Godkväll på er!
Detta har varit en lång dag och jag är extremt trött, trots att klockan bara är nio. Vi åkte tidigt på morgonen till vattenlandet, det var jättefint.

Ungefär tio minuter efter det att vi hade kommit in på vattenparken så fick jag huvudvärk och hade då inte ork till att åka för mycket, då det satt i hela dagen i princip.

Klockan sex gick bussen tillbaka hem och en timma efter det var vi på hotellet. Men det var en rolig upplevelse och man träffade nytt folk!

Hej på er!
Idag har varit relativt identisk med gårdagen. Vi började på stranden och hade tanke på att åka soffa efter motorbåt men vi valde att ta det någon annan dag, sedan när vi blev uttråkade på stranden (eller ja, alla förutom mamma) så gick vi och la oss vid poolen en stund. Jag hann dock inte ligga där så länge då jag fick extremt ont i huvudet och var tvungen att gå upp på rummet ett tag. När la familla hade badat färdigt och kom upp till rummet så valde jag och mamma att gå ut på "stan" lite, och sedan sätta oss i baren med lite drinkar. En väldigt avslappnande dag skulle jag säga. Imorgon blir det vattenlandet!!!

Godkväll hörni! Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket, dagen började med en vistelse på stranden i ungefär en timme innan jag blev uttråkad och irriterad på sanden, sån jag är haha. Så vi gick och badade i poolen på hotellet istället.
När vi hade ätit och så vidare så satte vi oss vid ett bord utanför och spelade och drack lite drinkar, vi kom precis tillbaka. Ännu en mysdag, och imorgon kan jag tänka mig att det blir något liknande. Men på lördag blir det vattenland!

Godkväll på er.
Dagen började relativt tidigt med att paxa platser vid poolen och sedan äta snabb frukost. Paxandet gick väl lite sådär då badvakten tog bort allas handdukar som man hade lagt på solstolarna man ville ha, trots det fick vi de platser vi ville ha och badade och solade i princip hela dagen. Efter ett par timmar ute i solen så blir man ganska trött på konstant sol, och jag personligen får ont i huvudet, så vi gick upp på rummet där jag låg och kollade på senaste avsnittet av Skam. När vi tröttnat på att bara ligga på rummet så gav vi oss ut på en liten strandpromenad, vilket var jättemysigt. Knappt något folk och vattnet var relativt stilla. En riktig mysdag!

Hej hörni! Jag har så sjukt ont i mina ben efter denna dagen, vi har varit i gamla byn i Sozopolis. Vi gick runt i massa olika affärer och åt på restaurang. Maten var jättegod, jag tog någon pasta med kyckling och ost, den var väldigt god men också väldigt mättande. Efter restaurangen så gick vi i lite fler affärer där jag bland annat köpte en Michael Kors väska och en tröja. Idag har det även varit väldigt varmt, så svetten bara rann på oss när vi gick runt, vilket resulterade i att vi gick till stranden därefter. Vågorna är oftast relativt stora vilket jag personligen tycker är jättekul, bästa vågorna var nog dock igår då de var jättestora och dom till och med hade satt ut röda flaggor. Imorgon blir det antagligen bara lite bad och sol vid poolen skulle jag nog gissa på! Kram på er!

Hej hörni! Idag har vi gjort lite allt möjligt, vi började dagen med att bada lite i poolen och sedan gick vi till stan och kollade lite. Jag och mamma testade på den där grejen när fiskar äter upp den döda huden på ens fötter. Det var väldigt kittligt, obehagligt men också väldigt skönt. Ganska skum känsla. När vi satt där så såg vi även att det var väldigt stora vågor nere i havet så vi begav oss ner dit, där vi barn badade i kläder, mycket roligare än att bada i badkläder!

Hej på er! Idag har vi utforskat lite i Bulgarien, mestadels det som ligger lite närmare hotellet. Vi hittade lite fler affärer och hittade även dessa underbara våfflorna. Stranden besökte vi även den ännu en gång lite snabbt innan vi fortsatte gå lite i affärer och så vidare.

Hej hörni! Idag har vi installerat oss och utforskat Bulgarien lite granna, det är så fint! På förmiddagen så blev det lite bad och sol, efter det så gick vi runt på stan en stund, jag köpte ett par solglasögon då jag glömde mina hemma, och även en klocka. Efter det gick vi på stranden tills det började regna och därefter satte vi oss i baren och bara var där, jättemysigt!

Hej på er, just nu befinner jag mig liggandes på hotellet och har precis kommit fram till Bulgarien. Jag flög för första gången och det är det bästa jag har gjort, så härligt, och maten på flyget var bättre än förväntat. Direkt när vi kom till hotellet så fick vi ett lunchpaket då vi kom fram sent på kvällen och missade lunchen. Nu ska vi bara sova, det är en ny dag imorgon. Kram på er!

Hej på er, hoppas ni har haft en bra fredagkväll. Det har jag iallafall. Sedan halv åtta så har jag suttit på en avslutningsmiddag och ätit gott. Det var även lekar osv, så mysigt!