Vi har hatt verdens beste helg i London! Været var fantastisk - så deilig å få noen ekstra dager med sol og sommerfeeling, vi har spist godt og ruslet rundt i fine gater og store parker.

Vi bodde på magiske Hotel Mondrian, definitivt det beste hotellet jeg har bodd på i London! Hele hotellet er designet av Tom Dixon og har eget spa, flere restauranter og Londons fineste sky bar.

Jeg elsker å planlegge ferier og det er alltid viktig for meg å booke gode restauranter på forhånd. Fredag kveld hadde vi bord på Sketch - der snakker vi restaurantopplevelse! Er så glad jeg hadde booket bord i "The Gallery", innredningen er fantastisk og her finner du byens mest fotograferte toalett (hehe, google it!). Hit skal jeg tilbake!

Lørdag spiste vi brunch på Berners Tavern, ligger supersentralt på London Edition hotellet like ved Oxford Street og maten og atmosfæren var helt fantastisk! På søndag spiste vi brunch på The Ivy Chelsea Garden, denne restauranten er sååå fin og et must når man er i London! Maten er også amazing, men dessverre var vi litt uheldige med servicen da vi var der...

Er du like glad i asian fusion som meg kan jeg anbefale både Hakkasan som jeg tidligere har vært på og Buddha Bar som vi nå spiste middag på. Perfekt sted for gode drinker, bra musikk og digg mat (du MÅ bestille salmon tiradito og hovedretten med sort hvitløk og trøffel saus!)

Ellers ruslet vi rundt i Covent Garden, besøkte Harrods, shoppet på Liberty (juleavdelingen hadde åpnet for sesongen, yeeey!) og hilste på ekorn i St James' Park.

Blogg med mobilen - Nouw har en av de beste blogg verktøy på markedet - Klikk her

Verdens beste mann fyller år i morgen og hva er vel da bedre enn å feire bursdag i London? Vi skal bo på fantastiske Mondrian Hotel og i kveld skal vi spise middag på Sketch. Det er meld helt sommervær, så planen for helgen er bare å rusle rundt, spise godt og drikke godt!

Skal lage en liten mini-guide når jeg er hjemme igjen!

Er det noen som har noen tips til fine plasser, kule hoteller etc. som hadde vært perfekt for bryllupsreise? Det er viktig med sol og varme (reiser i august) - men ellers er vi åpne for det meste. Er inne på tanken om Maldivene (men der er det regntid, så ikke helt safe mtp været), Bahamas eller kanskje Santorini.

Rop ut om du har noen tips, det hadde jeg blitt sååå glad for!

Må bare tipse om denne. Lindex har akkrat fått inn verdens fineste leopardkåpe og prisen er til å smile av!

VERDENS FINESTE LEOKÅPE

Kjole - H&M // Veske - Louis Vitton // Solbriller - Gina Tricot

Nå er jeg hjemme igjen etter en fin-fin helg i vakre Stockholm. Vi våknet til tidenes regnvær i går, men heldigvis snudde det senere på dagen og når kvelden kom skinte sola for oss. Da passet vi på å gå en liten tur langs Strandvägen før vi spiste middag på Brillo.

Denne har vi ventet lenge på og endelig kom den fine Y-stolen vår i eik! Denne skal få plass på soverommet - men akkurat nå får den stå å flotte seg i stua!

Birger Jarlsgatan 4, Riche.se.

På fredag spiste vi lunsj på fantastiske Riche - dit må dere ta turen om dere skal til Stockholm. Maten er i fransk brasserie-stil, med klassiske svenske retter på menyen og dette må være en av byens beste lunsjsteder! Jeg kan anbefale både kjøttbollene og toast skagen - og om du skal ha dessert; gå for gino!

Kjole fra Missguided

I går var jeg som sagt i bryllup og det var sååå stas! Elsker å gå i bryllup! Vigselen var i en nydelig slottspark og festen etterpå var full av dans og musikk.
Takk for en fin dag Mihaela og Charles - Lenge leve kjærligheten!

• Mote

Hei alle fine!

Siden sist har jeg hatt noen hektiske uker på jobb, jeg var vært på Svalbard, hjulpet svigermor med flytting og nå befinner jeg meg i Stockholm!

I går brukte vi dagen på Östermalm - shopping på Schuterman og NK og treretters lunsj på Riche! Dere skal få se litt bilder senere. I går kveld var det dags for baby shower for verdens beste Linda og i dag skal vi i bryllup!

Ganni har sååå masse fint nå, jeg drømmer om disse klassikerne! En hverdagskjole i fantastisk leopardmønster og en chunky strikkegenser i lys grå.