Ett besök på Ladurée var ett måste för oss i Paris. Vi var ju bara tvungna att testa deras omtalade macaroons och bakelser. Lika gott som det ser ut var det också. Ni finner detta på Champs Elysées.

Trots den resdag det är så hann vi med att besöka det fina shoppingcentret Galeries Lafayette. Ni ser ju bara hur vackert det är.

I skrivande stund befinner vi oss på flugplatsen och resan har lidit mot sitt slut. Ofattbart vad dagarna har gått fort. Återigen vill jag tacka min fina storasyster för de här dagarna med dig i Paris. Gud vad jag är tacksam.♡

Vilken onsdag vi haft och Paris fortsätter leverera. Dagen började vi med att köpa med frukost för att sedan sätta oss i en park och bara mysa. Kvällens middag blev på den berömda restaurangen Hard Rock Café. Och vilken burgare. Man blir mätt bara av att titta på den, haha!

Imorgon är sista heldagen här, så den får vi ta vara på till max.

Ni som känner mig väl vet att jag inte kan gå ut ur en sminkbutik tomhänt. Och det hände inte här heller. Vi råkade hamna inne i den största Sephora jag någonsin besökt och några härliga produkter fick följa med mig hem.

Den omtalade foundationen från Too Faced, Born this way i färgen Natural Beige. En concealer och det populära rouget från Nars, Orgasm. Jag kunde inte låta bli att köpa Too Faced "Lip Injektion", ett läppglans som ska få läpparna att se större ut och över alla förväntningar så fungerade detta faktiskt!

Efter en lång dag strosandes på Paris shoppinggata så fick vi med oss en del godbitar hem. Senare mot kvällen avnjöt vi en supergod Italiensk pasta och därefter tog vi en lång promenad hemåt. Under promenaden gick vi på några av Paris berömda sevärdheter. Personligen tycker jag att de flesta sevärdheterna gör sig bäst på kvällen.

Klänning - Dry Lake / Väska - Mango

Godmorgon Paris! Alldeles strax vankas det brunch innan vi ska ta reda på vad Paris har att erbjuda i shoppnigväg. Hoppas ni får en bra dag!

Hej från Frankrike och Paris, nu är vi äntligen här! Ser ni hur mysig vår franska balkong är som vi har till hotellrummet? Likaså är utsikten. Kollar man noga så skymtar vi faktiskt Eiffeltornet.

Vi startade med att cykla genom Paris, vilket var så mysigt! Nu är vi tillbaka på hotellet och tänkte göra oss i ordning för middag.

Äntligen har vi anlänt till flygplatsen i Köpenhamn. Idag åker jag och min storasyster till Paris och som vi har längtat att få spendera dessa dagarna tillsammans. Denna resan var en överraskning som jag fick som gåva i studentpresent av henne. Älskade storasyster, vilka dagar vi ska få spendera tillsammans. Och gud så tacksam jag är över att ha dig vid min sida genom allt.