Att bo så pass nära havet som jag gör är helt underbart! I söndags var jag nere på stranden tillsammans med familjen! Vi alla hade RN väldigt mysig eftermiddag! Det var helt perfekt väder och vattnet var alldeles lagom varmt! Eftersom att jag inte jobbade då så passade jag på att sola lite med. Fick till och med lite färg! Och jag brände mig inte ;)

Att äta frukost på morgonen är nog det bästa på hela min morgon! Nästan varje dag så äter jag min frukost efter jag lämnat av barnen på sina läger, så äter oftast frukost runt 9 tiden. Det är så skönt att kunna sitta i lugnet och äta sin frukost, och även att ha tiden till att göra något gott!

Senaste dagarna har jag gjort en väldigt enkel frukost, men vad den är god!! Jag har en mandel yoghurt dom jag har ihop med en granola med smak av kanel och sen toppar jag med färska bär eller någon frukt! Det är jättegott och speciellt med granolan och bären på!

Favorit tiden på dagen är min frukost!!

Igår så blev det en heldag på LA zoo för mig och familjen! Vi var på plats vid 11 och gick där mer eller mindre hela dagen! Det blev en rolig och mysig utflykt!

Jag tycker alltid det är roligt att åka på utflykter och göra något mer än att bara vara hemma. Barnen får så mycket mer energi och de tyckte att detta var så roligt!

Det var ovanligt lite folk i parken också så man behövdes inte trängas med andra. Vanligtvis brukar visst denna djurpark vara super full med folk, så det var skönt med mindre människor så man kunde se djuren!

Efter bil museet så åkte vi till barnens kompis för att gå på hans kalas! Kalaset hölls på en klätteranläggning. Så baren fick prova på klättring. Det fanns en massa olika klätterväggarna och andra roliga saker som de kunde göra!

Det var ett ställe med en professionell klätteranläggning! Det fanns hur många olika klätterväggarna som helst, och de var inte speciellt små heller! Vissa av dem var hur höga som helst! Men barnen var såklart på barn avdelningen av anläggningen!

Det är fascinerande hur alla barn alltid har så stora barnkalas här! På de kalasen jag har varit på hör så har de alltid gjort något stort, eller bara hyrt en anläggning någonstans. Det är aldrig någon som bara har något hemma hos sig. Det är alltid på något coolt ställe med något speciellt tema till!

Vi var i alla fall på kalaset i ungefär 3 timmar. Sedan åkte vi hem, hemma gjorde vi inte speciellt mycket! Efter att vi hade lagt barnen så beställde vi andra hem lite mat. Som vi åt ihop! Det var jättemysigt. Och även fast jag inte jobbade efter barnen hade lagt sig så var det mysigt att kunna sitta och äta och umgås ihop med familjen!

Idag har varit en händelserik dag! Jag har jobbat mer eller mindre hela dagen idag. Och vi har haft fullt upp!

På förmiddagen åkte vi till ett bil museum. På museumet hade de en hot wheels utställning, självklart så var vi där! Båda barnen älskar hot wheels och vi bygger en massa olika banor och leker med de olika bilarna nästan varje dag! Så det var en självklarhet att vi åkte dit! Så det var en massa olika hot wheels stånd där de kunde leka lite med olika bilar på olika banor, sen var det även stora "riktiga" hot wheels som har varit andvända, så det var väldigt häftigt att få se dem med!

Sen var det alltså självaste bil museumet, där hade de en massa olika bilar från olika tidsperioder. Även fast jag inte är intresserad i bilar så var det väldigt roligt och intressant att se alla dessa gamla bilar. Alla var superfina!

Sen var det dags att åka iväg till ett barnkalas!

Ja det har ekat lite tomt här de senaste dagarna! Men har inte riktigt haft tiden att skriva något, samtidigt som jag inte känt att jag har haft något att skriva om.

Som vanligt är det full fart här! Det finns alltid saker att göra!

I söndag var jag i alla fall inne i LA med Emma! Vi åkte in till The Grove för lite shopping. Det var jättemysigt och roligt att få komma ut och se lite mer! Roligt att få shoppa lite också :)

De senaste dagarna har jag haft lite svårt att sova på kvällarna, så jag har gjort det som jag brukar göra när jag inte kan sova. Jag började rita lite. Jag tycker att det är väldigt roande och avslappnande att rita och det är på kvällarna eller nätterna som jag har mest inspiration så det fick bli någon liten teckning!

Idag har jag och Kylie varit på en marknad som är här varje tisdag, de säljer grönsaker och frukt och en massa andra saker. De har ett litet tåg som åker om kring, ansiktsmålning och lite andra saker fröer barnen! Det var mysigt att få spendera lite tid ihop med Kylie!

Idag har jag och barnen varit på ett akvarium tillsammans med deras mormor och morfar! Det var en mysig dag och det var roligt att se alla fina fiskar och andra sjöväsen!

Idag har jag och Brodie spenderat eftermiddagen ihop! Jag gick ner till hans Beach camp vid 12 för att hämta upp honom. Han hade badat i sanden såg det ut som. Han var som en sandkrabba, helt täckt i sand! Vi gick sedan för att äta lunch ihop, vi var på en pizzeria, där Brodie tog en ost pizza och jag tog en kycklingsallad. Den var riktigt god faktist! Efter det så skulle vi gå hemåt igen! Vi valde att gå förbi farmers market som är här varje tisdag, de har en massa olika maträtter, grönsaker, frukter och mycket mycket mer! Det var mysigt att gå igenom och se lite hur det ser ut! Vi köpte med oss lite färsk frukt med oss hem så vi har till frukosten!

När vi kom hem så hade vi bestämt oss för att bygga en hot weels bana, med en massa olika saker runt om ring, då han ville bygga det som en stad där bilarna kunde köra igenom. Det blev väldigt många olika delar och saker! Men det var kul!

Sen var det dags att hämta lilla syster och då blev det inte så lugnt här längre!

Det var mysigt att spendera en stor del av eftermiddagen med B. Vi har planerat att ha en experiment daghärbärge på torsdag där vi ska prova lite olika roliga saker!

Detta var efter att jag trodde jag borrat av det mesta av sanden, och så lyfte jag på kepsen så var det nästan lite mycket sand där under med!

Idag har det varit en tjej dag här! De två killarna i huset har varit borta på olika äventyr!

Vi började dagen med att bygga en tågbana här i huset. Sen var det dags för oss att ge oss ut ifrån huset! Vi åkte och köpte glass, måste nog säga att det var den godaste glassen jag någonsin ätit!!! Sedan åkte vi till en lite större park där Kylie kunde springa runt och åka på sin lilla skoter. Vi åkte sedan hem för att ha pyjamas party! Vi beställde pizza och tittade på film! Vi tittade på Moana, det var en supermysig film! Det är familjens favorit film så kände att det var bra att titta på den så att man kan passa in lite mera plus att den utspelar sig på Hawaii som är familjens favoritställe! Plus att vi troligtvis åker dit under thanksgiving!

Imorgon är jag ledig och ska till stranden! Wheey! Älskar att bo så ära stranden!!

Idag har vi varit uppe hos min värdpappas föräldrar! Vi åkte upp vid 12 tiden och stannade kvar tills kvällen! Vi var där för att två av barnens kusiner döptes. Så det var lite festligt! Barnen badade i poolen innan alla andra kom dit då vi åkte tidigare än de flesta!

Mycket mer än detta har jag inte gjort idag. Vi har spenderat hela dagen där uppe! Det är mycket varmare där än var jag bor. Bergen håller borta vinden som kommer ifrån havet här! Så jag tror att det var runt 35 grader. Så när man ska springa runt efter barnen så blir man riktigt varm!!