Lördag: Avresa & första kvällen
Söndag: Stranden & Barrunda
Måndag: Trampbåt och slappdag
Tisdag: UV-party

Fick en shot uppkallad efter mig med tre olika spritsorter, en Feliciana. Smakade fruktansvärt men slank ner ett par stycken ändå.

Onsdag Dag: Partybåt
Onsdag Natt: Foam party på BCM
Torsdag: Tacokväll och Grabbarna Grus
Fredag: Midsommarlunch på Vistasol
Midsommarkväll på Tivoli, Nord & Grabbarna Grus
Lördag: Sista dagen

Fredagsmys med fredgasmys
Clara 19 år
Söndagspromenad och mera mys vid Hanatorp

(som ni säkert ser är typ alla bilder screenade så alltså inte mina, men tror det är ok)

Kullaberg ser inte mycket ut för världen och eftersom det till största del har varit stängt så har vi aldrig fått uppleva det. Därför tog vi chansen när det var liveband och vi var sugna på att gå ut! Älskar ju livemusik så kvällen hade potential redan från början och jag hade jättekul! Jag, Amanda, Julia och Clara började hos Linnea vidare till Kullaberg och avslutade sedan hemma hos Bertil! Morgonen efter kom mamma och hämta oss för att jag skulle jobba.. Det gick förvånansvärt bra så det blev en väldigt lyckad helg!

Årets kräftskiva började hemma hos mig runt kl. 5 i lördags. Kräftor är väl inte min favoriträtt så jag åt kyckling istället men sak samma, det är känslan som är det viktiga! Vi sjöng dom klassiska snapsvisorna och fortsatte dricka och äta massa gott tills klockan slog 22 då vi började bege oss mot Varberg för en kväll på Societén! Jag och mamma hade slagit ihop våra vänner under kräftisen och det var riktigt roligt faktiskt! Någonstans under bilturen ner till Varberg slog det till ordentligt och det blev en kväll vi tidigt skulle glömma. Inte nog med att vi druckit sedan kl 5 så hamnade vi vid ett drinkbord där den ena drinken efter den andra slank ner. Härligt att 5/6 i ett kompisgäng spårar ur på en och samma gång.. Men trots allt hade jag nog en väldigt rolig kväll och alla kom hem så gott som välbehållna!

I fredags började kvällens roligheter med middag hos Boqvist följt av att jag och Linnea tillsammans med våra föräldrar åkte in till Göteborg för att lyssna på Klackarna i taket! Det var precis vår musiksmak med gamla godingar som man kunde sjunga och bugga loss till på det lilla men packade dansgolvet! Även goda drinkkannor gjorde saken ännu bättre! Slutade kvällen skavfötters med my best bae <3

Hotellfrukost(!!)
Utsikten vi hade från toaletten
Lunch på TGI Fridays

​I tisdags tog vi tåget upp till Stockholm för att se självaste Queen B! Vi bodde på Scandic hotell vilket var jättefint, extra cred till den fina utsikten från toastolen och till den underbara frukosten! Beyoncé är ju så otroligt fin på alla sätt och hennes show var fantastisk! Älskar att alla på scenen är tjejer och att hon har så mycket dans i showen, hela hennes uppträdande är så mäktigt och har sån power så jag vet inte vad jag ska säga mer än hon var så grym!
Dagen efter strosa vi runt i Stockholm och shoppade lite, vi åt även på TGIF som var jättefint och allt men inget jag häpnade över. Vi tåg tåget hem dagen därpå och det var en jätterolig mini semester!

Fick reda på halv 9 igårkväll att jag inte behövde jobba idag så jag slängde ihop en väska och tog bilen ner till Ebba i Varberg. Kvällen blev kanske inte som vi tänkt oss men idag bestämde vi oss för att åka till Strömma Farmlodge och fika och även till Öströö fårfarm, men på vägen dit körde vi fel och hamnade på Ästad Gård. Ett så himla fint ställe verkligen! Vi gick runt över hela gården och bara njöt av den fina omgivningen och den fina spa-anläggningen! Satte oss även i en sten med grymt selfieljus så vi passade på helt enkelt. Sen tog vi en snabbtur till fårfarmen och kollade snabbt sen till strömma och fikade! Väldigt mysig dag!