Hej! I lördags var jag, min kusin, min syrra, min mamma och min moster i kista galleria och "shoppade" eller jag shoppa inte direkt för jag köpte 3 saker. Men jag köpte 2 tröjor från Cubus och en eyeliner från h&m👌🏼 sen gick vi in på TGR och då träffade vi...... BEAS LIV😍😍

Visste inte o min kusin och syrra ville va med.

I söndag spelade vi fotboll och jag gjorde mitt första måååål👌🏼😎⚽️

Hejdååååå

Visste inte o min kusin och syrra ville va med.

I söndag spelade vi fotboll och jag gjorde mitt första måååål👌🏼😎⚽️

Hejdååååå

Hej👋🏼 idag var jag hemma från skolan för jag har haft jätte ont i magen. Men jag tror jag kan gå imorn. Hoppas det! Men jag trivs bra i nya skolan, jag har fått många nya vänner❤️ och idag åkte vi till frisören å jag fixade en sak med mitt hår, MEN det får ni se imorgon😘😉.... nu MÅSTE jag sova så att jag orkar gå upp imorn👌🏼

Godnaaaatt
👋🏼😴

Hej, om 2 dagar börjar jag skolan...å jag känner ingen i min klass😁 men det ska bli kul! I lördags var jag på grönan med några kompisar. Det var jätte kul😆😆

Jag åkte: Frittfall, kvasten, flygande mattan, Twitter, nyckelpigan, lyktan, tekopparna, jetline, eclipse, lilla slänggungan, bläckfisken, vilda musen, blå tåget, gick lustiga huset, skrattkammaren och nya SPÖKHUSET😅 det var jätte kul att gå spökhuset👌🏼

Imorrn e de sista dan på sommarlovet😁 👋🏼👋🏼

Jag SUGER verkligen på att steka pannkakor😂😂😅 Men på lördag ska vi till Gröna lund👻 jag är så taggad😆 kanske vågar gå nya spökhuset😁 hare bra👋🏼🌸

I lördags eftermiddag kom jag hem från Mallorca. Jag tänkte visa alla bilder jag har tagit😀

I flygplanet⬆️

Lite bilder från stan😍

Lollo är min nya bästis😂

Fullmåne🌚😍

Solnedgång😍😍

😍😍

Maten var jättegod! Vi hade all in clusive (stav) 😋👌🏼

Vi åkte nått rött tåg som åkte runt i stan😎

Vi red på hästar. Jag fick leda min syrra och så red jag skälv men har inga bilder på det🌸

Starbucks på vägen hem ofc👌🏼😂

Jag har haft det jättebra i Mallorca🇪🇸 tyvärr så gick vi aldrig till stranden. Det var typ alla bilder jag tog i Mallorca. Vi har bilder på kameror och sånt också. Nu väntar jag på min bästis Meia😍 hon ska sova hos mig💁🏼 hadeee👋🏼

Hej👋🏼 klockan är typ 10:00 och vi ska gå ner och bada🏊🏼 imorn fyller min brorsa år och min bästa kompis Meia. Kommer nog ett inlägg om det imorn😎 har inte riktigt tid att uppdatera bloggen så ofta. Men när jag kommer hem ska jag lägga upp mer om Mallorca. Btw så är det en vecka kvar i paradiset☀️ nu ska vi gå ner och sola och bada hadeee👋🏼

Idag var vi på stan. Jag studsade i en studsmatta. Det var jättekul! Men jag blev lite yr efter ett tag😅 Vi kollade mest idag. Vi ska nog handla imorn eller någon annan dag. Nu ska jag sova😴 god naaatt🌸

Jag kan berätta från början... Jag gick upp klockan 03:40 ungefär och vi åkte hemifrån klockan 04:30 och var inne i själva Arlanda klockan 05:30. Vi hade lite bråttom så vi hann inte direkt äta frukost. Men mamma och pappa köpte varsin macka🍞 sen gick vi på planet. Klockan 07:30 lyfte vi. I planet spelade jag på min IPad, försökte sova ( vilket inte gick så bra ) , tog lite bilder, läste bok och åt en halv macka. Efter 3 och en halv timme landade vi Palma de Mallorca. Asså Mallorcas flygplats är jätte stor. Sen åkte vi buss i 1 timme och 20 minuter. Det var såå jobbigt! Som tor var var det inte så varm i bussen. När vi var framme ( Klockan 14:00 ) checkade vi in och sen gick vi och åt lunch. (vi har all inclusive) det var jätte gott. Sen bytte vi om till badkläder och gick ner till poolerna. Sen åt vi middag och nu är vi på hotellrummet. Klockan är 20:18 och jag ska snart sova för jag är JÄTTE trött. Sov 3 timmar förra natten😟 god naaatt😴😴