Hej fina ni ❤

Ett bra tag sedan jag bloggade sist. Men kommer ju inte på vad jag ska blogga om. Mitt liv är inte intressant! Men om alla som läser detta kommenterar (som har en blogg) kan jag få börja följa nytt folk och kanske inspiration!

Hur som haver så har iaf sambon haft semester i 3 veckor. sjukt sköna 3 veckor. Har spenderat nästan 1 vecka ute på sjön med den lilla båten. Just nu tog vi en kvälls tur och badade. Hundar och barn (freja) är nöjda och jag får njuta av solen ett varmt berg!

mycket grillat och midsommar var Jenny och Anderson med ut på sjön och sov i tält 2 nätter. Snart dags för större båt så alla får plats plus hundar 🤣

På måndag börjar Patrik att jobba igen och jag väntar svar från en om jag får jobb eller inte eftersom att jag tyvärr blev arbetslös 3 dagar efter att jag kom hem från Grekland.
Om det inte blir jobb får jag väl nöja mig med att gå hemma under tiden och va hemmafru!

Har även skaffat mig ett till djur. denna gången blev det en sköldpadda vid namn Klara. Och just de ja jag fick ju även en till hund. Saga.

Men nu blir de allt inga mer djur fören vi flyttat till hus 😂

Glöm nu inte att kommentera en "." eller va som helst så jag får nya följer.

Puss och kram 😘😘

God kväll fina ni ❤

Igår var det en toppen dag. Var ner till caféet och käkade frukost och träffade Malin, Jon och Cindy. Malin fick en kylskåpsmagnet och Cindy fick en söt klänning som jag köpte med från Grekland.
Sen skrev pappa att vi skulle komma till Grums. Dags för en ny familje medlem. Väl där möter hon oss. Vår lilla schäfer bebis 😍 Roxy bossig som hon är blev lite sur men en promenad löste allt. Åkte tillbaka till Säffle och badade lite sen hem och städa. Ena katten och Saga (hunden) gick jätte bra överrens. Idag har de vart promenader, landet och badat som varit i fokus. Sjukt härlig dagnationaldagen.

Grattis Sverige 🎀🇸🇪

Hoppas ni haft en grym dag 💙

God kväll fina ni ❤

Dagen började med frukost och möte som startade klockan 9. Satt inte värst länge på mötet så jag och mamma tog bilen och åkte och kollade på ett slott sen åkte vi även och drog en ragg på Skara sommarlands parkering. 😎 Åkte tillbaka till hotellet och mötte upp dom andra för att käka lunch. Gick tillbaka till hotellet och strosa runt innan vi bestämde oss för att ta en promenad, kollade på domkyrkan och dom jätte fina gravarna från 1800-talet. Sov lite innan det var dags att göra sig iordning för 3 rätters middag på stads hotellet. Underhållning efter det och sen var de dans. mycket trevligt och härligt folk!

Tyvärr kom det tragiska beskedet att en fin tjej från Säffle idag lämnat oss så vill även sända en tanke till dighoppas du har de bra nu på andra sidan och du kommer att vara saknad av många! 🌸

Hoppas ni andra har det bra. 😚

God morgon fina ni ❤

Igår var de första dagen Riks mötet för länkarna (stöd medlem som jag är). Klockan 12 ca åkte vi från Säffle och va framme i Skara klockan 15 ca. checka in på hotellet och gick en sväng på stan. Första mötet började klocka 19.00 och de var mer medlensvård. medlemmar från Sverige och Norge fick berätta sin livshistoria och hur dom kom ur sitt missbruk. Rätt intressant att lyssna på faktiskt. Mötet var ca till 21.00 ochgick vi hela gänget ut på stan och hittade en kina restaurang. Mycket god mat och skoj. Sen vart de sängen. fortsättning fortsätter ikväll 😚

Ha en fin dag ❤

God morgon fina ni ❤

Har ni de bra? själv har jag de toppen!

Igår var de en liten spännande dag, låg i sängen en bra del av dagen. sen vid 4 gick vi till Patriks mormor och käkade mat som vi gör varje tisdag. Efter vi vart hos mormor så kom min mamma och hämta oss så vi fick åka och handla lite. Sen åkte vi och släppte av Fredrik och Patrik hemmadom fick spela. Jag och mamma åkte vidare mot tösse. Väl framme i tösse mötte vi upp en tjej. Dags för mig att få bli lite bruna ☺ Körde en lätt spraytan, så jäkla snyggt med brunt. Verkligen älskar det! Åkte hem och hämtade Jennyhon fick följa med hem. Gjorde ett sett naglar på henne. Följde henne hem och satt utanför en stund och pratade då vi mötte på lite folk. Väl hemma igen blev jag också sugen på ett par naglarsatte mig och började göra på mig själv. Haha de är intelätt, klockan 1 i natt var jag färdig men hade jag rök paus och mat paus också.

Idag blir det att åka och hämta lite nya möbler och fixat en överraskning åt mamma som ska fixas sen vid 16.30 en liten försenad morsdag present.

klocka 6 ikväll blir det tillbaka till tösse och göra en lash lift. Provar något nytt innan de är dags för ordentliga fransar.

Hoppas ni får de toppen 😚

Hej fina ni

Hoppas ni haft det bra, Det har iaf jag.

Inte bloggat på ett tag, inte funnits så mycket att blogga om.
Men denna helgen har vi vart ute i stugan jag och Patrik. Packade bilen full i fredags och drog oss mot duse. Strålande sol och härligt. Grillade lite och testade fiska men de var inte så bra fiske ställa iaf inte för att kasta. Patrik somnade tidigt eftersom att vi hjälpte hans bror att gräva grus hela förmiddagen. Själv somnade jag vid 4. Lördagen var lugn till att börja med. Käkade frukost och så. Sen vid lunchtid kom Denny och då blev det full rulle. Gick till campingen och badade och sen köpte glass.
När vi kom tillbaka till stugan var Mamma, Marlene och bon där. pratade en stund med dom sen drog dom och vi tände grillen.
Denny sprang runt och lekte och vi satt och njöt av solen. testade att fiska lite med de blåste för mycketman såg inte flötet.

Idag vart de inte mycket gjort. Mamma kom ut strax efter vi vaknade. körde på en stenkant som var vass så de blev hål i däcket , lika stort som en 5 krona. Men käkade frukost först sen packade vi bli en under tiden vi väntade på att kjell-åke skulle komma med fälgkors.

Nu sitter vi alla här hemma i soffan. Denny spelar på telefonen och Patrik spelar han med. Strax åker Lilleman hem så då lär jag tvär slockna direkt.

🌸Hoppas ni har en bra dag. Speciellt ni mammor de är ju eran dag idag 🌸

God morgon fina ni ❤

Veckan har vart lugn och fin! Tisdagen kom vi ju hem från Grekland så halv 1 på natten va vi hemma.
Onsdagen hämtade vi hem katter och hund och bara softade i sängen
torsdagen låg vi också bara i sängen hela dagen på kvällen var vi väl ut en sväng men det var inte länge.
Fredagen var vi hos Emma på kvällen och kollade på skräck film. dock var den så dålig och Patrik blev dålig så vi gick hem.
Lördagen vart det full fart, Pizza till frukost sen bestämde jag att vi skulle gå ut till Patriks mamma som bor 6 KM ut näset och ta en kaffe. sagt och gjort vi gick. Blev där några timmar sen var det bara att gå hem igen som tur var så skulle mamma hem från Grums och hämtade oss halvvägs in till Säffle. Kvällen beställde vi familjepizza och la oss i sängen med film. Tills Emma K skrev att vi skulle ut på fest... Kände verkligen att jag ville sova men hon lyckades övertala mig så de fick bli en sväng till krogen. Hemma vid 1 tiden att så farligt var det inte. Söndagen vaknade vi vid 1 tiden och mamma ringde och sa att jag skulle komma ner till Pizzerian. Mötte upp henne, Annica, Tobbe och Mickan. Snäll Tobbe som bjuder mig mat. Tröttnade på dom eftersom att vissa där inte var ett dugg nyktra så tog med mig Patrik och gick till indianöa och badade hunden. Hem och dammsuga och vika kläder sen kände jag för att ta första fisketuren för i år. Patrik drog upp 2 fina abborrar och jag fick en abborre och en gädda.

Tänk att vi fick med oss värmen från Grekland för vilket toppen väder det har vart 😍

Hoppas eran vecka har vart toppen ❤⚘

God morgon fina ni ❤

Dagen igår blev riktigt lång. 12.30 hämtade bussen oss på hotellet åkte till flygplatsen på en kvart. Checkade in bagaget och gick upp en trappa för att få i oss mat.
Är ju verkligen inte en fräsch flygplats. Skulle på toaletten och det stinker urin överallt och ingen toalettsits. fy va så nära på att spy 😷
Men vi fick i oss mat och fick gå på flyget väldigt fort. Hela flygresan tog 4 timmar tillbaka till Sverige. Lyfte klockan 14.00 Grekisktid Och landade 17.00 svensk tid.

sov faktiskt 2 timmar ungefär på planet och kollade film på mobilen resten av tiden. Rätt drygt att flyga.

Gick av planet och in på Arlanda. Fick våra väskor fort. Skönt att få komma ut och få frisk luft och röka. Tog bussen till parkeringen och lastade bilen.

Jag körde första biten till Enköping. Där mötte vi upp familjen Engvall och käkade Max, sa hejdå till dom och tack för allt sen vidare mot Värmland. I Örebro ville mamma ta över och köra så hon körde till Karlskoga sen tog jag över igen. Hela vägen till säffle och mötte upp Marlene som hade våra hem nycklar. Sen vidare mot Mellerud då mamma ville att vi skulle hämta hennes hund. Trött och sliten men Mellerud kom vi till.

Tror alltid jag sett Zelda bli så glad 😂 hon flög å gnällde och va bokstavligen överallt. Jag körde hem igen och de var sjukt jobbigt att köra när man är så trött. Men de gick hur bra som helst.

Bästa på hela dagen var att komma hem till sitt eget hem och få sova i sin egna säng med sin egna sambo 😍

Idag blir det städning och tvättning. Samt hämta hem katter och Hund. skönt att dom små liven kommer hem igen.

Ha det bäst nu 😘😘

God dag fina ni 🌸

Gårdagen var helt okay! Badade som vanligt mycket i poolen och lekte med barnenförmiddagen och sen på eftermiddagen gick jag och Patrik in till byn och shoppade de sista. tog en sjukt lång strandpromenad bara han och jag sen en pizza på restaurangen.
Gick tillbaka till hotellet och vilade lite sen gjorde vi oss iordning för en utekväll. jag, mamma och Patrik gick först till YOLO bar sen så klart till Bondi. Helt okej kväll.

Idag har vi packat det sista och ni sitter vi och väntar på bussen till flygplatsen. klockan 14.00 går flyget och 17.00 är vi i kalla Sverige igen.

Hoppas ni har en bra dag

God kväll fina ni

Chill dag idag. Vaknade vid 9 tyvärr igen av att städerskan knackade på och frågade om vi behövde ha de städat.. Törligt att dom ska komma så tidigt 😅 Käkade frukost och sen var de raka vägen till solstolarna. Mycket bad och lek med boll.
Vid 2 tiden gick jag och Patrik in till byn för att köpa salva på apoteket.
Sen har vi legat vid poolen nästan hela tiden. Vi och familjen Engvall gick in till byn igen vid halv 6 tiden. Dom ville shoppa lite och vi skulle tatuera oss.

Sagt och gjort. Tatuering blev det Patrik allra första tatuering fick jag äran att betala och välja 😍 Han fick "King" på handleden och jag gjorde "Queen"

Efter tatueringen gick vi till hotellet igen. spelade lite air hockey med barnen och handlade det sista

Imorgon är det dax att börja packa väskan. Vill verkligen inte åka här ifrån.. Men blir det som planerat åker vi igen om ett par månader.