Du kan ändra allt på en sekund. När jag är med dig kan jag andas, jag kan le, jag kan skratta jag kan känna mig glad. Men att återigen behöva säga hej då, det är jobbigt.

Ligger i sängen och lyssnar på mina två män som får mig att andas, Hellström och Winnerbäck. Dem är så fina människor, och jag vet att dem alltid finns där 24/7 i mina öron om jag velat. Och det är skönt, det är inte som att vara rädd att man är för tjock, för tråkig, blyg, klumpig, dum, hemsk och allt vad man kan komma på för att sina nära ska lämna än. Det är som om man bara väntar på att alla ska komma på vilken värdelös person man är och bara säga upp bekantskapen.
Ja jag vet tråkigt inlägg, istället ska jag försöka fly bort med musiken ett tag nu❤

Sån där seg dag, och orkar inte göra något. Igår träffade jag kompis och fick även inhandlat ett klädesplagg för första gången på väldigt länge. Yey! Hittade även ett halsband som jag fastnade för☺

Skönaste söndagen att jobba på, på något sätt gick det sådär snabbt, och det var liksom en go dag att jobba! I love it! Har fått övningsköra lite också, så det är bra det:) Men även om man vill börja plugga teorin är det riktigt svårt...

Taggar just nu för att stiga upp mot jobb imon. Nej men verkligen älskar att klockan ska ställas om imon, en timme till och sova😍 I torsdags gjorde jag och en kompis riktig spontan utgång, sjukt kul ändå! Haha dock såg man ju förjävlig ut, men väärt! Man fick ju passa på när man kan alltså.

Just nu känns det som hela jag, allt jag en gång var är borta. Det finns liksom inget kvar. Såg bilder från när jag tyckte simningen var det bästa som fanns i mitt liv. När jag fortfarande gick i skolan, när jag gick i gymnasiet och jag var ute en massa. Jag saknar alla turer vi gjorde med varandra, alla jobbiga perioder men som vi i klassen tog oss igenom tillsammans. Vi har gjort så mycket och helt plötsligt är allt det där borta. Vi dök, vi åkte skidor, vi gick turer, vi gick fjällvandring, paddlade kajak, vi övernattade i tält och vindskydd, vi satt uppe på nätterna med öppen eld och snackade, vi hade snöbollskrig, vi skrattade, vi flummade som jävla galningar och hade det verkligen bäst. Och jag saknar allt vi hade tillsammans, det gav sådan energi och kraft i min vardag. Nu måste jag försöka komma på själv vad jag vill med livet, vad jag mår bra av, och det är svårt. Det jag just nu känner ånger för är hur jag kunde kasta bort hela tvåan då jag liksom inte var nåbar även om jag var där. Jag förlorade ett av det tre åren som jag verkligen borde tagit vara på, för gymnasiet var en bra tid med dem mest fantastiska människorna. (Även om jag inte insåg det då)

Fjällvandring med boysen och min väska är större än mig själv. Vi hade det tuffaste förhållande, men vi klarade det tack vare alla goa människor. Detta var även den sista resan vi gjorde med klassen och skolan.

Var bara tvungen att ventilera mig. Men nu är det äntligen slut! Tack och hej leverpastej

I helgen var jag äntligen på besök i Oslo med min kära vän, på torsdagen klockan 23.57 startade resan uppåt för att sedan vara framme 06.00 på terminalen. Vi kikade runt 6 på morgonen genom staden och vi kände oss som riktiga turister måste jag säga! Men det var charm med det också.
Under resan kollade vi i affärer, fick satsning i Oslo av dem vi bodde hos. HELT SJUKT vad mycket häftiga hus, byggnader, broar, skulpturer det finns.
En gocart tur där jag kom femma av femma.. Bra jobbat xD
I vilket fall var det några riktigt fina dagar, fina människor omkring mig, jag hade det bra!
Nu ska jag lägga mig i sängen med älskade älskade Winnerbäcks nya skiva i öronen, han är allt för bra☺

Börjar dagen med frukost och grey's, packar lite lite kläder! Men får ta tag i det mer alltså... Sen har jag jobbat lite, och för första gången på typ två år, hoppade jag i badet för att träna med mina gamla grupp! Det var så himla härligt, det var underbart att stå där i vattnet, en tränare som säger vad man ska göra, med människor på sin bana, och så simmar man. Jag saknar det, för det var verkligen roligt, ja för tusan, jag mådde bra där i vattnet. Trots att man nog inte kunde simma mycket sämre än vad jag gjorde, ingen styrka i ben eller armar, men att komma tillbaka, det var fint!❤

Ja, att blogga har inte varit prioritet ett ser jag. Dagarna går, sommaren är slut, arbetslös och grejer. Men tur att jag iaf har jobb på helgerna med min söta små simskolebarn. Fokus just nu är att få körkort och söka jobb så att jag lyckas någon gång! Jag var så lycklig när jag tagit studenten, men nu då, vad händer nu!?

Just nu ser jag fram emot resan till Norge med min kära vän i september som vi väntat på i två år snart! Tur är det att det blir av i höst och inte förra året☺