View tracker

Heej jag bestämde mig för att börja med YouTube😎
Hoppas ni gillar min kanal😝

Design your blog - select from dozens of ready-made templates or make your own; simply “point & click” - click here!

Likes

Comments

View tracker

Hej på er här kommer 3 superbra övningar du kan göra på gymmet för rooooompan!!!

Hoppas ni gillar dessa, kommentera vad ni tycker om dom ifall ni testar att köra dom😍 ha en bra dag.

Denna övning är jag i ca 90 grader med överkroppen när jag "sparkar" iväg benet vilket gör att du använder lite mer ben!

Här står jag mer med rak överkropp vilket gör att det bli mer fokus på rumpan och du "sparkar" lägre!

Dessa övningar är grymma och du kan även köra utan vikter bara för att känna kontakten med musklerna!

Här är sista övningen, denna går även att köra på "fast" stång men jag körde denna idag! Här blir det baksida lår med men den tar som fasen på rumpis🙌

Sen kan man även köra denna utan vikter på golvet om man inte har tillgång till ett gym😘

Likes

Comments

View tracker

Hej tänkte bara säga att imorgon börjar min träning igen, kommer köra ett lätt rygg-pass🙌👏

Likes

Comments

Jag är full av energi och så sjukt taggad på att snart få komma tillbaka till träningen. När man har rutiner dag in och dag ut och måste helt plötsligt sluta med det man gör är riktigt jobbigt, men det har varit bra för mig att vila dock är jag inte frisk än men jag är mycket bättre!!! Jag är på banan igen på onsdag har jag bestämt. Nu när jag inte tränat har jag ätit som än TOK så jag inte ska tappa några muskler:) Visste ni att det är sjukt viktigt att äta mycket mat när man har vilodagar eller är sjuk? Jag har lärt mig det nyligen...

Jag kan erkänna en sak, förut hade jag sjukt mycket komplex över min kropp jag såg varenda fel på min kropp som man kunde hitta och jag tänkte att jag skulle äta lite så fort jag inte tränat eller var sjuk, det är HELT FEL man behöver som mest mat då skulle jag säga... NU menar jag inte att man ska trycka i sig godis och donken utan att man ska äta proteinrik mat så kroppen får i sig ny energi! För maten är det som får musklerna att växa glöm ej det:)))

Jag har har sovit som en tok dessa dagar och jag har hittat massa nya övningar som jag ska testa när jag är tillbaka och se om dom passar för mig:))) Natti

Mina byxor från BETER BODIES kom idag vilket var kuuuul. Sorry för dålig kvalité!

Likes

Comments

Heej på er hoppas ni mår bra för det gör verkligen jag!!! Jag älskar att vara i stugan, jag blir så glad och får massa ny energi, det är så sjukt mycket snö här men tyvärr är jag ju fortfarande sjuk så kan inte riktigt träna än så därför blir det inte så mycket träningsinlägg men jag hoppas ni är ok med det!

Idag vaknade jag halv 8 av mig själv det är sjukt dock la jag mig tidigt igår så det kan ju bero på det... Min mamma fyller år idag så vi sjöng för henne och sen åkte vi till backen och åkte skidor. Det var super super kul att åka igen :))

Nu ska vi börja förbereda middagen och bara ta det lugnt. Jag hoppas alla har haft en trevlig helg och att det fortsätter så:) Jag blir så glad för alla fina kommentarer tack tack verkligen det är sånt som får mig att fortsätta med det jag gör så tack så mycket!

En sak till ni får gärna skiva nedan vad ni vill se för olika övningar samt muskelgrupper. Jag ska visa mina 3 bästa rumpövningar som man kan göra på gymmet samt 3 st som man kan göra hemma om man inte har tillgång till ett gym... puss och kram vi hörs imorgon då det är 2 advent!:)


Min syster hennes kille och Evin!

Fina pappa!

Födelsedagsbarnet;)

Jag älskar min familj dock saknas det en och det är min bror som är hemma och jobbar.

Likes

Comments

Hej och förlåt! Igår var jag så trött så jag somnade kl 6 och sov i 14 timmar!!!!! Helt sjukt men det är bra för nu har jag ny energi. Jag hade tänkt visa vad vi gjorde på PT-passet igår eller dom jag satt bredvid och "peppade"

Uppvärmning i 10 minuter sedan var det "maxtest" i armhävningar. Dom va 2 st i varje par och skulle göra så många dom orkade på varje pip i "musiken"

Dom är sjukt duktiga och jag trivs superbra i min klass!!!

Testa dessa sjukt härliga stretchövningarna! Cecilia va så snäll och hjälpte mig:)))

Snart åker jag och min familj till fjällen och det ska bli supermysigt vänta bara på alla härliga bilder;) Ha en bra dag alla.

Likes

Comments

Nu är det bara 23 dagar kvar tills julafton!!!!! Jag har sovit i ca 2 timmar inatt pga att jag är sjuk... När jag kliver upp river jag självklart ner min lykta också!

OOO HAPPY DAY  

Likes

Comments

Hej igen tänkte slänga upp ett sista inlägg för idag och det kommer handla om benmuskulatur. Jag kommer inte kunna lägga upp såhär ofta när jag blir frisk ingen för då har jag skola och jag tänker att det är bättre att lägga tid och mer engagemang på 1 inlägg än att lägga upp fler slarviga låter det bra? Ni får gärna kommentera förbättringar som jag kan göra samt det jag gör bra ;)

Till ämnet för kvällen BEN!!! Ben är något jag brinner för och tycker är super kul, jag kör själv ben 2 gånger i veckan och det är på måndagar samt fredagar. När jag började gymma körde jag absolut inte 2 gånger i veckan med samma muskelgrupp utan efter att jag har byggt upp mina ben och vill utvecklas mer så bestämde jag mig för att öka till 2 pass. Det är så sjuk olika från person till person vilka övningar och hur musklerna växer på just din kropp men jag vet att min kropp utvecklas snabbast när det kommer till ben och rumpa.

Jag får ofta höra hur jag kan tycka det är så kul med att köra ben och rumpa hela tiden...

1 Jag har lätt till att bygga benmuskler och jag har aldrig haft "små" ben.

2 Det finns så sjukt mycket olika övningar när det kommer till ben, jag ser nya övningar varje dag och då blir jag inspirerad till att testa nya.

3 Vem vill inte ha stora muskulösa ben och rumpa???;)

Tänkte även snacka lite om vad folk oftast gör för fel när det kommer till träning generellt och nu syftar jag inte på alla utan jag vill bara tipsa om småsaker. Det första folk gör för fel när det inte tränat på ett tag eller testar en ny övning är att

1 Vi säger att du aldrig gjort en knäböj förut alltså en vanlig squat. Du testar övningen och den känns bra så du lastar på med lite extra vikt för du känner att du klarar av det... Men eftersom din kropp inte är van vid det så kan du bli väldigt trött och orkar bara göra få repetitioner (reps). Där har vi första felet! Mycket vikt men man orkar få reps. Det är annat om man ska maxa till exempel men, nu pratar jag om nybörjare. Dagen efter kan du känna att kroppen är supertrött och att du är otaggad på nästa pass när du tagit ut dig för hårt första gången.

2 Som jag skev innan. Tar man ut sig för hårt för fort blir man lätt trött och inte så peppad på nästa pass. Jag menar absolut inte att man inte ska ta ut sig, för det ska man. Jag kör så hårt så att jag haltar från gymmet efter ett ben-pass hehe. Nu pratar jag om folk som kanske är ovana att träna eller ska testa en ny övning. Kör ist på lättare vikter med fler (reps) ibörjan.

Sen tycker jag att man kan börja med varannan dag eller var tredje om man inte tränat förut, så man inte tar ut sig för fort och tycker träningen blir tråkig. Men vad vet jag? Alla har olika kroppar.

Jag jobbar på och målet är 80 kg ligger nu på 60 kg med repetitioner. Ska ge mig på en singel på 70 kg ngn dag framöver :))


Likes

Comments

Ett deppigt inlägg är ju inte direkt ngt som lockar men vad ska jag göra när jag blir sjuk hela fu**ing tiden!!! Jag har däremot världens bästa lärare som peppar mig till 1000. Så fort jag är nere eller ngt kommer han och peppar mig så jag får min motivation tillbaka🙌 BTW jag älskar nya NOCCO!
Nu är det sista gången jag tänker bli sjuk pga att jag inte lyssnar på kroppen... Är huvudet dumt får kroppen lida och jag tänker inte fortsätta så. Men det är svårt att veta när jag ska vila för mitt huvud säger att jag orkar fast jag egentligen inte gör det!

När man är sjuk ska man ta det lugnt, äta mycket bra mat så man får ny energi drick även mycket vätska och sov!

Min frukost va super god en ny favvo nu när julen startat! Kanske inte en lussebulle varje morgon😉men jag är faktiskt sjuk

Simpel havregrynsgröt med kanel!!!
1 dl havre
2 dl vatten
Lite lite salt
Kanel efter smak
😍

Likes

Comments

Hej på er och godmorgon hopps ni sovit gott för det har inte jag😞 Vaknar upp och känner att vänstra halsmandeln är svullen IGEN fan att jag inte kan lyssna på min kropp FAN ursäkta men blir så sjukt less och arg😓

Till en lite roligare sak #tyngre började följa mig igår på min instagram och vissa kanske tycker att jag skryter vissa kanske inte ens vet vilka #tyngre är... Jag blev bara så glad när jag såg att en sån stor träningsIG började följa mig så jag sprang runt i huset och skrek😂 jag bor ju i Östersund och är bara 16 år och att dom vill följa mig känns så sjukt!!! Hopps ni får en bra dag, jag tar vila idag för att återhämta kroppen och bygga muskler🙌 Dethär är ett bevis på att alla kan lyckas! Jag är så stolt och jag ska fortsätta kämpa som jag gör💎

JAG ÄR SÅ SJUKT GLAD!!!

Likes

Comments