Hej allesammen!

Jeg er SÅ glad for tiden. Så jeg tænkte jeg lige ville fortælle jer lidt om mit liv pt.

For det første rejser jeg til London med min far i morgen klokken 10.20 cirka fra Billund lufthavn.
Jeg fik rejsen af min far i konfirmationsgave, så det er kun ham og mig der skal afsted. Jeg glæder mig mega meget til at opleve London og se de forskellige ting.

Vi skal blandt andet se London eye, madame tossauds, London Dungeon og St. Pauls Cathedral.

Jeg kommer også til at fortælle jer lidt om min tur og hvad jeg oplever undervejs.

Nå, her i går d. 15 juli fik vi nøglerne til vores nye hus i Vindinge.
Jeg har glædet mig super meget til at flytte ind og få indrettet mit nye værelse.
Huset er et stort, hyggeligt gult bindingsværk med stråtag.

What's not to Like!
I dag skal jeg have malet mit nye værelse og pakket mit gamle værelse ned.

I sidste uge var jeg med min søster og far i Tivoli friheden, Djurs sommerland og Tivoli.
Det var nogle super hyggelige og sjove dage, bortset fra min søster ikke var høj nok til at prøve de vildeste ting, så hun måtte vente imens min far og jeg prøvede dem:(

Jeg håber I andre også har en super god sommerferie og får oplevet nogle forskellige ting!

Knus Frederikke<3

Design din blog - vælg mellem masser af færdige skabeloner på Nouw, eller lav din egen: "peg og klik" - klik hér!

Hey allesammen!
Først vil jeg lige sige undskyld for ikke at have lagt noget ud i noget tid, har bare lavet ret meget på det seneste.

Nå, her igår var jeg i Odense med en af mine allerbedste veninder. Vi havde en mega hyggelig tur selvom det ikke gik helt som planlagt;)

Vi havde aftalt meget spontant at vi skulle tage til Odense og hygge og spise aftensmad. Vi tog toget 14.20 fra Nyborg station. Da vi kom af toget i Odense startede vi da lige med at fare vild på en cykelparkering, øhh hvad? Haha.
Vi fandt ud og alt gik fantastisk, vi gik rundt i byen og fik shoppet lidt.

Da klokken blev cirka 17.30 gik vi på Mammas og fik pizza og pasta, som smagte super godt.
Da vi havde spist gik vi en lille tur inden vi købte en is hos Paradis is. Vi satte os ved et lille bord og spiste vores is og snakkede. Da vi næsten var færdige kom vores guitarlærer gående forbi med en kæmpe rygsæk, som om han skulle på camping i en skov eller noget, hahah.
Vi synes det var rigtig sjovt fordi han ikke kunne kende os.

Klokken blev 19.20 cirka og vi gik hen på stationen og ventede på vores tog som skulle komme 19.54. Da vi kommer derhen sidder vi bare og venter og griner over episoden med vores guitarlærer.

I al den tid vi ventede holdte der et tog både på perron 3 og 4. Da klokken så blev 19.54 kørte begge toge samtidigt. Og dér gik ALT så bare galt. Vi fandt ud af at det var vores tog som kørte for tidligt og vi kom derfor ikke med!
Vi købte en ny billet og ventede på næste tog 20.20. Igen kom der både et tog på perron 3 og 4. Der stod at de begge kørte samme sted hen så vi havde lidt en 50/50 chance for at tage det rigtige. Ja, gæt, vi tog det forkerte. Som IKKE stoppede i Nyborg men kørte til Høje Taastrup fordi det var et lyntog!
Vi skulle have tjekket vores billetter og en top-flabet togmand sagde til os at det i hvertfald ikke stoppede i Nyborg og vi måtte køre med til Høje Taastrup og vente på et tog tilbage.
Vi blev MEGA irriteret og fik snakket med vores forældre, de sagde at vi bare skulle snakke med en togmand i Høje Taastrup og fortælle situationen, så vi slap for at betale 100kr for en ny billet retur.
Jeg havde købt nogle ret grimme sko som I kan se på billedet. Jeg tog dem på for at opmuntrer situationen lidt. Haha

Vi kom til Høje Taastrup og ventede på et nyt tog kom så vi kunne finde en at forklare det til.
Imens vi ventede kom der en ultra fuld mand hen til os og fortalte en historie om nogle der havde generet ham. Vi synes ham var lidt hyggelig og grineren alligevel haha.
Han gik efter lidt tid, men ente med at komme tilbage og fortælle den samme historie en gang til.
Vores tog kom og vi fik snakket med en super rar mand som gav os lov til at køre gratis tilbage.

Hold da op! Det var noget af en tur. Det tog os så lige 3 timer at komme fra Odense til Nyborg..
Vi var godt trætte da vi kom hjem og var pænt irriteret, nu synes vi bare det er ret grineren at tænke tilbage på.

Jeg håber I alle har det godt! Der vil komme en masse nye spændende ting inden længe!

Vi ses!<3

Kan kontaktes her:

Hey alle sammen!

Denne weekend har været super hyggelig og afslappet, selvom der er sket en del ting;) Jeg sad her til aften og tænkte at jeg vil dele min weekend med jer. Så here you go!

Fredag var jeg egentlig bare i skole som normalt. Jeg fik fri 13.40 og gik direkte hjem til weekend efter jeg havde fået fri.
Da jeg kom hjem kom min mor nærmest løbende ud til mig og var mega glad. Hun fortalte at vi skal flytte til august! Det er SÅ fedt! Vi skal flytte til Vindinge, i et gult bindingsværk med stråtag. SÅ hyggeligt<3
Den dag lavede jeg ikke det helt store andet end at slappe af.

Lørdag blev min søster og jeg hentet af vores far og hans kæreste omkring klokken 11.15.
Derefter kørte vi hen til en af mine veninder. Hun holdte en efter-konfirmation for venner og bekendte. Det var super hyggeligt og vejret var bare perfekt!

Om aftenen tog jeg med hjem til min faster, onkel, fætter og kusiner (kusiner på billedet ovenover) og overnattede. Min fætter og jeg så film til ud på natten, imens mine kusiner sov i telt i haven:D

Imorges tog vi ud i skoven og byggede videre på en "hule" vi har inde midt i skoven. Vi nåede ikke så langt fordi, ja, vi er ikke så gode til sådan noget;)
Resten af dagen har jeg bare slappet af, spist is og kørt lidt på skateboard.

Jeg håber at I nød at læse om en af mine weekender, og ser frem til flere indlæg i fremtiden:)

Knus Frederikke<3

Kan kontaktes på:
E-mail: frederikkemuhring@gmail.com

Hey alle sammen. Og velkommen til min blog!
Jeg hedder Frederikke og jeg er 14 år gammel. Jeg går i syvende klasse i Nyborg, hvor jeg også bor sammen med min mor, lillesøster og kat.

Jeg har valgt at lave en blog, fordi jeg synes det kunne være spændende og sjovt at prøve:) Jeg håber meget at I vil følge med i mit liv og lære mig bedre at kende! Min blog kommer til at omhandle alt fra min normale hverdag, til mode og alt det ind imellem.