Halloj allesammans! Tre dagar sedan vi skrev sist och skulle lämna Gili morgonen därpå. Som ni kanske förstått var vädret på Gili inte på vår sidan. Och i tisdags när vi skulle lämna ön för att åka till Kuta så blev det självklart fint väder. Vår dagliga otur med andra ord.. Vi var beredda på att båtturen skulle ta cirka 1.5 timma, vi var framme efter 2.5 timma, såklart. Väl framme i hamnen på Bali började det regna, blev vi förvånade? Nej. Dock så uppstod det andra "problem" är regnet. Det blev massa tjorv med vår skjuts till Kuta, så vi fick sitta i hamnen i minst en timma på att de skulle lösa allt. Slutade med att vi fick tränga ihop oss för många i en minibuss från 1800-talet. Fort gick det inte, men efter cirka två timmar blev vi avsläppa på den omtalade "klubben" Sky Garden i Kuta. 5 minuters promenad senare var vi framme på vårt boende, Ronta Bungalows. Där betalar vi 570.000IDR(384kr) för oss i tre nätter. Helt okej boende, ett av de fräschaste vi haft. Underbar pool och bra läge.

Vår sista frukost på Gili

På tisdagkväll hade vi planerat att prova på Kutas nattliv, och besöka Sky Garden. Vi betalde in oss där för 115.000IDR(78kr) var, och då fick vi äta hur mycket vi ville av deras buffé samt dricka hur mycket alkohol vi ville mellan klockan 17-21. Riktigt nice! Senare på tisdagkvällen mötte vi upp Karro och hennes gäng. Efter det var det "all in" som gällde, vi drack och dansade på borden om vart annat.

På onsdag vaknade vi lagom bakis till ett molnigt Kuta. Men det fanns ändå hopp om sol, så vi åt en väldigt dålig frukost här på hotellet innan vi gick till stranden. Sedan blev vi liggandes där hela dagen eftersom att solen faktiskt kom fram. Sen påväg tillbaka till hotellet hittade vi ett köpcenter, och självklart fanns det massa bra butiker. Dock sparade vi det tills igår kväll efter att vi hade ätit en grym lasagne på Deliziosa. På köpcentret hittade vi h&m, Mango, ZARA och ett jättebra supermarket bland annat! Så plånboken var lite tunnare när vi vandrade tillbaka mot hotellet vid elvatiden.

Idag har det varit en lugn dag med lite sol och mycket moln, och juste, en aning regn också. Så vi har mest varit på hotellet idag, förutom vid frukost och lunch. Vi har frukost på hotellet men den är så kass att vi valde att gå någon annanstans och äta. Sedan vid lunch hittade vi ett jättemysigt café som vi definitivt kommer besöka igen innan vi åker. Efter lunchen bestämde vi oss för att ta en massage, välbehövligt kände vi. Var och en betalde 65.000IDR(44kr) för en timmas helkroppsmassage, inte så dumt. Nu sitter vi iallafall på vår "altan" i regnet och tänker på att vi faktiskt lämnar underbara Bali imorgon. Känns ju inte jättekul.. Dock åker vi inte hem förens på måndag, utan vi stannar i Bangkok tre nätter för att slösa bort ännu mera pengar. Nä men skämt och sido, det ska bli jättespännande att bo i Bangkok tycker vi. Så ikväll blir det alltså inga större äventyr eftersom vi ska packa ihop och så.

Hoppas ni alla har en bra dag, så hörs vi snart!

Måndag 3 april

Idag är det måndag och det är även exakt en vecka kvar tills vi flyger hem till Sverige igen. Idag iallafall har vi nog upplevt vår sämsta dag hittills, och utan att överdriva så kan vi säga att allt har gått emot oss idag. När vi vaknade och kolla på himlen såg vi lite hopp om sol och fint väder. Så då tänkte vi att "ja men perfekt, då åker vi till Gili Air och chillar där idag". Men tro på fan att när vi kommer dit går det inte längre än 15 minuter innan vi börjar känna vattendroppar. Där började vår irritation att smyga fram, men vi fortsatta vidare till en strand som vi blev tipsad om. Vår första tanke när vi kommer fram "hur fan kan han kalla detta en fin strand?!?!". Så mycket koraller och skit, inte skönt att ligga där precis. Men trots detta kände vi att vi var tvungen att göra nått eftersom vi ändå hade betalat båten hit. Så vi letade upp en sån där gunga i havet som man ser överallt på bilder. Dock kan vi säga att på bilderna vi sett så har det sett mycket finare ut än vad det var i verkligheten. Men hur som helst blev det några bilder, sen åkte vi tillbaka till Gili T för där såg det ut att vara fint väder fortfarande. Vi kom tillbaka till ett mulet Gili T så vi käkade lunch direkt, på samma ställe som alltid. Vi hann mer eller mindre beställa mat innan det börja spöregna, igen. Vi blev sittandes i drygt 1.5 timma innan vi kände oss redo för att cykla hem i regnet.

Nu sitter vi och äter middag på The Banyan Tree, där vi nu är stammisar. Ikväll lyxade vi till det med lite grönsaksstavar och fem olika dippar, riktigt gott! Och vem vet, vi kanske lyxar till det med efterrätt också. Senare ikväll åker vi nog bara hem och packar ihop eftersom vi åker vidare mot Kuta imorgon.

Lördag 1 april

Goddag gott folk!
Som vi skrev i förra inlägget så blev vi upphämtade ganska precis 07.00 på lördagmorgon i Ubud för att åka till Gili Trawangan. Resan till hamnen var dryg, tog cirka 1.5 timma, och bestod av mycket "huvudnickande". Vi var ett helt gäng som åkte en gammal rishög till minibuss som även var full av väskor, därför var det rätt svårt att kunna luta sig och sova. Men väl framme i hamnen fixade vi båtbiljetten och sen slängde vi i oss någon frukost snabbare än blixten. När vi hade satt oss på båten somnade vi ganska omgående, och efter 1.5 timma så var vi framme på älskade Gili T. Det första vi mötte var det underbara vattnet, sååå fint.
Vi tog iallafall våra ryggsäckar och valde att gå till vårt boende då vi visste att det var rätt så nära. Vi blev varmt välkomna och fick hjälpa med allt möjligt som vi hade funderingar över.

Eftersom att det inte existerar bilar eller mopeder på denna ö, så hyrde vi direkt en varsin cykel. Trots att det var molnigt så valde vi att åka ner till stranden och bara ta det lugnt. Påväg till stranden bestämde vi oss för att äta lunch, och det fick bli på ett ställe som hette The Banyan Tree. Vi har ätit där fyra gånger hittills, och vi kan konstatera att maten är SUPERGOD men att servicen är VÄRDELÖS. Det tog drygt 30 minuter att få en varsin smoothie bowl första lunchen, och när det väl var klart hade de gjort fel. Så då fick man vänta ytterligare 15 minuter. Irriterade och lite småless betalde vi och gick ner till stranden. Inte den finaste stranden vi sett, ganska så "smutsig".

Vårt boende här på Bali. Det är betydligt fräschare än vad det ser ut!

Senare på kvällen tog vi det lugnt och valde att äta middag på ett omtalat ställe som hette Reginas pizza. Hur gott som helst!

Söndag 2 april

Vi vaknade upp till ett molnigt Gili (som vanligt) men valde ändå att gå ner till stranden. Påvägen köpte vi en varsin ask med frukt för 15.000IDR (10kr). Vi låg på stranden i cirka två timmar innan det börja spöregna, så då gick vi till samma ställe som i lördags och åt lunch. På grund av regnet så stanna vi där i typ tre timmar och bara åt, haha. Senare åt vi middag på ett nytt ställe, för omväxlingens skull, men det blev en liten besvikelse. Rättarna var inte som vi trodde de skulle vara, och det var inte prisvärt. Innan vi gick hem köpte vi en varsin glass för att göra våra magar nöjda. "En glass om dagen är bra för magen" ;)

Som sagt så kom taxin på fredagsnatt strax efter 02.00 och hämtade upp oss. Det tog cirka i timma till första stoppet där vi skulle få någon sorts frukost, trodde vi iallafall. Vi fick en kopp te och en halv friterad banan. Det var dock gott men kanske lite klent när man ska vandra i två timmar uppför en vulkan. Men hur som helst så fick vi en till "frukost" som vi skulle äta när vi hade kommit upp. Den bestod av en riktigt grön och omogen banan, två vita brödskivor samt ett kokt ägg. Men att vi inte fick någon lyxfrukost spelade ingen roll för när solen väl var påväg upp hade vi helt glömt frukosten. Det var så vackert! Solen gick dock fort upp och den fina himlen blev fylld med moln. Efter ett tag gick vi tillbaka till vår grupp och fick en liten rundtur på vulkanen eller vad man ska säga. Efter det var det dags att gå ner igen. Helt ärligt var det nästan jobbigare att gå ner än upp. Risken att man skulle halka eller ramla var mycket stor, men vi klarade oss nätt och jämt. När vi väl hade satt oss i bilen för att åka hemåt kom John blund fram, shit vad trött man var. Under bilresan satt vi och nickade med våra huvuden eftersom man inte riktigt kunde luta sig åt något håll och sova. Vi stannade till på en kaffeodling och fick provsmaka lite olika kaffesorter och tesorter. Vi provsmakade även lite choklad, hungriga som vi var. Vi var tillbaka på hotellet runt 11.00 och eftersom vårt hotell fortfarande serverade frukost valde vi att käka. Sen blev det att lägga sig vid poolen och bara ta det lugnt. Men självklart så började det spöregna efter drygt en timme, så nu ligger vi på vårt rum och mår efter vi har varit och ätit. Imorgonbitti blir vi upphämtad kl 7 för att sedan ta en båt till gili!!

Tisdag den 28 mars

Hallå allesammans! Nu är det några dagar sen senaste inlägget, igen, men vad gör det? Sist vi hördes så var det måndagkväll, kvällen innan Balis nyårsafton. När vi vaknade på tisdag morgon var det hur bra väder som helst, vilket var en lättnad för oss eftersom vi inte fick lämna hotellet på 24 timmar. På Balis nyårsafton ska gatorna vara tomma, alla ska vara hemma/på hotellet, man får inte använda elektricitet utan bara ljus, man ska vara tyst osv. Så det hände inte mycket under vår tisdag, vi låg mest vid poolen och njöt av det fina vädret. Sen åt vi en mysig lunch på vår lilla altan. Och eftersom det inte fanns så mycket att göra så blev det en tidig kväll för oss.

Onsdag 29 mars

På onsdag morgon var det dags att byta hotell för oss, men innan vi gjorde det så åkte vi till Balis omtalande risfält, hur häftigt som helst! Vi strosade runt där i cirka en timma innan vi åkte tillbaka. Det kostade 250.000IDR ( ) för oss tillsammans att ha en chaufför som körde oss dit, förklarade hur man skulle "gå" runt på fälten, samt att han stannade kvar och sen körde hem oss.

Efter vi hade varit på risfälten så hoppade vi av vid Ubuds marknad. Fanns hur många stånd som helst, och alla säljer mer eller mindre likadana saker. Men vi gick iallafall igenom marknaden, och halvvägs in kände vi att vi inte orkade mer och ville hem. Så då bestämde vi att vi skulle gå tillbaka någon annan dag. Påväg hem stannade vi även på ett mysigt café och åt lunch.

Sen gick vi till vårt gamla hotell och hämtade våra ryggsäckar och sen gick vi till det nya hotellet. Första intrycket av själva hotellet var bra men vårt rum alltså, USCH! Lukten i rummet gjorde så att vi fick svårt att andas och må jätteilla. Vi stod ut en natt, sedan på torsdagmorgon berättade vi som det var och frågade om ett nytt rum. Och det fick vi, lukten var inte alls densamma och vi blev nöjda.

Torsdag 30 mars

På torsdagen gick vi tillbaka till marknaden och shoppade litegrann. Sedan hade vi sett ett lunchställe som såg trevligt ut så vi valde att gå dit. Stället hette Sayuri Healing Food, ett lite speciellt ställe men de hade riktigt bra kvalité på maten. Vi köpte en varsin juice och en bowl med chiapuddig, chokladgranola och frukt, riktigt gott! Efter detta kände vi oss lata och valde att ta en taxi tillbaka till hotellet. Vi la oss vid poolen i någon timma innan vi bestämde oss för att besöka ett yogaklass en bit bort klockan 17.00. Stället hette Yoga - Under The Banyan Tree, och vi gick på sama yoga. En ganska speciell variant av yoga märkte vi snabbt. Den 1.5 timma som vi var där låg vi mest på golvet, där vi andades och stönade för fulla muggar. Meditera gjorde vi också, som sagt, det var en speciell upplevelse. Ännu en upplevelse var när jag låg och gjorde en väldigt fin ställning (liknade en skål ) så bajsade en geckoödla på mig. Trevligt va? Tappade fokus där en sväng men jag var snabbt på banan igen efter att yogaläraren hade torkat bort det. Efter denna harmoniska stund var klockan närmare 19.00 så vi stannade på en restaurang nära yogaställe och käkade middag. Det var väldigt billigt och mycket gott. Vi la oss rätt tidigt på torsdagen eftersom vi skulle med en taxi 02.00 natten till fredag. Denna taxi skulle ta oss till startpunkten för att bestiga den aktiva vulkanen Batur och se soluppgången.

Måndag den 27
Idag vaknade vi upp till regn och det kändes ju lite segt. Men trots det kände vi att vi ville hitta på nått. Så efter att vi hade ätit frukost gick vi till receptionen och fråga om han kunde boka river rafting åt oss. Och det kunde han, 10 minuter senare blev vi upphämtade och åkte väg i regent. Eftersom att detta blev så spontant så visst vi ingenting, och därav blev det tyvärr inga bilder. En glad överraskning var iaf att vi fick lunchbuffé när vi hade åkt klart. Det var jättekul och lätt värt pengarna. Vi betalde 350.000IDR(230kr) för transport dit och hem, själva upplevelsen, utrustning, lunchbuffé, vatten, lån av dusch och handduk och skåp att låsa in sakerna i.
Vi var klara vid halv två och åkte då hemåt. Och som pricken på i:et visade solen sig nästan, så när vi kom hem vid halv tre la vi oss vid poolen.

Imorgon är det Balis nyårsafton och det innebär att allt är stängt imorgon. Dock hade vi missat att även mycket var stängt ikväll, så därför blev det svårt att hitta någonstans att äta middag. Men nu sitter vi iallafall vrålhungriga och väntar på våra pizzor.

E & K

I förrgår anlände vi till Ubud runt klockan 14.00 och checkade in direkt. Resa gick väl skapligt fort, i allafall för Emma. Jag hade åkt på matförgiftning och hade en ganska jobbig biltur till Ubud. Klarade mig dock från att spy i bilen men när vi kom fram till hotellet kunde jag inte hålla emot längre. Sedan ägnade jag resten av min dag i sängen sovandes. På grund av detta fick Emma traska iväg själv för att hitta någonstans att äta lunch.
Sedan var inte vädret så värst bra heller, så vi hängde hur som helst mest på vårt rum. Detta hotell var helt okej, vi har pool och en egen liten trädgård. Men rummet är en dåligt utrustade med lite allt möjligt, plus att dörren till rummet inte går att stänga helt. Vi har fått ett hänglås för att kunna låsa dörren utifrån, funkar inte så värst bra. Trycker man in dörren kan ett barn lätt gå in på rummet.. Men vi ska inte klaga!
Hur som helst så mådde jag bättre framåt kvällen och vi gick en liten promenad för att hitta någon affär.

(Vårt boende här i Ubud)

Igår måndag den 26 spöregnade det nästan hela dagen så vi valde att ta en liten spadag. Vi tog en varsin kroppsmassage samt en ansiktsbehandling, och det gick på 170.000IDR (112kr). Sedan blev det även lite nagellacksmålning och manikyr. Manikyren kostade 60.000IDR(40kr) och att bara måla naglarna kostade 30.000IDR(20kr).

Efter detta gick vi och åt lunch på ett trevligt ställe i närheten. När vi var klara hade det blivit uppehåll så då valde vi att gå till Monkey Forest. Vilken upplevelse alltså! Vi kan ju konstatera att aporna är galna men samtidigt att de är hur gulliga som helst. Vi försökte ta bilder men de ville ju inte direkt sista stilla. Dock såg vi en apa som var grym på att posera, den satt helt stilla och gjorde poser. Sen köpte vi även bananer för 50.000 IDR (33 kr) så vi kunde få ta bilder med aporna på oss också. Vi fick dock inte bara uppleva den trevliga och mysiga sidan av dem, utan den "elaka" också. I slutet av dagen hade de snott ett örhänge samt rivits, men det fick man nästan vara beredd på känns det som. Hur som helst så kände vi oss rätt nöja efter ungefär en timma, så då tackade vi aporna för denna gång och gick tillbaka mot hotellet. Påväg mot hotellet gjorde vi ett varsitt klädköp och stannade till på ett café för en fruitshake. Senare mot kvällen blev det dags för middag och sedan läggdags.

Vad vi har gjort idag får ni läsa om i nästa inlägg!

E & K

Flyget till Bali var så najs, sköna stolar, bra filmer, god mat fick vi (trots att vi inte hade betalat för det), filt och kudde fick vi också. Resan gick väldigt fort och vi landade i Bali runt halv fyra på eftermiddagen. Det blev kaos med det första hotellet som vi hade bokat, så det slutade med att vår taxichaufför fick köra oss till ett nytt ställe där vi valde att stanna alla tre nätter i Canggu. Jättetrevligt ställe.

I torsdags tog vi en rejäl sovmorgon. Sen åt vi en underbar frukost på Nude för cirka 66 kr. Efter det gick vi sjukt taggade till stranden för att äntligen få prova på att surfa. Vi betalde 350000 IDR var, för en varsin lärare i två timmar, vatten och en kokosnöt. Det är cirka 230 svenska kronor. Vi fick två jättetrevlig och duktiga lärare som såg till att vi lyckades. Efter dessa två timmar var vi rätt så slut, och hade lindriga surfskador. Men fyfan vad roligt det var!!

Sen på kvällen tog vi en taxi för att äta middag på det omtalade "Betelnut café", men med en riktigt kass taxichaufför gick det sådär. Han körde fel flera gånger och taximätaren gick såklart. Tillslut sa Emma "måste vi betala för detta?". Och då blev han grinig, och ba" då får ni gå härifrån, UT" och precis när vi skulle hoppa ut frågade han argt " är ni från Ryssland?". Haha så konstigt. Men hur som helst fick vi en gratis taxiresa, och matstället vi sökte låg 20 meter från där han släppte av oss. 2-0 till oss. Det var fullt när vi kom så vi funderade på att gå vidare, men precis då blev ett bord ledigt. Här åt vi den godaste middagen hittills, det var så underbart gott. Sen tog vi en taxi hem och la oss mätta och belåtna.

Ända sen vi kom till Bali har det varit väldigt molnigt men igår sprack det äntligen upp! Så då blev det bara en chilldag på stranden vilket var väldigt härligt. Vi har även ätit väldigt mycket god mat. Igår åt vi middag på ett ställe som heter avokado, där hade dom väldigt fräsch och god mat. Vi tog en kycklinghamburgare med sötpotatischips och avlutade med en rawboll.

Nu sitter vi på vårt favorit frukostställe, och sen ska vi gå tillbaka till rummet för att sedan fara vidare till Ubud i 7 dagar!

Här har ni även bilder på vårt boende här i Cangu!

E & K

Latheten har tagit över och bloggen blir drabbad. Men hej igen! Sist vi uppdaterade så var vi i Hua Hin och skulle sova vår andra natt där. Sen på måndag den 20 mars letade vi upp en strand och solade under dagen. Framåt kvällen valde vi att åka till en köpcenter som heter Bluport för att äta middag och shoppa. Men så orutinerade som vi är så stängde alla affärer klockan nio, och vi kom dit klockan åtta.. Så istället valde vi att besöka två marknader påvägen hem, en vanlig marknad och en "night market". Efter det gick vi hem, trodde vi. Såklart gick vi helt fel och tappade bort oss. Hamnade någon gata fel åt höger, och lite för långt bort osv. Men till slut hittade vi tillbaka, och trötta som vi var la vi oss direkt. Men sova kunde vi inte, det var så sjukt varmt på rummet.

(Bilder på vårt boende i Hua Hin)

På tisdag den 21 vaknade vi överhettade och trötta. Vi gick till stranden, men blev inte där länge. Solen var alldeles för stark och det var för jobbigt att vara i solen, så efter drygt två timmar gick vi och käkade lunch. Sen åkte vi tillbaka till köpcentret för att denna gång faktiskt hinna kolla i butiker. Vi käkade även middag där och avslutade kvällen med ett spontant biobesök. Vi kollade på beauty and the beast, SÅ SJUKT BRA FILM! Vi som verkar få uppleva en hel del under vår resa fick även göra det under bion. Precis efter reklamen och innan bion skulle börja så startades det en gammaldags film med en man inklippet lite här och där. Skämtsamt sa jag (Kicki) "är det där deras kung eller?", (deras kung är död), vi skrattade lite åt det och kollade bak. Vi blev snabbt tysta och lite smårädda. Vi satt längst fram och alla bakom oss hade ställt sig upp och kollade på oss som om vi vore dumma i huvudet. Det var alltså ett klipp för att hedra deras kung, och snabbt blev det pinsamt för oss. Men hur som helst kollade vi på bion och gick sedan hem.

Onsdag den 22 mars, dagen vi skulle åka taxi till Bangkok för att sedan flyga till Bali.
Vi solade som vanligt, och sen åkte vi till en annat köpcenter för att käka middag. Efter det åkte vi tillbaka till hotellet för att vänta på taxin som skulle komma klockan tolv. I väntan på detta så var vi tvungen att gå på toa och vi hade redan bett vårt hotell om så mycket, så vi valde att låna en toalett någon annanstans. Vi fick låna en toalett på ett massageställe där vi möttes av ett gäng ungdomar som tatuerade varandra, väldigt rolig syn haha.

Taxin kom och vi åkte. Resan skulle ta cirka tre timmar, den tog 2.5 timme för han körde som en galning. När vi kom till flygplatsen så hade vi drygt 7-8 timmar att döda.. men på nått vi så fick timmarna gå relativt snabbt och vid halv elva lyfte planet mot Bali.

(Lagomt slitna tjejer på flygplatsen kl 6 på morgonen)

Nästa inlägg får ni läsa mer om vår resa till Bali!

E & K

Lite efter med uppdateringen igen, sorry! Men som vi tidigare skrev tog vi massage på fredagen(hur skönt som helst), samt bara tog det lugnt eftersom värdet inte var så speciellt sol och bad vänligt. Det var mer eller mindre det enda vi gjorde på fredagen. Förutom att äta en sista middag på vår favorit restaurang. Sen på lördagen ställde vi alarmet 07.00 för att hinna packa ihop, äta frukost och checka ut innan taxin kom vid 09.00. Precis när vi skulle gå till taxin började det spöregna, men det slutade ganska direkt.

Vår supergoda frukost innan vi for till hamnen, samt vårt rum i Koh Tao.

När vi kom till hamnen skulle vi fixa båtbiljetterna, och det tog sin lilla tid kan jag säga. Den kö som vi skulle stå i var seriöst 500 meter lång, och med nästan bara backpackers. Där stod vi alltså och trängdes med massa folk och deras ryggsäckar. Vid detta tillfälle var inte vårt humör det bästa, det var varmt, svetten rann och det var folk överallt. Men efter cirka 45 minuters köande fick vi våra biljetter och väntade sedan på att få gå ombord. Vi var helt säkra på att vi skulle åka med en båt direkt från Koh Tao till Hua Hin, men så var inte fallet. Tydligen var båtturen enbart 1.5 timma typ. Sen skulle vi sitta och löka på en buss till klockan fem. Detta kändes ju ganska drygt men vi hade ju inte så mycket till val. Timmarna gick och klockan blev 17.00, tror ni vi var framme, nej såklart inte. Det var vägarbeten överallt, och bilköerna var enorma.

Men när klockan blev 19.00 då stannade bussen och folk börja hoppa av. Härifrån valde vi att gå till vårt hotell, och det gick rätt fort. Vi checkade in, lämnade sakerna och gick sedan direkt och käkade. Sen var det självfallet läggdags.

Idag har vi inte gjort mycket. Vi tog sovmorgon och gick sedan för att hitta någonstans att äta frukost. Vi hittade ett jättemysigt fik där vi valde att äta. Efter det gick vi till stranden, och det var väldigt fint. Meeeeen, det negativa med fina vita standstränder är det där jävla sanden. Det har varit en ständig kamp idag, vi mot sanden. Spelade ingen roll hur man gjorde så fanns det sand överallt. Hemskt att smörja in sig, rena rama kroppspeelingen. Även nu efter att vi duschat så finns det sand kvar på kroppen. Men men, så kan det vara. Ikväll har vi iallafall tänkt att besöka ett köpcenter som ligger en liten bit bort från vårt hotell. Kanske vi väljer att inviga en tuktuk ikväll, vi får se.

Peace out, vi hörs imorgon!