We flew from New Jersey to California and Los Angeles! There we met up Felicia's mom at the airport and then we went to visit more relatives! The pictures below are from Aunt Gloria's house.

we had so much fun in california, thank you Gloria for the guided tour in Beverly Hills, Thanks to Jim, Trish and Barbara for letting us stay at your houses. Love you all very much!

Santa Monica Beach

San Diego and the mexico area in downtown LA.

My cousin Jim, us and his family! <3

Downtown LA!

We also visited Felicias godmother Barbara and her family in Malibu1 <3

we went to Six Flags!

Malibu by night

Open house! This one is neigbour with Jim carey and goes för 12 million Dollars.

Venice beach

Efter en hetsig bussresa från NY med mycket irriterade New York bor så kom vi äntligen fram till Don!

Han har ett helt fantastiskt hus från 20-talet i collingswood, Dessutom är Don världens absolut bästa farbror <3

Don tog med oss på en carshow! Jätte många fräcka gamla bilar!

Bilder ifrån south street i Philadelphia! och Old town.

Liberty Bell

Philadelphia Museum Of Art

Salvador Dali och Monet. m.m

Vi hälsade på Felicias Kusiner Audree och Ryan samt deras mamma Aimy i Wildwood!

En semesterort nära cape may!

Vi hälsade även på Felicias Uncle Dominic och hans familj. Superfina!

Don and our new cousin.

Felicia and her father.

​Joe came home from Brazil so we had dinner at a nice italian resturant down town in Collingswood. relly nice food! And so nice to se Joe again! Tomorrow we are going to Los Angeles!

Nu är första veckan på resan avklarad! Vi har haft det superbra i NY! Nu har vi begett oss vidare till Collingswood i New Jersey för att hälsa på Felicias släktingar som bor precis utanför Philadelphia.

Här är det mycket trevligare människor och lungnare stämmning. NY borna är väldigt stressade av sig och är inte direkt de trevligaste man stött på. Men men vi hade kul! Här nedan ser ni lie av bilderna vi tagit!

Utsidan av vårt hus vi hyrde i Union City. Pluss husdjur <3

Vandrat omkring i lower manhattan.

Utsikt och mat på rooftop bar.

Kollat i massvis med roliga och knasiga affärer.

Halloween butik.

PIZZA PASTA PIZZA

Vi var på Broadway och såg Les Misérables.

Mycket bra!

Stand up på Broadway comedy club! Arkadhall och Felicia som absolut inte kan bestämma vilken ryggsäck hon skall ha.

​Sista kvällen blev det drinkar, ett skräckhus och en  burlesque show i skräcktema ;)

Mer sightseeing på Manhattan
Andra dagen i New York och vi har vandrat runt en himla massa. Vi gick ifrån Harlem ner till Madison squuare! Fötterna värker och vi har fått tejpa ihop dem lite. Så mycket att se och så roligt! Men det är dyrt som sören här nu när kronan är så låg så vi försöker göra så mycket free stuff som möjligt! Som att gå och bada i central park tex ;D Kul att se lite annat än bara turist sakerna med.

Och pizza för 1 dollar slizen finns det överallt! :D Men vi unnade oss att äta på en irländsk resturang vilket var supergott det med.

Marknadsdag & Shopping

Ground Zero & One World Trade Center

Lasker Rink

Vintertid är detta en skridskobana, på Sommaren en pool som är öppen för allmänheten och gratis att besöka. Barn får gratis lunch! Ligger i Central Park nära Harlem.

Utsikt ifrån balkongen i huset där vi bor, Union city New Jersey. När vi kom fram igår var klockan 01.30 amerikansk tid, vi hade varit uppe i 18 timmar och var helt slut. Flyget tog bara 8 timmar, men det var långa köer på flygplatsen för att få komma in i landet.

Väl i New York så tog det en stund att hitta rätt buss ut till New Jersey, men tillslut löste det sig.

Times Square

Vi tog en promenad till Central Park. Behövde svalka oss lite efter ett tag, vi gick in och tog en öl på Tavern on the green. Fint ställe med trevlig personal, det var även ett live Jazz framträdande.

Tavern on the green

Strawberry fields
John Lennon memorial

Mysigt i Central Park

Stardust Diner
Jätterolig restaurang där personalen drömmer om att bli broadwaystjärnor, dom uppträder och sjunger. Mycket show och mycket mat. Såklart blev det Mac and cheese för Felicia och Adrian åt en mumsig hamburgare. Sjukt god lemonad har de också! Efterrätt blev en "adult milkshake" =)

230th Rooftop Bar

Fantastisk utsikt över Manhattan får man härifrån! Vi gick upp en snabbis och drack varsin jättegod drink och njöt av utsikten. Rekommenderas verkligen till alla som åker till New York.

På kvällen gick vi sedan på New York Comedy Club. Vilket var jätteroligt!

Sista dagarna innan New York spenderas på den lugna skånska landsbygden. Här har vi haft det jättemysigt! Ätit massa god mat och träffat Adrians släktingar.

Börjar bli lite nervöst inför imorgon men skall bli så kul att äntligen åka! 😄

35 graders värme väntar oss! Jag hoppas att även ni ska få lite sommar!

Hej! Jag och Adrian har bestämt oss för att starta denna blogg där vi kommer lägga upp bilder och skriva om vad vi har för oss på våran resa! För er som inte vet så skall vi först åka till USA där vi skall hälsa på mina släktingar och turista runt i 1-2 månader. Sedan åker vi vidare till Australien där det är tänkt att vi ska stanna ett år.

Den 31 juli går flyget!

Det skall bli så sjukt roligt! Här bjuder vi på lite bilder från de senaste veckorna! Vi har varit och badat och varit på Marstrand, Åkt båt och suttit och pussats i slottskogen.