Igår efter jobbet åkte jag och Henke till hans syster, hängde där tillsammans med dom och Henkes bror med barn också. Vi käkade pizza och pratade, mycket trevligt! 😃 Vi åkte inte hem förrän runt halv ett på kvällen. Somnade efter ett så imorse tog vi sovmorgon till tio, mycket skönt och välbehövligt! Vi hade ingen frukost hemma så vi var tvungen att åka handla det första vi gjorde imorse, efter det så har vi bara städat upp här hemma. Klockan sex idag så kom Wilma och Jesper hit för att äta middag, Henke hade lagat en väldigt god pasta 😍 Ikväll så har vi varit och spelat bowling, Filip var också med och jag kom inte sist iallafall, det gjorde han så det var tur 😉 Nu tittar vi på film hemma hos oss och killarna är ute på krogen, får väl se när vi hämtat dom när vi får gå och lägga oss! Godnatt ❤

Gårdagen och dagen har varit bra, igår slutade jag sent och sen till middagen kom Henke hem. Mysigt värre!! 😍 Idag efter jobbet så åkte jag in till stan för tandläkaren väntade, efter det så gick jag och köpte present till Melker som fyller år imorgon. Liten börjar bli stor.. hela 6 år ❤ När jag var färdig på stan så köpte jag sushi till middag och tog sen bussen hem igen. Nu har jag precis ätit upp och tittar på serien tretton skäl varför. Började se sen igår och jag är redan fast!!

I lördags så hade Alva inflyttningsfest, himla roligt och bra kväll! Jag och Henke började med att äta hos Rasmus med några till killkompisar, det blev grillat så det var gott 😍 Sen åkte vi vidare till Alva och var hemma runt halv två, två! Igår sov vi till halv ett på dagen så fick jag lite ångest när jag vaknade, men vi åkte till Henkes mamma och käkade middag där. Sen åkte vi och handlade och fastnade sedan framför en film tills vi gick och la oss. Idag efter jobbet ska jag in till stan, lillebror fyller år i veckan! 😃

Att vakna upp till detta fina väder och +8 ute är ju bara för härligt! 😍

Idag är det fredag, för er som har missat och det betyder helg! Äntligen en helg utan en massa planerat varje dag, så det känns jätte skönt. Snart ska jag cykla iväg på jobbet och idag ska vi på stallet på förmiddagen. Hoppas vi kan vara ute pp eftermiddagen också, då det ska bli kallare igen i helgen 😕

Åh vilket underbart väder det har varit idag!! 😍 Jag och en elev har varit ute hela eftermiddagen och det har varit så himla skönt. Efter att jag slutade cyklade jag hem och fixade lite i lägenheten innan jag var tvungen att cykla tillbaka till jobbet för ett möte. Det gick mycket bra och jag var hemma runt halv sju, så just nu sitter jag och väntar på Henke och våra kompisar som ska komma och äta mat. Super sent så jag är lite bitter och less..! Imorgon ska det bli lika fint väder så det blir nog mycke ute imorgon också 😍

Så här varmt var det idag i solen! Helt sjukt!

Hemkommen från fjällen idag, vi var hemma runt 14 och då packade vi bara in våra grejor och åkte till stan. 1 maj bil träffen på Åhlensgaraget stod på schemat! Vi kollade på alla bilar och sen åkte vi hem för middag, tur hade jag för Henke tog på sig att laga middag!

Men fjällen har varit riktigt bra! Vi åkte upp i lördags, kollade på tävlingen och åt sen middag ute innan vi gick på puben. I går började tävligen tidigt så det blev ingen sovmorgon då heller, men tävligen var riktigt spännande och det var inte bara dom tävlande som var nervös. I publiken stod jag och var nog lika nervös. Sen blev det After skoter och prisutdelning, Jesper kom på fjärde plats! Vi fixade oss sedan för att gå på italienarn för att äta middag med ett stort gäng kompisar, jätte trevligt och roligt! Efter det gick vi på puben igen och vi somnade strax efter 1. Ingen sovmorgon idag heller men det blev en riktigt god hotellfrukost! 😍

Nu ska jag och Henke titta på tv och sen sova. Kommer somna så fort jag lägger huvudet på kudden tror jag! Godnatt ❤

Blandade bilder från hela helgen

Fick hem min Glossybox idag! Jag tycker det är så himla roligt att få hem den här boxen en gång i månaden. Ibland är det bättre saker och ibland lite sämre, men ändå roligt att få testa lite olika saker! Just nu är jag förväntansfull på att testa torrschampo och mascaran 😃

I fredags var vi bortbjuden på middag i sidensjö. Det blev grillat, så himla gott! Äntligen har grillsäsongen börjat igen! Sen blev det efterrätt, kladdkaka. Vi åkte hem runt 22 och då åkte vi på garaget för att tvätta Henkes bil. På lördagen var det skotertävling. I söndags så var vi på Henkes systerdotterns dansuppvisning, så himla söta och duktiga!! Sen åkte vi och fikade lite hos dom efter, på kvällen så gjorde vi inte så mycket. Vi var bara hemma!

Idag är det tisdag och jag har varit på APT efter jobbet. En himla lång dag så jag är helt slut på men Henke är påväg hem nu så vi ska bara äta när han kommer hem och sen ska jag plugga körkort! Blir en tidig kväll ikväll.

Idag var det skotertävling i Bjästabacken som stod på schemat. Några kompisar skulle tävla och jag stod självklart och hejade på! Det blåste kallt men riktigt fint väder ändå. Efter tävlingen åkte vi och handlade, sen lagade Henke middag. Pasta med kyckling & bacon carbonara, mums! Efter det chillade vi bara framför tvn tills Wilma och jesper kom hit. Vi har planerat både sista april och semestern lite grann! Det låter kaos just nu men kommer bli jätte bra när vi väl kommit iväg, det lutar mot Stockholm, Ullared och Norge!

I skrivande stund ligger jag i sängen och har en sovande pojkvän bredvid mig. Wilma och Jesper åkte hem för ca 30 minuter sedan och jag är egentligen jätte trött. Imorgon ska vi titta på dansuppvisning! Godnatt ❤

I lördags så åkte vi till en skjutbana, fint väder men det blåste väldigt mycket.. När vi kom tillbaka så lagade grabbarna middag, så himla gott 😍 Sen spelade vi Monopol och drack lite gott till. Vi satte oss sen och bara chillade & pratade, så himla mysigt! Somnade dock inte förrän efter tre så det var lite drygt på söndagmorgon. Men när vi väl vaknat och tagit oss upp så käkade vi frukost. Sen åkte vi till Isabelle och hon fixade mina naglar igen!! Så himla najs!! På eftermiddagen bjöd mamma & pappa på tacos till middag, mums det också!

Sista bilden är ju bara för söt på lillebror när skeden fastnade på hans näsa! 😍