Fredric Lindblom

R.A.F museet i Hendon, ca 30 minuter från London

En hel dag på Farnborough International Air Show! Flyguppvisningen va den stor anledningen till att vi åkte till London över huvud taget faktiskt, fick det i studentpresent av min farbror (han skämmer bort mig lite) hehe

Vi tog tåget ut från Waterloo station till Farnborough station där va det buss ut till flygfältet som låg 2km från stationen, när vi väl kom fram var det stenhård säkerhets kontroll för att komma in på området (såklart pep jag, som vanligt)

Ganska mycket folk! Ca 150.000 människor i publiken!

Nu sitter jag på ett Hotel rum i london...

Känns som att jag är ute och far hela tiden? Ellerhur? Hade knappt landat hemma från en grym grabb resa på Rhodos så var de dags att ta bilen till Arlanda igen för att flyga till London! Allt går så snabbt...

Denna resa fick jag av min farbror i studentpresent som jag inte utnyttjat tidigare! Så han hade bokat lite bättre platser på flygplanet och dessutom så kom vi in i loungen som ingår då😍

Det va bara att ta de man va sugen på

Bilder från igår

Såklart blev det lite shopping i Ralph Lauren butiken

• Mode, Livet

1 vecka är bort blåst...men det har varit en otroligt rolig resa! Mycket skratt och mycket pinsamt men framförallt många nya minnen man kan minnas tillbaka till när de blir minusgrader och första snön börjar yra utanför fönstret🌨

Här kommer lite random bilder från resan

Bye Bye Greece

Sista hela dagen är över! Eftersom de ganska mycket fest här nere på Rhodos så har vi köpt lite biljetter till olika events som äger rum på de olika skandinaviska klubbarna! Igår var det åter igen dags för Pepes Bodegas beach fest! Dock hade vi ett problem...

Under förra beach festen hade våra saker blivit stulna...inklusive vår biljett...

Som tur e så jobbar 2 av mins närmaste polare på Pepes så de pratade med sin chef så tillslut så löste de sig, men de va å håret att de inte skulle lösa det!

Senare på kvällen gick vi ut för att äta lite mat, så sa Marcus kan vi inte gå ner mot stranden och se om de finns något där och njuta av utsikten. Då hittade vi en resturang med grekisk buffé...

Blev en lugn kväll sen för mig, eftersom vi ska upp ganska tidigt för att flyga hem! Bussen från hotellet går 8.20...kill me haha

• Livet

Shit va tiden går snabbt! Dagarna bara flyter samman, de känns inte riktigt som alla dagar är olika. Här nere känns det som att allt bara rullar på...

Vaknar
Stranden
Äta
Duscha
Äta
Festa

Detta är middagen jag åt! Otroligt värt priset då de ingick bröd, förrätt, varmrätt, efterrätt och kaffe för 13€

Grekisk sallad till förrätt

Kyckling souvlaki

Glass till efterrätt

Efter vi fått i oss lite frukost gick vi till stranden för att få lite färg och njuta av semestern, eftersom jag börjar känna mig lite förkyld så jag tar de ganska lugnt nu för att de inte ska bli värre!

Vi låg på stranden ganska länge så vi gick och köpte en snabb gyros och åtgå stranden, sen när klockan var runt 16 så gick vi upp till rummet och gjorde iordning oss...AA de tog cirka 3h haha jag ska fixa håret...klä på mig...sova lite...de tar lite tid😂

Eftersom de va fotboll ikväll så gick vi till en ute servering där de visade matchen på en stor duk

Min lilla BananaSplit

Beach party🎊

Vi skulle mötas utanför Peppes Bodega 11:50 för att röra oss Paradiso som ligger 10 minuter med buss från bargatan här på Rhodos, så de hade abonnerat bussar som körde oss dit!

Bild från gårdagen när Khalifa spelade

Paradiso är en klubb som ligger vid stranden! Peppes Bodegas egna Beach party yeahhh🎉 när vi kom fram va det fri bar och massa roliga lekar och sånt☀️ Det är så värt att köpa biljetter tills dessa event!!

Tyvärr har jag inga bilder från eventet då ingen av oss hade telefonerna med oss

Efter beach festen gick vi till rummet och vila och tog en duscha! Vi blev ganska svettiga på dags festen så haha

Middag blev de på Arena SportsBar👅 då jag inte va så jätte hungrig beställde jag en Caesar sallad till mig och en Cola Zero! Otroligt bra mat faktiskt!!

Me and boysen

Senare på kvällen hade grabbarna grus barrunda på bargatan. De innebär att vi gick från bar till bar för att festa loss haha

Efter en lugn kväll vaknade vi ganska tidigt för att röra oss mot stranden för att sola och bada lite! Måste ju jobba på brännan ju, kan inte komma hem till Sverige och vara likblek ju hehe💁🏼

Efter en lättare lunch med gyros (som vanligt) drog vi upp till hotellrummet för att göra iordning oss inför middag och kvällens festligheter☀️

Det är traffic light på grabbarna grus så de innebär att man får ett lysande armband med olika färger! Har man grönt band är man singel, blått är att man är lite osäker och rött upptagen👅