View tracker

Hej!
Nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja. Jag ska ha engelska lektion som vi ska skriva en text om något som ska bedömas, mer än så vet jag inte.

Igår var jag på gymmet med min kompis som också ska börja på gymmet, det ska bli väldigt roligt att träna med någon, det känns mycket bättre.
Gårdagens träning bestod av 30 minuter intervaller på löpbandet sedan de övningarna ni ser i bilder nedanför. Har börjat med att träna rumpan 3 gånger i veckan istället för en gång. Man ser mycket bättre resultat! Jag har alltid tyckt det varit tråkigt att träna rumpa men efter ett tag jag gjort det så börjar det bli kul,

Idag ska jag springa in 45 minuter och cykla i 15 minuter. Jag ska sedan träna armarna, vilka övningar jag ska göra ser ni nedanför.
Jag ska köra 4 st övningar till som jag inte har hittat bild på men det är på maskiner.
Hoppas ni provar något av detta, det är bra övningar. Hoppas ni har fått inspiration.
Puss.

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

View tracker

Just nu sitter jag på bussen hem från min pojkvän, visst är det drygt att sitta i en buss i mer än en timme? Det tycker jag iallafall.
Jag har börjat med en ny rutin innan jag ska sova och speciellt innan jag ska duscha.
Jag köpte vrist vikter på teknikmagasinet i Malmö för ett litet tag sedan och jag är helt kär i dom.
Man kan sätta dom på sina vrister runt armarna eller runt vristerna vid fötterna.

De kostade 99:- för två stycken.
Man kan använda dom till några rumpövningar jag visar här nere.
Du får bra mycket bättre resultat med vikter än vad du får utan vikter.
Så passa på, det är inget du kommer ångra.
De tre första rumpövningarna kör jag 3 x 12 de är så många gånger man behöver köra för att få se resultat.
Den tredje bilden är en lista över övningar du ska göra innan du ska duscha, du ska göra dom rätt och långsamt förutom jumping jacksen och burpeesarna
De ska du göra i hög takt. Sätt på en peppande låt och pressa dig till slutet, gör detta i minst 2 veckor innan du ser resultat men det lönar sig kan jag lova.
Även när du är på gymmet så ska du köra med tunga vikter i mindre reps och flera gången, annars kör du ren konditions träning och det ska vi inte köra när vi bygger upp en rumpa.
Så ge dessa övningar en chans, det kommer kännas riktigt bra efteråt. Speciellt när du kör de övningarna innan du ska duscha.
Nu ska jag snart gå av bussen och så ska min pappa hämta mig på stationen.
Hej så länge
💪

Likes

Comments

View tracker

Hej!


Mitt namn är Linnea! Jag är född i Skåne i Kristianstad och är uppvuxen i en liten by utanför Kristianstad som heter Åhus.
Jag har precis börjat i nian och längtar rätt så mycket till jag ska börja i gymnasiet.
Jag har inte bestämt mig vilken linje jag ska gå på än men det kommer med tiden.
Jag har 4 syskon och alla är äldre än mig! Det kan vara roligt ibland men allra helst önskade jag att jag var äldre än vad jag är.
Jag har en pojkvän som står mig väldigt nära.
Mitt fritidsintresse är helt klart att träna/gymma.
Jag gymmar 3-5 dagar i veckan och jag är helt besatt i det.
Jag får helt klart ångest om jag inte har tränat den dagen jag har bestämt mig för att göra det.
För ni som gillar träning och livssaker så ska ni följa min blogg.
Har ni några frågor om mig övrigt så kan ni ställa dom på min Email som ni hittar i beskrivningen eller så skriver ni kommentarer här på min blogg.
Puss.

Likes

Comments