love love love. Idag var vi på ett vattenland som vi alltid har åkt till när vi varit här på cypern. Där säljer dom små donuts. Jag är inte så jätte förtjust i vanliga stora munkar med dom här små är så goda.

Middag från igår och ikväll.

Igår gick vi och åt på en mexikansk restaurang som ligger lite utanför hotellet. Där tog jag en kyckligwrap med pommes. Sen Ikväll hade vi bokat bord på en restaurang här inne på hotellet som har så god mat. Där tog jag i alla fall en caesarsallad.

​Första dagen spenderade vi på Nissi beach. Vår favorit strand här på Cypern. På eftermiddagen sen gick vi till poolen och var där ett tag innan vi gick tillbaka till rummet. Vi har inte gjort något speciellt utom att bada och sola. Nu ska vi ut och äta middag snart så vi hörs lite senare.

Nu har vi äntligen kommit fram till Cypern. Vi åkte som sagt väldigt tidigt imorse och kom fram till hotellet lite efter lunch. Nu har vi bara legat vid poolen och solat och badat och ska snart ut och äta middag. Sen blir det nog att vi går tillbaks till rummet. jag är väldigt trött för sov knappt något inatt, så det ska bli skönt att få gå och lägga sig.

Idag gick vi upp vid 2 för att åka iväg till Arlanda och sen flyga till Cypern ❤️ ska bli så skönt att få komma till värmen. Nu sitter vi och äter lite frukost och väntar på att vi ska få gå på planet.

Idag blev det våfflor till lunch. MUMS!

Igår kväll blev jag sugen på våfflor så var bara tvungen att göra det idag tillsammans med lite glass och hallon❤️

Nu har jag äntligen fått sommarlov! Så otroligt skönt att inte längre behöva stressa ihjäl sig och verkligen kunna vila ut på riktigt. Som avslutning idag fikade alla 1:or och 2:or tillsammans innan vi gick hem. Jag tycker det här året gått så fort, hoppas att dom 2 sista åren nu går lika snabbt ;) Vädret har varit perfekt nu dom senaste dagarna, igår var det otroligt varmt men senare på kvällen började det SPÖ regna o åska. Sen idag var det inte alls lika varmt ute, vilket inte är så kul nu när man äntligen är ledig.

Nu längtar jag till juli då jag och min familj ska åka till Cypern i 2 veckor. Det ska bli skönt att åka iväg från Sverige ett tag. Vi har varit på samma hotell kanske 6 gånger innan och vi älskar det. Sen är det väldigt fint på Cypern, deras kritvita stränder och turkosa hav <3 Har inte några andra planer inför sommaren men ska försöka hitta på så mycket som möjligt samtidigt som jag hinner vila lite. Hoppas ni har haft en bra onsdag <3