovderollerne er: Lauren Adrian spillet af Jennifer Lopez og Alfonso Diaz spillet af Antonio Banderas

Hvad handler filmen om: Siden 1993 er næsten 400 kvinder blevet myrdet i den lille industriby Juarez på grænsen mellem Mexico og USA, mellem fattigdom og mulighedernes land.

I filmen 'Bordertown' får den ambitiøse journalist Lauren, Jennifer Lopez. til opgave at dække sagen, men tager kun af sted for at imponere sin chefredaktør,..

Da hun møder Eva, der på mirakuløs vis har overlevet at blive voldtaget og levende begravet og derfor kan give et signalement af gerningsmanden, bliver Lauren dog involveret til op over begge ører. Sammen med Laurens ekskæreste Diaz, Antonio Banderas, begynder de to at efterforske sagen

I dag har det været mega dårligt vejr, det har regnet hele dagen, men der var cirka 17 grader.

Vi har haft idræt idag, og fordi det regnede måtte vi enten hoppe på air track, spille høvdingebold eller spille fodbold udenfor. En af mine venner og jeg gik ind for at hoppe på air track i nogle minutter, da vi begyndte at syntes det blev kedeligt.. 2 af mine andre venner kom ind og spurgte, om vi ville med ud og løbe, så det gjorde vi.

Vi løb fra vores skole op igennem byen og ned på stranden. Vi gik længe nede på stranden og overvejede om vi skulle hoppe i med tøj på. Vi tænkte at ingen ville opdage det, fordi det alligevel regnede så meget, at vi ville være gennem- blødte., men vi gjorde det ikke.

Efter skolen blev vi ved med at snakke om, at det ville have været fedt, hvis vi havde gjort det, så efter skole tog vi ned til stranden igen.

En af mine venner og jeg skyndte os at hoppe i vandet, og da vi var kommet i, nåede de to andre kun at røre med deres fødder.

Da vi var på vej tilbage til skolen for at hente vores tasker, tænkte vi at det kunne være fedt at gå ned at få en kop varm kakao nede i byen.

Det var så hyggeligt at sidde og drikke kakao, imens vi stadig var halvt våde og sad og snakkede<3.

Idag har jeg været i skole og været sammen med mig gode ven Cecilie.

Efter skole idag var Cecilie og jeg nede ved Østerstrand og bade. Det var meget hyggeligt og vi brugte 1 1/2 time dernede. Da vi skulle til at op af vandet fandt jeg noget tang og begyndte at fortælle om, hvor bange jeg er for det, fordi der kan være alt muligt i det, som fx vandmænd, brandmænd, muslinger og krabber. Da Cecilie løb hen til trappen for at komme op, hun var blevet brændt af en brandmand og vi fandt et af min mors kort og prøvede at skrabe det værste af. Der gik lidt tid, men hun er okay nu!

Efter vi havde været på stranden tog Cecilie og jeg til dans, det var også virkeligt fedt.