Hejsan! Har inte haft tillgång till så mycket internet under veckan, så har inte haft möjlighet att blogga. Har iallafall varit hos våra släktingar i Durham hela veckan. Vi har varit på baseboll, middagar, solat, badat, varit på zoo och bara umgåtts. Har faktiskt varit skönt att vila från sociala medier ett tag, om jag ska vara ärlig! Tänkte lägga in en bilbomb för att summera lite.

Just nu ligger vi och slappar på ett hotell i Jacksonville, imorgon åker vi tillbaka till Miami för att avsluta veckan med lite lyx.

Hej! Igår var vi på sea world för att åka karuseller och titta på en massa vattendjur, vilket jag hade sett fram emot såå länge. Tyvärr så förstörde vädret för oss,
men hann iallafall åka 2 berg och dalbanor som var riktigt roliga! Inget man kan jämföra Sverige med haha. Hann även se både delfin och späckhuggarshowen, vilket var super häftigt och klappa delfiner! Så man kan ju inte säga att hela dagen var förstörd.

I förrgår var vi på shoppingtur igen, hittade lite smått och gott till mig själv. Bland annat en till väska från Michael Kors! Köpte även några presenter samt en klocka till Adam. Blev många fynd.

Idag ser det även ut att bli dåligt väder på förmiddagen, så vi får se vad dagen har att erbjuda. Puss på er

Hej på er! I förrgår kom vi fram hit till Orlando och vi ska vara här ända fram till på måndag. Ska bli så himla skönt att ta en paus från allt släpande av resväskor haha..

När vi kom hit i måndags hann vi inte göra så mycket mer än att spela minigolf och handla en massa mat och dryck inför denna vecka, eftersom att vi bor i en lägenhet så har vi tillgång till eget kök, vilket är underbart! Vi käkade även en italiensk middag "hemma".

Igår var vi på Magic Kingdom Park, har varit där förut men var fortfarande lika taggad. Verkligen älskar Disney, musiken rollerna och allt! Tror att jag och Emilia var mer taggad på den dagen än vad min lillasyster var haha. Fyrverkerierna på slutet av dagen var helt magiskt.. Fick dessvärre inget kort på de, så har lånat en bild nedan.

Nu sitter jag på balkongen och ska strax käka lite frukost, efter de blir det bara poolhäng hela dagen! Puss på er

Juste! Var även på en liten shoppingtur i söndags och fick då en MK väskan av mamma och pappa, såå himla nöjd. Dem är bäst.

Hej på er, idag åkte vi till Naples som tog ca 6 timmar från Key West! Hann läsa ut min bok under bilresan så måste leta upp en bokhandel.. Men har tyvärr inte hittat någon här ännu.

Idag har vi bara strosat runt lite och käkat på en Italiens restaurang "Café Milano" som hade en super god risotto. Verkligen älskar personalen som jobbar på alla restauranger här, de är super trevliga och har en bra service, man blir på sådant gott humör efter varje besök!

Just nu ligger vi och kollar på baseboll i sängarna och bara slappar! Imorgon blir det sol och bad, puss på er.

Hallå! Idag har vi tillbringat halva dagen ute på havs, riktigt mysigt var de. Vi fick de otroligt fina platser här nere och en massa fina hus längs vattnet. Skulle helt klart kunna flytta hit, är helt kär i denna plats. Dock kostade ett hus kring 30 miljoner haha, såå blir inget av med de!

Vi har även testat på den berömda efterrätten Key lime pie, som var super god. Något man även blir lång och smal av i stora mängder.. Med det är absolut något som jag kommer att äta i fortsättningen!

Vi har självklart hunnit med att sola, bada och träna!! Nu ska vi ner och kolla på solnedgången kram

Godmorgon, har fortfarande inte kommit in i tiden här... Just nu är kl 5 på morgonen och jag kan inte sova! Hoppas att kroppen ställer in sig snart.

Igår bestod dagen av mycket bilåkande, som tur var så regnade de hela vägen ner till Key west. Så inga soltimmar gick till spillo. När vi hade checkat in på hotellet kom solen fram, så då passade vi på att lägga oss nere vid Poolen.
Det är såå himla fint här, kritvit sand och blått hav, helt underbart.

Idag ska det bli jättefint väder, blir bara pool häng och lite gym för idag. Men sånna dagar behövs här nere!

Hallå! Idag var första dagen här i Miami, så himla fint här nere och otroligt varmt. Väldigt fuktigt i luften och tropiska vindar. Idag åkte vi till Miami Beach för gå en strandpromenad och kika lite, vi kommer förmodligen att bo där i någon natt innan vi åker hem. Ska bli riktigt mysigt!

Efter de så åkte vi tillbaka till hotellet för att sola och bada, vi var även till Walmart för att handla lite inför bilresan imorgon. Då vi åker ner mot Key West för några dagars solande vid stranden, ser verkligen fram emot de!

Nu ska vi leta på en restaurang för att käka lite kvällsmat. Puss

Godmorgon på er! Igår lyfte planet hit till London vid 18 tiden, som tur var hade vi medvind så resan tog runt 2 timmar cirka. Vi har precis käkat frukost och ska snart sticka till flygplatsen igen. Idag går flyget kl 12 och det tar runt 9,5 h.... Kommer få rus haha. Vi är framme runt 22 svensk tid, så kl är väll 16:00 där typ. Skönt att man sparar 6 h av att flyga dit!

Här kommer lite bilder från gårdagen

Hej på er! Har inte blivit mycket till bloggande på senaste tiden.. Men har verkligen inte haft ork till de. Ska försöka komma igång nu när jag har lite intressanta saker att blogga om. Det är nämligen 6 dagar kvar tills jag ÄNTLIGEN åker till USA!!!

Så igår försökte jag packa lite smått, tycker det är såå himla svårt. Vet inte alls vad jag ska ha med mig. Vill även kunna köpa så mycket som möjligt där, så det gäller att packa snålt. Vilket jag är sämst på haha.

Just nu är jag påväg till Uppsala för att hälsa på min lilla tremänning Vera, ska bli så mysigt! Bilder kommer. Puss