Godmorgon!
Kom precis på att jag skulle göra ett inlägg från helgen.

Jag har nämligen varit på ledarutveckling tillsammans med Hilma.
Detta höll hus i Umeå, vilket betyder två flyg dit och två flyg hem ...
fredag till söndag var vi på plats, super kul att få träna gymnastik i Umeås nya hall. Samtidigt himla kul att få träffa nya människor och ta lärdom av deras ledarskap!
Rekommenderar starkt att gå denna ledarutveckling som heter "unga utmanare" om man har intresse för gymnastik!

Här är några bilder kramkram

Hej! Har varit dålig på att uppdatera bloggen sen vi kom hem så jag tänker att jag bildbombar lite & låter er njuta av våra bilder istället.
Annars hoppas jag att alla har en härlig Måndag!

Hej allihopa! Idag var vi uppe med tuppen så vi hann få en solstol vid poolen, så nu ligger vi här & har gjort det sen dess.

Igår var en magisk dag, vi hyrde en z800 som ni ser på bilderna, med den tog vi oss runt hela dagen till olika fina platser med klippor,fint vatten & utsikter som sträcker sig långt över havet.

På bilderna ser ni oss sitta med en äldre man och kvinna. Vilka fantastiska personer!

Vi var på väg ner för att kolla på Golden beach men lyckades inte riktigt hitta den så när vi står och letar kommer en man fram till oss och hälsar oss välkomna.
Jag & Alexander reagerade likadant för det var så konstigt att få ett sånt trevligt bemötande av en främling.

Han bad oss sätta oss ner på en sittplats med tak.
Helt plötsligt kommer han & bjuder på öl, då kändes allt ännu mer konstigt.

Men det visade sig till slut när hans fru dök upp att dom campade på det stället.
Vi blev medbjudna till deras camp där dom bjöd på både dryck & snacks.

Vi fortsatte vår roadtrip vidare & avslutade kvällen i en solstol med en varsin drink.

Jag låter bilderna tala för sig själva & hoppas att ni har en fortsatt trevlig måndag!

Kommer att lägga upp lite videos när jag har tid & bra internet!

Hallååå allihopa, sitter här i solen & njuter av de 30 grader som det är här.

Vi körde till Göteborgs flygplats igår vid 10 på morgonen, vi var i god tid & hann ta något glas vin & lite smått att tugga på.

Vid 18:00 lyfte flyget, är väldigt rädd för att flyga men gick bra denna gången, vi fick väldigt bra platser som Tur var.

Vi var framme vid midnatt & fick åka transfer till hotellet vilket tog ca 40 minuter(inte alls farligt!)

När vi kommer till hotellet så skiner mitt leende, hotellet är lika fint som på bild! Allt är nytt & modernt,fräscht & bra service. Har inte riktigt hunnit kika runt mer än när vi åt frukost i morse vilket var helt fantastiskt. Där fanns något för alla!

Under morgonen så var jag & Alexander & letade efter sandaler, kräsen som jag är ledde till att vi gick en lång runda.
Slutade med att jag fick mina sandaler & vi hamnade på stranden som vi följde till några klippor, här är tukost,klart, fint vatten som man inte riktigt förväntade sig & en lång fin sandstrand.

JAG TROR JAG HAR HAMNAT I PARADISET.

Heej! Ligger i sängen nu helt färdig efter att tränat fotboll, imorgon blir det att färga håret & förbereda inför fredag då vi åker!!

Här ser ni några bilder på hotellet, kommer självklart lägga upp riktiga bilder tagna av mig när vi där.
Hoppas ni ser fram emot att följa vår resa.
Godnatt på er!

Måndag & vädret är toppen, har varit & badat tillsammans med Carro och det var såå skönt men samtidigt lite kallt när molnen kommer.

Har precis varit & hämtat en resväska som jag ska låna & man känner verkligen att det närmar sig!!

Något som också börjar närmar sig är ett besök på en plats ingen gillar.

I januari månad var jag nämligen med om att jag fick åka in till sjukhus då jag trodde jag fått hjärnskakning ifrån en fotbollscup.
Men visade sig istället att jag hade blod i mina bihålor, har nu varit på massa besök och olika röntgen som visar att det inte blivit bättre. Så fick idag veta att jag alltså ska operera bihålorna, det skrämmer mig men samtidigt känns det som ett måste för och kolla imed att något är fel, känner även lättnad över att dom verkligen ta tag i detta.

Så nu väntas besked om vilken dag & tid,inom 2 månader får jag då veta det.

Ingen stor operation utan kan göras under dagtid(alltså kan jag åka hem samma dag) skönt!

Så nu tänker jag bara se fram emot att snart åka på resa och bara njuta tillsammans med min andra halva.

Har ju tidigare sagt jag skulle göra ett inlägg om hotellet, det kommer! Ska bara ta mig tiden att göra det, men finns ingen tid här inte sålänge det är sol ute!

Hoppas ni har en underbar dag! Kram kram

Hej! Sitter nu & har rast på jobbet så tänkte jag passa på att göra ett inlägg.

Som sagt så var vi på Skånes djurpark i fredags, det var himla mysigt & härligt att umgås med syskon kusiner mamma & respektive.
Jag delar med mig av några bilder där ifrån!

Igår var jag & först spelade fotboll & sedan på kvällen träffades vi tjejer hos Linda för att äta lite kräftor,kyckling m.m så mysigt & kul att få träffa alla och speciellt Nicoleta som varit bortrest i över en månad!

Idag vet jag inte riktigt vad som väntas, hoppas på att vädret är fint när jag slutar så man kanske hinner sola lite innan vi åker till Cypern, vilket vi gör om 6 dagar!!! Åh längtar

Heeej! Igår var en härlig dag, sol & bad med min syster & familj.
Efter blev det en runda till mamma för att tvätta bilen.
Sen kom en underbar vän även tidigare kollega till mig på besök.
Såå mysigt och välbehövligt.

Just nu skriver jag faktiskt inlägget under tiden vi är på Skånes djurpark, ska grilla strax & sedan kollar på björnarna.

Kommer ett inlägg senare med bilder ifrån dagen.

Contains affiliate links

Heeej allihopa! Håller just nu på att laga mat & tänkte göra ett inlägg medans jag väntar på att kycklingen ska bli klar.

Jag vågade alltså ge mig på att testa cocoa Brown (för er som inte vet så är det brun utan sol) i mousse!

Till använder jag aplikatorhandsken som jag köpte till, den tycker jag är super!

Jag länkar er en sida till cocopanda & lyko.
På bilderna ifrån vänster så ser ni före & efter.
Man ser ändå skillnad!

Men tänker testa den fler gånger innan jag kan avgöra om den är godkänd 😊

Cocopanda.se
HÄR
Lyko.se HÄR!

Godmorgon tisdag & att jag inte börjar jobba förens 15:00 är så skönt. Vaknade dock imorse när Alexander skulle åka vid 05:00, hans semester tog nämligen slut igår, men vad gör det när en resa är bokad. Jag tänkte Göra ett inlägg senare på hotellet osv.

Till frukost
•Gröt
•hallon
•pumpakärnor
•mandelmjölk
•ägg

Hur gott som helst, hoppas bara det är lika gott om en vecka när man ätit det varje morgon...