View tracker

Tjena, idag blev de bröst/ triceps och de gick så här :

Uppvärmning 20 minuter

pullover(dropset)  40 kg x 5reps första set, 3reps andra och avslutade med 2 set 20kg x 15 

Cable cross-overs 25kg x 25reps 4 set 

Bänkpress(Dropset) 115 kg x 5 reps första set, 3 reps andra sen  sträckte jag mig och kunde inte fortsätter tränar så de blev lite cardioträning sen hem. 

Bjuder fan på veckans form (97 kg) 

Är inte där än men nån dag !

Peace.

Blog using your mobile phone - One of the best blogging apps on the market - click here!

Likes

Comments

View tracker

Hej, idag så körde vi ben/vader och  allt gick bra förutan att de var för varmt. Dagens pass såg ut såhär !

Knäböj : 5set x 15reps

Benspark : 7set x 15reps

Baksida lårcurl (maskin) : 8set x10reps 

Stående vadpress: 7set x 50 reps.

Nya Bilder kommer snart nån  gång ! 

/Peace

Likes

Comments

View tracker

Tjena bloggen, Idag var en seg dag för min del för att jag är sjuk o då var jag nära o missar mitt gympass(utegym) pga av de men så tänkte jag på vad en kompis Carl sa till mig ``NO EXCUSES`` 

Schysst o Stark  kille, Tycker att alla borde kicka in hans blogg!

http://carlosthebodybuilder.blogg.se/

Likes

Comments

You can't cheat on fitness, trust me when i say so. You either give it your all or go home !

4 weeks left and i am giving it  all i have  !

IF YOU HAVE FALLEN, GIVING UP ISNT AN OPPTION !

DON'T GIVE UP  / NEVER GIVE UP !

Motiverad mer än förr. !


Likes

Comments

Tjena, idag blev de rygg/biceps och   körde med  Intervall Löpning o de gick ganska bra. Idag  ville jag ta upp en sak som dom flesta lata människor bruka säger när en fråga om dom vill ute o springa ``nä vill inte tappa Mina Muskler``(och tror mig, känner många av mina killkompisar som säger så )  Helvete vad jag får damp när nån ge mig den fucking ursäkt !  så bjuder på en video så ni kan lära er nått för fan ! 

peace! 

/kevin 


Likes

Comments

He or she who is not courageous enough to take risk will accomplish nothing in life.

-muhammad ali

GO HARD OR GO HOME 

Likes

Comments

Myt # 1-Gör Styrketräning  dig klumpig och manligt

 På grund av det faktum att kvinnor inte, och kan inte, naturligtvis producera så mycket testosteron (en av de viktigaste hormoner som är ansvariga för att öka muskelmassa) som män gör, är det omöjligt för en kvinna att få enorma mängder muskelmassa genom att bara röra  några vikter.

så svarat är falsk !!

Myt #2-Gör Styrketräning förvandlar fett till muskler ?

Det sätt en kropp transformation sker är genom att få muskler genom styrketräning och förlora fett genom aerobics och kost samtidigt. Igen, muskler och fett är mycket olika typer av vävnad. Vi kan inte vända en i den andra.

Dear ladies what do you want ? its your choice ....

Har ni några frågor / kommentar så är de o fråga  bara 

Likes

Comments