Älskar solbrillorna jag fick av älskling ❤️ Äkta Calvin Klein 🌹😎

Älskar även den nya Liquid lipstick från Anastasia Beverly Hills 👄💄💋

Vill man ha ett som är pussäkta och som håller råder jag er att köpa det!

Mitt är ifrån Kicks 💄

Puss o kram

Vi åkte en sväng på tumis jag och älskling ❤️

Det blev såklart Sverige igen och först åkte vi då uppåt... körde några timmar från Stockholm tills vi KLM fram till Gnarp och valde att övernatta där en natt innan vi kör till Borgvattnet eftersom det var bokat dagen efter.

Ett riktigt mysigt ställe! 🌸

På morgonen därpå fortsatte vi mot Borgvattnet! Blev hjärtligt välkomnade med god mat och härligt folk!

Innan spänningen börja vid spökhuset åkte vi på bilbingo i Hammarstrand med värdinnan och värdinnans dotter! 💗

Ja jag tyckte det förstås var lik spännande som förut där uppe men denna gång var mycket lugnare. MEN jag filmade som sagt flera live på FB och imorrn ska jag lägga upp dom på youtube. MEN kom ihåg att jag inte är bra på att filma och det är dessutom med telefonen så det kan vara lite hoppigt må ni tro! Men skoj hade vi iallafall!
Duns och knackningar hörde vi och sen kände jag av den där kylan hela tiden som visade sig vara Märta... igen 💗 Stackars stackars kvinna som har så svårt att få ro. Känner sån smärta när hon är med mig... det sticker och gör ont i livmodern. Säkert för att hon haft otrolig smärta och jag känner av den. Bara när jag är där.

Hon har mist ett barn och jag har mist ett barn. Fast stackars Märta som dog strax efter att barnet dött. 😔

Det finns så mycket historia om Borgvattnets Spökprästgård.

I September ska vi till Frammegård. Bara för att prova känna oss för hur där är. Det lär hända massor där med.
Men fortfarande kommer Borgvattnets Spökprästgård vara våran favoritplats.

Dagen efter Borgvattnet åkte vi upp till Gäddede för att stanna en natt innan färden fortsatte till Bergslagen 🌷💕

Lika trevligt som förut, fint boende med havsutsikt. Trevlig personal och en härlig jacuzzi igen och en bedårande frukost innan vi fortsatte följande dag!

Vi kom äntligen fram till Bergslagen, äntligen till Wedevågs Herrgård igen. Fina rummet som sist och denna gång även jacuzzi här 💜

Dagen efter så åkte vi till mamma och hälsade på och det var så underbart! Blev massor att prata om och det kommer alltid vara så då vi ses! Längtar redan tills nästa gång vi ses ❤️

I vår stuga hängde denna fina. Tänkte direkt på min mamma 🌸

Åh vad jag älskar denna karl! Utan han skulle vi inte klar oss. Han är mitt allt 💗

Kan ni gissa vem det här är?

Och vem det här är? ☺️

Vi besökte till sist på vår resa min farmor o farfars grav vid Guldsmedshyttans kyrkogård och sen åkte vi till Lindesbergs kyrka, till minneslunden.

Där är min bästa morbror Bosse 💜

Ja det här var bara lite av vår resa men man kan inte skriva ner allt men som sagt, e ni nyfikna på live sändningarna så fixar jag dom på youtube imorrn!

Puss o kram

Ja eftersom det blev en paus i bloggandet av vissa orsaker så ska jag berätta om våran resa till Sverige med flickorna 🌸

Det var jätteroligt när vi testa en ny rutt, Vasa-Umeå som bara tog dryga 5 timmar och känslan var enorm när man snabbt var framme i Swe!

Efter vägen såg vi massvis med renar och det var så otroligt fint!

Vi fortsatte köra ända till Gäddede (Typ norska gränsen) Där skulle vi då övernatta 2 nätter på Pilgrimshotellet.

På kvällen efter incheckningen så bokade vi jacuzzin och det var bara för härligt att sitta i varma vattnet medans luften var iskall.

Vi verkligen njöt där och bokade såklart nästa kväll färdigt för att vara säkra på att det var "vårt" 💜

På morgonen vakna vi och åt en jättefin frukost, och efter det gjorde vi oss i ordning och åkte till Norge en sväng. Bestämde oss för att åka till Grong så vi styrde ditåt. Underbar väg hela tiden med massor av snö!!!

Ojoj... det här blir ett långt inlägg men hoppas ni ändå orkar 😘

Vi hade en rolig dag iallafall och på kvällen blev det som sagt jacuzzi och sen i säng för nästa dag var det dags för Borgvattnet!!!! 👻

Ja denna gång hände det faktiskt massor!

Jag upplevde och kände av massor av energier och medans jag då gick runt i huset sände jag live flera gånger på FB och jag har en fin vän som är ett medium och hon såg hela tiden kvinnan med nattlinnet följa efter mig... Det visade sig vara Märta Hedlund som dog där i huset i barnsäng, 34 åt gammal kort tid efter att deras lilla bebis dog i spädbarnsdöd.

Märta Hedlund

Kolla noga nästa bild... I denna spegel visade sig Märta bredvid mig!!!

Så hela denna vistelse var obeskrivlig. En väninna som också är väldigt medial var med oss under natten och hon pratade med Märta genom "pinnarna" och det visade sig vara hon hela tiden och förmodligen följde hon mig för hon älskade barn som jag och kände dessa moderskänslor då jag hade mina 3 äldsta flickor med.

Stackars Märta.
Efter sin död så begravdes hon vid kyrkogården 100 meter ifrån huset men hennes man Per sörjde henne så förskräckligt så han grävde upp henne och hade henne i huset i hopp om att hon skulle vakna!

Till slut efter mångas vädjan så skulle han begrava henne men efter det vet ingen var hon är begravd... tills då jag frågade väninnan från mina hemtrakter var hon kunde vara. Hon kände direkt att Märta begravdes under ett träd som hon älskade, ett träd som hon hade en gunga i och gungade ofta med sina barn i....

Det trädet bestämde jag mig direkt att leta efter nästa gång och det var precis vad jag gjorde men det berättar jag i nästa inlägg! Jag ska ladda upp mina live från FB på Youtube så får ni alla som vill se den!

Jag hoppas ni alla verkligen som vill ska åka upp dit om man tror på det paranormala. Jag gör det, många gör det. Det är inte alla som upplever det men jag är mycket mottaglig.

Kram och godnatt!

Fortsätter imorrn! 💗

Har pausat länge från bloggen men ska nu äntligen börja ta tag i det igen! Ikväll kommer ett inlägg om våran resa till Borgvattnet för andra gången denna sommar! ❤️

Ikväll ska jag ta mig tid och berätta om Borgvattnets Spökprästgård!
Om vårat besök där och vad som hände och det bästa, när vi ska dit igen 👻

När vi kom hem från resan så låg det ett kuvert i postlådan och det var från LaxTon Ghost Sweden!

Dom allra bäst spökjägarna som finns!

Jag skrev till Linda Martinsson och berättade hur mycket vi gillar dom o att barnen ÄLSKAR dom och frågade försiktigt om man kunde få nån bild med autograf ☺️ Jo självklart så gick det bra och vi fick alla ett varsitt stort fotografi med deras alla autografer!

Gissa om vi blev glada! 😍😘

Så nu pryder dom vårt hem så fint och vi är så tacksamma att vi fick det av dom! Flickorna är lika glada dom!

Fint gjort av dom, eller hur? 🎀🌸💗

Älskar att kolla på deras videon på Youtube! Varenda gång dom laddar upp en ny är den kvällen räddad!

Ha en fin kväll alla! 🎀

Jag mådde så skit här ett tag men det börjar bli bättre!

Jag har oroat mig för mycket om mina kalciumvärden o sånt men jag fick veta nyligen att dom är perfekta!
Jag är FRISK från sjukdomen!

Men... det kan ta tid ännu. Innan humör och allt e på topp!

Idag ska jag iväg o fixa fransarna!

Snart är det vår treårsdagen som gifta!

Helt otroligt vad tiden gått snabbt men d här är bara början till vårat underbara liv tillsammans!

Snart 4 år som förlovade och snart 3 år som gifta!

Är upp över öronen förälskad i dig lika som då jag såg dig första gången i mataffären den där magiska kvällen då jag klampa in där i svettiga träningskläder 😂 Ändå såg du på mig... å jag på dig.

Efter det har vi varit oskiljaktiga dag o natt.

Du och barnen är mitt allt!

Jag är din för alltid, ända tills jag drar mitt sista andetag! 💕

Ja då har vi varit på en liten tripp med barnen runt i Sverige och även en sväng in till Norge.

Vi har haft det underbart!

Tog färjan över från Vasa-Umeå och det tog endast 4 timmar 👌

Smidigt o snabbt men båten var tråkig.

Sen tog det trots allt 5-6 timmar att köra upp till Vasa.

Väl framme i Umeå avnjöt vi mat på en liten mysig pizzeria innan färden började igen. Vi hade ett hotell bokat i Gäddede... 5 minuter från Norska gränsen.

Det tog några timmar dit men vi stanna o pausa flera gånger.

Älskar denna natur helt otroligt!

Framme vid hotellet så checka vi in och for iväg å beställa mat och efter det boka vi jacuzzin ❤️

Det var utomhusbubbelbad och utsikten helt fantastisk. Man såg ända till Norge.

Så vi njöt som sagt och dagen efter blev det en sväng till Norge och vi tänkte stanna där över natt men eftersom vi blev så förtjusta i hotellet Pilgrim så boka vi en natt till.

Och sen följande dag, alltså 1:a Maj så bar det av till det bästa med resan för oss alla! Nämligen en natt vid spökprästgården Borgvattnet!

Gissa om jag och Jasmine, Ida o Tindra har väntat så på det!

Denna gång hände det massor och då menar jag massor!

JAG filmade live på Facebook och på den syntes det klart och tydligt att en ande följde efter mig. Även på bilder.

Jag vet vem anden är och så och jag berättar mera om alla dessa spökerier i nästa inlägg!

Ryser i kroppen när jag tänker på allt och jag längtar så innerligt på tills vi nästa gång ska iväg igen!

Godnatt och sov så gott alla! Fått min ork och kraft tillbaka nu så nu ska det bloggas mycket mera!

❤️

Var evigheter sen jag bloggade!

För det första har jag inte mått så bra och sen har det vart massor att stå i med!

Vi var nyligen på resa med dom äldre flickorna. Bara till Sverige och Norge men ändå. Det var roligt och sista natten övernatta vi i Vorgvattnets spökprästgård. Vi var årets första nattgäster ☺️

Tänkte i nästa inlägg berätta om det o sen visa bilder från resan!

Nu ska jag städa lite innan busungarna ska sökas från dagis o dagmamma och skolflickorna kommer med taxin.

Tänkte vi ska grilla till middagen idag 😁